30.bölüm

3.4K 210 28
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Keyifli okumalar

Medya: Nilüfer- Son Arzum

Başım ağrıyor ve uykum var ama yinede yazıcam...


Ceyhun'un odasından çıktım ve kendi odama girdim. Kıyafetlerimi değiştirip üstüme eşortman ve tişört giydim.

Kapımın çalınması ile gir komutunu verdim. İçeriye Aleyda girdi. Aleyda gülerek "abla hadi kahvaltıya" dedi başımı salladı ve odadan çıktım. Aleyda , Ceyhun'un odasına ilerlerken bende asansöre ilerledim.

Asansöre bindiğimde dim direk 1 kata bastım.

Asansör birinci kata geldiğinde indim ve yemek odasına doğru ilerledim. Yemek odasından girdiğimde çoğu kişinin burda olduğu hatta sadece Ceyhun , Aleyda ve Yiğitin olmadığını gördüm.

Pamir için masaya yeni bir sandalye eklenmişti. Dolunay ise Ece'nin kucağındaydı.

Ece gülerek Dolunayla oynuyordu. Odaya Yiğit ve Aleyda girdi. Elif teyze Aleydaya doğru "kızım abin niye gelmedi" diye sordu. Aleyda "aç değilmiş anne"dedi. Elif hanım başını salladı.

Herkes kahvaltıyı yapmaya başlamıştı. Benim aklım Ceyhunda kalmış olabilir acaba bana mı kırıldı.

'Tabi sana kırıldı başka kime kırılacak' dedi iç ses.

İç ses uzun zamandır yoktun.

'Of ben gidiyom' dedi ve daha konuşmadı.

Ben tam masadan kalkmak üzereyken telefonum çaldı. Cebimden telefonu çıkardım ve odadan çıktım. Serdar Albay arıyordu. Telefonu açtım "emredin komutanım" dedim. Serdar Albay "merhaba Alena " dedi ve devam etti "müsaitseniz bugün yeni timine gelicek çaylak ile tanıştırcam sizi hemde şu Aleyda'nın öz ailesine bakıcam" demesiyle. "Olur komutanım" dedim.

Serdar Albay " pekala kızım kendini zorlama" dedi ve telefonu kapattı bende dim direk demin çıktığım yemek odasına girdim. Herkes bana bakıyordu masaya yaklaşarak "şey bugün Serdar Albay gelicek"dedim. Birazcık mahcuptum sonuçta onlara sormadan davet etmiştim.

Elif teyzenin gülümseyerek " gelsin kızım" demesiyle rahatlamıştım. Furkan amcada "o zaman ben bugün işe gitmim" dedi. Başımı salladım "anlayışınız için teşekkür ederim" dedim. Elif teyze "kızım burası senin evin istediğini çağırabilirsin " dedi. Gülümseyerek "tekrardan teşekkür ederim"dedim ve odadan çıktım.

Direkt odama geçtim ve yatağan yatıp Dim direk uyudum.

(Aklım hep uykuya gidiyor ama inat ettim bu bölümü bitiricem)

--------------

(Vazgeçtim uyucam yeni bölümü yarın atarım biraz müzik filan dinlimde uyim)

(Yarın oldu yazmaya devam ediyorum)

Omzumdan dürtülmemle uyandım. Gözlerimi açtığımda Ece bana gülümseyerek bakıyordu "abla uyan hadi misafirlerin geldi" dedi. Misafirlerin geldi demesiyle kaşlarımı çattım "tam olarak kaç kişiydiler "diye sordum Eceye. Ece "baya kalabalıktı ama saymadın 10 kişi filan vardır hatta senin timindenmişler "dedi.

Başımı salladım ve ayağa kalktım benimkiler gelmiş.

Eceyle alt kata oturma odasına indik. Oturma odasında Elif teyze , Fırat amca , Serdar Albay, benim tim , tahminimce Time yeni katılan kız, Ceyhun ,Okan , Mert ,Dağhan, Aleyda, pamir ve Aral vardı.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin