29.bölüm

3.4K 203 27
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Keyifli okumalar

Medya: Berkay Altunyay- Olmazlara inat



Ağlama sesleri ile gözlerimi yavaştan açtım. Yanıma baktığımda Dolunay ağlıyordu. Odanın içine sızan ışıktan daha saatin çok erken olduğunu farkettim. Saati merak ettiğimden telefonu alıp saate baktım daha sabah 04.58di. Yatakğa oturup Dolunay'ın altını kontrol ettim ama altına yapmamıştı.

Dolunayı kucağıma aldım ve kucağımda salladım ama hala ağlıyordu. Napmam gerektiğini hiç bilmiyorum. Aklıma birden belki acıkmış olabileceği geldi. Bu yüzden o kucağımdayken ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Mutfağa giderkende bir yandan Dolunayı kucağımda sallıyordum "pış pış pış hadi güzel kızım uyku saati" dedim.

Dolunay'ın daha fazla ağlaması ile iç çekip hızla mamasını hazırlamaya koyuldum.

Birkaç dakika sonra mama hazır olmuştu. Sütün ısısını kontrol ettim ılık olduğuna karar verince Dolunaya içirmeye çalıştım.

Dolunay mamayı eliyle itiyordu "hadi güzelim mama istemiyor musun?" dedim kendi kendime.

Dolunaya mamasını birkaç defa daha yedirmeye çalıştım ama yemiceğini anlayınca pes ettim ve biberonu mutfak mermerinin üstüne koydum.

Dolunay hala ağlamaya devam ediyordu. Elimi anlına koydum ama ateşide yoktu e o zaman bu kız niye ağlıyordu. Dudaklarımı büzüp Dolunay'a "niye ağlıyorsun" diye sordum. Tabi Dolunay bana cevap vermedi. Cevap verseydi bi garip olurdu.

Aklıma gelen şeyle hemen Dolunay'a bakıp "sen yoksa Ceyhunu'mu istiyorsun" dememle Dolunay susar gibi oldu ama ağlamaya devam etti.

Derin bir nefes aldım ve Dolunay'a bakarak "hadi Ceyhun'a bir uğrayalım" dedim.

Asansöre bindim ve başımı asansör duvarına yasladım. Çok uykum vardı yaaa.

Asansör üçüncü kata çıkınca asansörden indim ve hemen odamın yanında olan Ceyhun'un odasının kapısına tıkladım. Ses gelmeyince birkaç defa tıkladım. Odanın içinden Ceyhun "kimsin" diye bağırdığını duydum.

Ceyhuna "Benim" diyerek karşılık verdim. Odanın içinden birkaç takırtı geldi ardından bana doğru yaklaşan ayak sesleri.

Kapı açıldı ve Ceyhun kapıya yaslandı.

Ceyhun'un yeni kalktığı çok belliydi çünkü dağılmış saçları , uyku akan gözleri ve şişkin dudakları...

Ceyhun altında pijama , üstünde ise hiçbirşey yoktu. Kaslarıyla göz göze gelince hemen gözümü ordan çektim ve Ceyhun'un yüzüne baktım. Gözlerimi tekrardan onun kasına bakmamak için zorluyordum. Ceyhun'un kaslarından neden bu kadar etkilendim bilmiyorum normalde askeriyede filan hep görürüm ve hiçbirşey hissetmezdim ama bu sefer Ceyhun'un kasından etkilendim. Garip.

Dolunay'ın ağlaması biraz dinmişti. Ceyhun bana bakarak "birşey mi oldu Alena" dedi.

Yutkunarak "Şey seni uyandırdığım için üzgünüm ama Dolunay ağlıyordu mama filan vermeye çalıstım. Yemeyincede aklıma sana getirmek geldi" dedim.

Ceyhun gülümseyip kapının önünden çekildi "gir" dedi. Başımı sallayıp içeriye girdim. Ceyhun ardımdan kapıyı kapattı ve yanıma geldi.

Dolunay, Ceyhunu görünce ağlamayı bırakıp hemen ona elini uzatmıştı.

Ceyhun onun bu haline gülümseyerek onu kucağına aldı. Bende "Demekki seni istiyormuş" dedim. Ceyhun bana bakıp gülümsedi ve Dolunayı sallayarak "hadi uyu kızım"dedi.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin