20.bölüm

5K 288 17
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar

Medya :Adamlar - Sarılırım Birine

Kel adamı lavaboya çektikten sonra onu yere bırakıp elimdeki silahla koridora çıktım ve korumaların beni göremiceği bir yere bakıp korumaların yerlerini kontrol ettim.

Korumalar şüphelenene kadar burada beklemeye karar verdim.

5dk sonra

Lan hala gelmediler kaç dakikadır burdayım.

İçerden gelen koruma seslerini dinlemeye karar verdim 1.ses "ya bunlar nerde" 2.ses "ne bilim abi zenginler galiba yavaş şıçıyor" dedi. İlk konuşan kişi yani 1.ses yine "Ne alaka olum belkide kız kabızdır" dedi.

3. Ses "burda boş boş konuşcanıza gidip kontrol etmeye ne dersiniz" diyince 2.Ses "biraz daha bekleyelim gelmezlerse kontrol ederiz" dedi

Lan ne bekliyorlar gelsinler baksınlar işte delirecem ya

15 dakika sonra

Hala bekliyorum ve daha gelmediler delirecem ya biri gelsin ya o kadar plan yaptım.

Derin bir nefes alıp içeriyi dinlemeye başladım.

Okanın "bakkal amca, bakkal amca"
Yiğitin "Ne var"
Okan "yağın var mı?"
Yiğit "var var "
Okan "unun var mı?"
Yiğit "var var"
Okan "şekerin var mı"
Yiğit "var var"
Okan "Ne duruyorsun? "
Yiğit "Ne yapayım? "
Okan "helva yapsana
helva yapsana
helva yapsana vay vay"

2. Sesin "susun artık" demesiyle okan konuşmayı bıraktı 2.ses tekrardan "ya yeter ya biz nasıl bir aileye çattık abi yeter sende bak şu kıza" dedi. 4.ses "tamam abi" dedi ve buraya doğru gelen ayak seslerini duydum.

Oh be sonunda biri geliyor eğer gelmeseydi ağaç olcak kök salacaktım.

Yaklaşan adım sesleri ile duvara sinip gelmesini bekledim.

Yanıma gelince onunla göz göze geldim tam ağzını açmış konuşucaktıki onu omuzundan tutup kendime çektim ve ağzını kapattım "tek bir kelime etme" dedim ve onu bayılmak için suratına sert bir tokat attım . Yumruğu attığım gibi bayıldı onuda lavaboya kel adamın üstüne koydum ve tekrardan beklemeye başladım.

Bakalım plan tekrardan işe yarıcakmı

22 dakika sonra

Bunlar gelmiyor ya insan hiçli merak etmez anlamıyorumki gelmiceklerini anlayınca elimdeki silahla korumaları hedefledim ve mermiyi sıktım.

Gelen ses ile Okan, Ece ve Aleyda çığlık attı. Onları umursamadım ve hızla öbürlerinede sıktım. Hepsi yere yığılınca olduğum yerden çıktım ve hemen bizimkilerin yanına gittim.

Okan "Yenge nerdesin ya gözümüz yollarda kaldı" dedi. Yenge demesine kaşlarımı çattım ve ona "Yenge mi?" Diye sordum. Okan'da "abim le sevgilisin ve gelecekte evleniceksiniz yani yengemsin" dedi.

Ya sabır sahte sevgiliyiz ve ben bunu onlara söyleyemiyorum eğer Ceyhun'la sahte sevgili olduğumuzu okan öğrenirse bunu muhtemelen bütün ev öğrenir belkide daha fazlası öğrenir.

Hızla ece'nin elini çözdüm ve ardından aral ve aleyda'nın ellerini çözdüm "öbürlerini siz çözün" dedim okan, dağhan, yiğit, mert ve meteyi kastederek. Ece, Aral ve Aleyda başını salladı ve bağlı olan okan, dağhan, yiğit, mert ve meteyi çözmeye başladılar o sırada ben deponun kapısını kontrol ediyordum her an birileri gelebilirdi.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin