Nasılsınız?
Medya: Yedinci ev - birileri anlatsın bana
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Ceyhun "olabilir benim için sıkıntı yok" dedi . Bende ceyhunla bakıp "senin için yoksa benim için hiç sıkıntı yok" dedim.
Okanın üstünde pembe panterli pijama vardı.
(Çok tatlı bende istiyorum)
Okan benim ona baktığımı farketmiş olacakki kendi etrafında döndü ve "nasıl olmuşum" diye sordu. Bende "idare eder" dedim. Gözlerini kısarak bana baktı ve "Sen modadan ne anlarsın be" diyip omuz silkti.
Onu boşverip hemen yanınada duran aleydanın pijamasına baktım.
Ayıcıklı pijamasına gösterip aleydaya "Çok güzel olmuş" dedim gülümseyerek. Aleyda"teşekkürler abla" dedi ve tebessüm etti.
Okan hemen söze atladı "lan benimki daha güzel ya " dedi aleyda sinirle okana bakıp "kes be benim pijamam daha güzel hem sen çok pempesin" dedi. Okan "kızım bak pempeye laf yok. Pembe kutsaldır" dedi.
Aleyda alaycıl bir kahkaha atıp "ya eminim öyledir." dedi ve okanın saçlarına yapıştı. Okanda hemen aleydanın şaçını yapıştı "bak bırak saçımı çok kötü olcak" dedi okan. Aleyda "çok merak ettim napıcaksın " dedi ve okanın saçını daha sert çekti.
"Bırak bak uyarıyorum" dedi bu sefer okan. Aleyda "bırakmıyorum sen kimsinde benim ayıcıklı pijamama laf atarsın" diyince. Okan biraz uzakta olan masanın üzerinde, tabakta olan pastayı aldı ve aleydanın yüzüne yapıştırdı. Aleyda, okanın şaçını tutan elini saldı ve yüzündeki pastaya değdirdi. Parmağındaki pastayı ağzına götürüp yedi ve "güzlemiş " dedi.
Ardından masada olan öbür pasta tabağını alıp. Okanın yüzüne yapıştırdı. Okan yüzündeki bütün pastayı eliyle sildi ve elini öne doğru uzatarak aleydaya koştu. Aleyda hemen haraket etmezse okanın elindeki pastalarla pijamasını kirleticeğini anlamış olacakki yana doğru kaydı. Okan hızını ayarlayıp duramadığı için aleydanın arkasında olan mertin üstüne pastalı elleri çarptı. Mert "lan bu benim en sevdiğim tişortüm" dedi.
Mert, okanı zorla sırtına alınca Okan "abi bırak napıyorsun" diyerek mertin sırtını yumrukluyordu. Mert, okanı dışarı çıkarınca hepimiz mertin peşinden gittik. Okan kafasını biraz kaldırarak bize baktı "yardım etsenize" dedi. Mete "bizene okancım" dedi. Mert sonunda havuzun yanında durdu hepimiz mertin ne yapıcağını anlamıştık okan "abicim, canım abim yapma ya hasta olursam" dedi mert kahkaha atıp "banane" dedi ve okanı havuza atmaya hazırlanıyorduki
Biraz uzağımızdan "Mert napıyorsun" diye sinirli bir ses geldi. Okan bu sesi duyunca kurtulduğunu anlayıp gülümserken. Mert ise sertçe yutkunup tırsarak sesin geldiği yere baktı. O ses Elif teyzeye aitti. Elif teyze sinirli adımlarla bize doğru yürürken arkasından furkan bey gülerek elif teyzeyi takip ediyordu.
Elif teyze mertin yanında durdu ve "indir kardeşini" dedi mert sırıtarak "tamam anne" dedi ve okanı bıraktı. Bıraktı ama nereye. Havuza bıraktı okan havuza düşerken imdat diye çığırdı ve havuza düştü.
Elif teyze "Mert naptığını sanıyorsun ya kardeşin hastalanırsa" dedi. Mert annesine yavru köpek bakışı attı. Elif teyze mertin yavru köpek bakışlarına aldırmayıp. Mertin arkasında olan bize baktı "hepiniz cezalısın" dedi. Dağhan "anne biz ne yaptık mert abi attı okan abiyi havuza" dedi. Mert "Ne çabuk sattın abini" diyince dağhan mertte gözlerini kaçırıp annesine baktı.
Elif teyze "merte engel olmadığınız için sizde suçlusunuz" dedi. Furkan bey elif teyzeye arkadan sarıldı "güzelim çocuklar eğlenmiş işte niye ceza veriyorsun" dedi. Biz furkan beye minnetle bakarken elif teyze "olmaz görmüyormusun okanı" havuzdan çıkmış sırılsıklam olan okanı eliyle göstererek okan "Evet anne cezalandır onları " dedi ve elif teyzeye sarılmaya çalıştı. Elif teyze okanı eliyle durdurdu "okan sırılsıklamsın git üstünü değiştir ,Bu arada sizin üstünüzdeki şeylerde ne " diye sordu
ben, aleyda,ceyhun,okan ve aralı kastederek. Bu arada aralın pijaması şimdi dikkat ettim.
Aralın pijamasi dinazorluydu.
Aral açiklamaya başladı " biz playstation'da oyun oynamıştık kazananada hediye vardı" deyince elif teyze anladım manasında kafasını salladı. "Peki alena ve ceyhunun pijamaları niye aynı" diye sordu.Okan "Sevgililer aynı kıyafeti giyer ya bu yüzden onlara aynı pijamayı aldık" dedi.
Elif teyze gülümseyerek "iyi yaptınız aferim böyle devam çocuklar" dedi gururla.
Elif teyze "yarım saat sonra hepiniz oturma odasında olun. Gel furkan" dedi furkan bey'in elini tutarak eve girdi
Bizde odalarımıza dağıldık. yarım saat hızla geçmişti bu yüzden oturma odasına girdim. En son ben gelmiştim. Elif teyze benim geldiğimi görünce ayağa kalktı "ceza zamanı çocuklar" dedi.
Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın. Tekrardan okudum ve gözüme çarpanları düzelttim.
Nasıl olmuş?
Gelecek bölüm ne olacak?
Sizce elif teyze nasıl bir ceza verecek?
Alena furkan bey'e. furkan amcamı desin furkan beymi?
Bölüm biraz kısa oldu
Arkadaşlar maalesefki çoğu ilimizde deprem oldu. Hepiniz kendinize dikkat edin. çok zor bir durum ama birlik olursak atlatamıcağımız birşey yok.Allah depremzede'lere yardım etsin.
Bu arada
Bölümlerin toplam okunması 10 bin'i geçti ama böyle bir durumda
mutlu olamıyorum...Kendinize dikkat edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Ailem (TAMAMLANDI)
Teen Fictionİlk kitabım olduğu için bölümün başlarında biraz acemiyim ama bölüm ilerledikçe gelişiyorum. ⚠⚠ Düzeltme yapılıcak Ailesi küçük yaşta ölen alena ve aleyda yetimhanede yaşamaya başlamıştır Alena kardeşini çok seven bir abla Alena yıllar sonra kız k...