33.bölüm

3.2K 180 10
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Keyifli okumalar

Medya: Kaan Boşnak- Benimle Kayboldu

Ceyhun giriş kapısının yanına gidip güvenliklere birşeyler konuştu. Güvenlikler ordan ayrılırken Ceyhun Aral ,Pamir, Okan, Aleyda, Ece, Mert ve Dağhana bakarak hararetli birşeyler konuşmaya başladılar.

Okan birşeyler dedi ve benim oturduğum masanın yanındaki boş masaya oturdu. Okanın peşinden öbürleride gelmişti ve masaya oturmuştular.

Ceyhun olduğu yerde derin nefes alıp yanıma geldi ve oturdu. Ben "neden burdaymışlar" diye sordum. Ceyhun" yemek yemeye gelmişler" diyince bende "bizim olduğumuz restorona" dedim. Ceyhun "evet tesadüf olduğunu söylüyorlar"dedi biraz durdu ve beyaz şaraptan bir yudum içerek devam etti " sen onları görmezden gel" dedi.

Başımı salladım ve Ceyhunla yemek yemeye devam ettik.

Ceyhun bana gülümseyerek baktı "ee anlat bakalım" demesiyle ona döndüm "ne anlatim" dedim. Ceyhun "çocukluk yıllarını gençlik yıllarını falan filan" diyince başımı salladım ve anlatmaya başladım.

Ben "çocukluk yıllarında pek önemli birşey yok zaten annem ve babamın vefat etmesiyle yetimhanede kalmıştım" dedim. Ceyhun'un yüzüne baktığımda bana üzgün bir şekilde bakıyordu.

Devam ettim "lise hayatım güzel geçti. Güzel arkadaşlar edindim eğlenceliydi. Ben normalda çok sosyal bir insan değilim ama lisedeyken çok sosyal biriydim. O an ne istiyorsam öyle davranırdım. " dedim.

Ceyhun bir elini çenesine yaslamış bir şekilde gülümseyerek beni dinliyordu.

Ben "peki ya senin nasıl geçti" diye sordum.

Ceyhun bir anda ciddileşti "çok mükemmel geçti diyemem. Çoğunlukla ilk çocuk olduğum için çoğu yük bendeydi" dedi "ailem her zaman benden büyük şeyler beklediler bende onları hayal kırıklığına uğratmamak için çok çalıştım. Gençlik yıllarımdada hep ders çalışırdım " dedi. Başımı salladım "peki lise yıllarında hiç arkadaş filan edinmedinmi" diye sordum.

Ceyhun gülümseyerek "edindim tabi lise hayatımın çoğu dersle geçti az bir kısmı da eğlenerek" demesiyle başımı salladım. Yazık olmuş sonuçta lise sadece bir kez okunuyordu ve o ortam birdaha asla karşısına çıkmıcaktı ama Ceyhun'un moralini bozmamak için bunu yüzüne karşı söylemedim.

Ceyhun bana gülümseyerek "burdan sonra nereye gidelim" demesiyle ona şaşkınlıkla baktım.

"Burdan sonra eve gitmicekmiyiz" diye sordum. Ceyhun "hayır başka yerlere gidelim" demesiyle nereye gidebileceğimizi düşündüm ama aklıma hiçbir yer gelmedi. Ceyhuna "aklıma gelmedi" diyince Ceyhun gülümsedi "bara gidelimmi eğleniriz sonrada eve geçeriz" demesiyle başımı salladım.

Uzun zamandır bara gitmemiştim hatta en son ergenken gitmiştim.

Başka şeyler konuşarak yemeğimizi bitirdik. Ceyhun garsondan hesabı istedi. Hesap gelince hemen ödeyip ayağa kalktı bende ayağa kalktım. Ceyhun yanıma gelince beraber çıkışa ilerlemeye başladık.

Ceyhun ve ben restorandan çıkınca vale dim direk arabayı getirdi. Ceyhun'a bakarak "arabayı ben sürebilir miyim?" diye sordum. Ceyhun ilk arabasına sonra bana bakarak "en son ne zaman araba kullandın " diye sordu. Onun bu hâline gülerek "uzun zaman olmadı merak etme" dedim ve vale'den anahtarı alıp sürücü koltuğuna geçtim.

Ceyhunda yanıma oturup emniyet kemerini taktı. Bana dönerek "emniyet kemerini tak" dedi. Başımı sallayarak bende emniyet kemerini taktım.

Ceyhun'a baktığımda göz göze gelmiştik ona sırıtarak "benim bildiğim çok güzel bir bar var" dedim ve arabayı gaza basarak sürmeye başladım.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin