FİNAL

4.5K 189 43
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın..

Arkadaşlar hala sezon finali olmasından emin değilim çünkü kurgu bitti daha da aklıma bir şey gelmiyor.

Mesela şöyle bir şey yapabilirim. Dolunay'ın büyümüş halinin hikayesini yazabilirim.

Keyifli okumalar

3 ay sonra

"Alena hanım bütün masalara istediğiniz çiçekleri koyduk" dedi çalışan kız. Ben başımı sallayıp  "tamamdır" dedim.

Yanıma başka bir çalışan gelip "Alena hanım ilk dans sırasında havaya bırakıcağımız uçan balonlar hazır" dedi.

Başımı salladım. Kucağımdaki Dolunay "Anye mama" diyince ona dönüp tamam kızım az sonra baban gelicek beraber eve gidicez" dedim. Dolunay başını salladı.

Bu üç ayda Dolunay birçok kelimeyi söyleyebilmişti hatta Ceyhuna ilk baba dediğinde Ceyhun ilk başta dönüp kalmış sonrada evdeki herkese tek tek sarılıp parti bile yapmıştı.

Dolunay yeni yeni yürümeye alıştığı için onu kucağımda tutuyordum.

Telefonumu çıkardım ve Ceyhun aradım. Ceyhun telefonu açınca "nerdesin sen? Hadi seni bekliyoruz" dedim.

Ceyhun "geliyorum karıcım hatta gelll dim kapıdayım" dedi.

Onun karıcım demesiyle bir an heyecanlansamda kendime hakim oldum "tamam bu arada hala karın değil bunun için akşamı bekle" dedim.

Ceyhun kahkaha atıp "büyük bir heyecanla bekliyorum" dedi.

Ben,Dolunayla mekandan çıktım.

Mekan deniz kenarında dört bir yanı camla kaplı olan bir yerdi ve mükemmeldi.

İlk gördüğümde buranın büyüsüyle dona kalmıştım.

Biz Dolunayla mekandan çıktık ve mekanın hemen önünde duran Ceyhun un arabasına bindik. Ben biner binmez Ceyhuna dönüp "hadi sür eve " dedim.

Ceyhun gülümseyip "emredersin karıcım" dedi.

Kucağımda oturn Dolunay Ceyhuna ellerini uzatmış "baba baba" diyordu.

Ceyhun , Dolunaya bakış attı "seni kucağıma alamam güzelim şuan araba sürüyorum" dedi.

Dolunay dudak büzdü galiba olumsuz bir yanıt aldığını anladı küçük hanım.

Beş dakika sonra evin önüne gelince arabadan indim ve Dolunayı ,Ceyhunun kucağına verip "kızımızı sen doyur benim hazırlanmam gerek" dedim.

Ceyhun "tamam karıcım sen ne dersen o" diyince benim dudağım kıvrılıcak gibi oldu ama ben engel oldum ve arkamı dönüp eve ilerledim.

Bu arada şuan Elif teyzelerin evine gelmiştim biz Ceyhunla başka bir daire tuttuk. O villa tutmakla ısrar etse de ben başka zaman diyince o da beni kırmayıp daire tuttu.

Daire diyorum ama çok büyük, deniz manzaralı.

Şansa da tam yanımızdaki daireyi Pamir tutmasınmı.

Eve girdiğimde beni bekleyen Ece, Aleyda ve Elif teyze vardı.

Tabi yanlarında kuaför , makyöjorleri saymazsak.

Ben "öbürleri nerde?" Diye sordum.

Aleyda "abimler ve babamlar hep dışarı çıktı daha doğrusu annem onları kovdu" dedi. Gülümseyerek Elif teyzeye baktım.

Elif teyze çok heyecanlıydı "kızım sen gelinliği giy ve gel  sonra saç ve makyajını yapsınlar. Gelinlik yan odada " diyince başımı salladım ve yan odaya gittim.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin