14.bölüm

6.7K 338 18
                                    

Nasılsınız

Medya: yedinci ev- anlat ona

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Ben" tamam ayrılın hadi yeter iki dakikadır böyle duruyoruz." diye sesli konuştum.

Aleyda "bencede yeter"dedi ve hemen sarılmayı bıraktı. Aleydanın ayrılması ile öbürleride yavaş yavaş ayrıldı. "Oh be sonunda" dedim.

Mert "bize bu kadar eğlence yeter hadi eve gidelim" dedi. Herkes onu onaylayınca arabalara geldiğimiz gibi bindik.

Arabadaki sessizlikle beraber başımı koltuğa dayadım ve gözlerimi kapattım.

● ● ● ● ●

Telefonumun çalması ile gözlerimi açtığımda kendimi odamda buldum.

En son arabada değilmiydim diye düşünürken ilk önce telefona cevap vermem gerektiğine karar verdim.

Kimin aradığına baktığımda ise arayan burak'tı telefonu açtım "hayırdır burak" dedim

Burak karşı taraftan "komutanım haberlere çıkmışsınız" diyince kaşlarımı çatıp "ne haberi " dedim. Burak "bildiğiniz haber , şuan televizyonda" deyince yataktan kalkıp "tamam ben bir bakim şuna" dedim ve telefonu kapattım.

Hızla merdivenlerden inip oturma odasına girdim. Hepsi burdaydı okan ve dağhan televizyonda çizgi film izliyordu. Öbürleri ise telefona bakıyorlardı. Okana "az haberlere bassana" dedim.Okan rastgele bir habere bastı ve "ohaa alena abla bu sensin" dedi öbürleride merakla televizyona baktı aral "haberlere çıkmışsın" dedi. Mertte "az durunda ne dediğini duyalım" dedi herkes susmuş bir şekilde dikkatle televizyonu dinliyordu

Haberi sunan spiker "evet istanbuldaki bir lunaparkta atlı karıncada saatli bomba bulundu. Neyseki orada olan yüzbaşı alena bombayı farketti ve bombayı tek başına imha etti." dedi ve benim lunaparka çekilen fotoğraflarımı haberde gösterdi ardından "polisler hala o bombayı oraya kimin koyduğunu araştırıyor" dedi ve başka bir habere geçti.

Okan"inanamıyorum" diye bağırdı yiğit" haberdesin "dedi bana doğru

Aleyda " abla artık ünlüsün" diyince gülümsedim ece "evet artık ünlüsün bu yüzden sana edit yapıp sosyal medya hesabıma atıcam" dedi ve telefonu çıkardı okan koşarak ecenin yanına gitti "benimde edit yapmam lazım hadi yapalım" dedi. Onlara "hiç gerek yok" diyince bana garip bir şekilde bakıp "ne demek gerek yok seni sosyal medya kraliçesi yapıcaz ilk editleri biz yapıcaz sonra bu yayılacak ve herkes sana edit yapacak" dedi okan ve telefonuna döndü.

Onları umursamayıp koltuğa oturdum ve "beni odama kim götürdü" diye sordum ortaya aral "abim götürdü " diyince ceyhuna baktım "keşke uyandırsaydın" dedim. Ceyhunda "kıyamadım" diyince ona şaşkınlıkla baktım. O da sonradan ne dediğini anlamış olacakki "yani uyu diye şey ettim ben sonuçta yorgundun" diye geveledi ağzında. "Pekala" dedim.

kapının zili çaldı okan hızla ayağa kalktı ve kapıya doğru koştu "kargo geldi" diyince

Okan kargo ile içeri girince mert,mete,yiğit,ece ve dağhan'da ayağa kalkttı ve okanın yanına gittiler. Aral şaşkınlıkla "bunlar ne" diye sordu. Yiğit açıklamaya başladı "hani playstation da futbol maçı oynamıştık ya, siz kazanmıştınız onun ödülleri" ben bunu tamamen unutmuşum.
(Hatırlamayanlar için 8.bölümde playstation oynamışlardı)

Ece"benim hediyemi verin" dedi okan "bekle vercez" dedi. Ardından "mert al" dedi ve bir paketi ona verdi. biraz daha karıştırdı ve "dağhan al" dedi ve paketi dağhana uzattı . Ardından iki tane paket çıkardı birini yiğite diğerini merte uzattı sonuncuyuda eceye verdi.

Okan oturduğu yerden kalktı ve bizim yanımıza gelip "hadi hediyenizi kime aldıysanız verin ama ilk benimkini verin" dedi. Yiğit öne doğru adım atıp dağhana elindeki paketi uzattı "Şuan açma odanda açıp giy" dedi. Dağhan paketti aldı ve koşarak merdivenlerden çıktı. Mert elindeki paketi aleydaya uzattı. Aleyda paketi aldı ve açıcakken mert onu engelledi ve "odanda giyip gelirmisin" dedi aleyda'da başını salladı ve merdivenlerden çıktı.

Ece elindeki paketi bana doğru uzattı"sana aldım" dedi gülümseyip "teşekkürler" dedim ve "odamdamı açim" diye sordum gülümseyip beni kafasıyla onayladı. Merdivenlerden odama doğru çıktım. Odama girince paketi açtım. Paketi içinden pijama çıktı pijamayı görünce gülümsedim.

Normalde böyle şeyler giymezdim ama ece seçtiği için giymeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Normalde böyle şeyler giymezdim ama ece seçtiği için giymeye karar verdim.

Pijamayı giyince aşağı inmeye karar verdim.

Yavaş adımlarla aşağı inince ben hariç herkesin burda olduğunu gördüm aslında hızlıda giyinmiştim.
Birşey dikkatimi çekti ceyhunun üstünde benim pijamamım aynısının daha büyüğü var. Ceyhunda bunu farketmiş olacakki kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.

Öbürleri aynı pijamalı giydiğimizi görünce sesli bir şekilde oooo demeye başladılar. Onları umursamadım bu fikir sadece okandan çıkabilirdi. Okan'a bakıp "senin bu işle bir ilgin olabilirmi" dedim okanda sırıtmaya başladı "birazcık olabilir" diye cevap verdi.

Ceyhun "olabilir benim için sıkıntı yok" dedi . Bende ceyhunla bakıp "senin için yoksa benim için hiç sıkıntı yok" dedim.

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın. Tekrardan okudum ve gözüme çarpanları düzelttim.

Nasıl olmuş

Arkadaşlar erken yayınladım

Biraz kısa olsada olsun beeeeeeğğ

Gelecek bölüm ne olcak acaba?

15 tatil niye bu kadar hızlı geçti ya.

Arkadaşlar okul açılacak .Bıktım okuldan. Yine strestler başlıyor. Okul kapanmalı..

Evdede sıkılıyorum,okuldada sıkılıyorum..

Eeee siz napıyorsunuz?
Hayat nasıl?

Ben gider kendinize iyi bakın, dikkatli olun.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin