13.bölüm

7.2K 350 64
                                    

Nasılsınız

Medya: Batuhan Kordel - Sıcak Şarap

Oy vermeyi ve yorumu yapmayı unutmayın.


Yemek odasına geçtip
dağhan ,ceyhun ,aleyda ve merti beklemeye başladık.

Hepsi aynı anda yemek odasına geldi ve yerlerine oturdular onların gelmesi ile kahvaltı yapmaya başladık.

Okan kahvaltının ortasında aleyda,ece ve dağhana "Bugün okulu ekin ve lunaparka erken gidelim" dedi. Elif teyze "ne lunaparkı, okulu ekemezsiniz." dedi kaşlarını çatıp.

Okan " ya anne nolurrr" dedi elif teyze sinirle bize bakarken " hayatta olmaz Okan okulu ekemezsiniz" deyince okanda dudaklarını büzüp "ama anne hem Ceyhun abi ve alena abla'da gelicek nolur" dedi Elif teyze'nin gözleri ışıldadı "pekala bir seferlik izin veriyorum ama ikincisi olmaz" dedi ve masadan kalkıp odadan çıktı. Furkan bey yada amca Elif teyze'nin peşinden gitti.

Okan "oley be izni kaptık kahvaltıyı yapın, giyinin ve lunaparka gidelim" dedi ve hızla masadan kalkıp merdivenlere koştu. Gülümseyip bende masadan kalkttım Ceyhun bir anda "nereye " diye sordu gözlerimi kıstım "odama" diye cevap verdim. Odama çıkıp lunapark için hazırlanmaya başladım.

Üstüme koyu gri rengi olan bir sweet altımada gri geniş pantolon giydim. Makyaj yapmayı sevmediğim için makyajı es geçip alt katta oturma odasına geçip oturdum. Biraz sonra ecede geldi beni görünce gülümseyip yanıma oturdu "alena abla nasılsın" diye sordu. "İyiyim ece sen nasılsın" dedim bende "İyidir ben sana birşey sormak istiyorum" dedi gülümseyip "tabiki sorabilirsin" dedim gözlerini kaçırıp "ailem onların isimleri neydi?" diye sordu. Bu kız bunca zaman annem ve babamın ismini bilmiyormuydu.

Saçına dokundum ve yavaşça okşadım "annemizin adı Aysu babamızın adı oğuz ikiside askerdi istersen sana ikisinin fotoğrafını veririm" dedim gözlerinin içi parladı "vay çok güzelmiş isimleri, fotoğrafları verirsen çok mutlu olurum alena abla teşekkür ederim" dedi ve sıkıca bana sarıldı.

Kapının ordan öksürük sesi gelmesi ile ayrıldık ve kapıya baktık. Ceyhun kapıya yaslanmış bizi izliyordu "hadi öbürleri dışarıya çıktı sizi bekliyoruz" dedi ve arkasını dönüp gitti.

Ece'ye dönüp "hadi daha fazla bekletmeyelim " dedim o da kocaman gülümseyip "tamam abla" dedi. Bana abla demesini seviyorum galiba ne zaman bana abla dese mutlu oluyorum aynı şey aleyda'dada geçerli.

Ayakkabılıktan ayakkabımı alıp kapıda giydim ve çıktım ardımdan ece'de çıktı. Rahat gidelim diye üç araba ile gidecektik. 1. Arabada Ceyhun, ben, ece ve mert vardı.2.arabada dağhan,mete ve yiğit vardı. 3.arabada aleyda,okan ve aral vardı.

Arabayı Ceyhun sürüyordu ben ön koltuğa geçtim arka koltuğa ise mert ve aleyda geçti.

Ceyhun bize doğru " 15 dakikalık mesafemiz var" dedi ve arabayı kullanmaya başladı. O arabayı kullanırken bende motorumu düşünmeye başladım. Uzun zamandır binmiyordum yarın askeriye'ye giderken motoruma binim diye geçirdim aklımdan. Telefonu çıkardım ve sosyal medyada gezinmeye başladım. 15 dakika hızla geçmişti ve lunaparka gelmiştik arabadan inip aral'ları beklemeye başladık . Meteler gelmişti. 5 dakika sonra aral larda gelince lunaparka girdik.

Biletleri aldıktan sonra ilk olarak hepimiz gondola bindik. Gondolu sorunsuzca atlattık. Dağhan hız trenine binelim diye ısrar ettikten sonra hız treninede bindik.

En öne ben ve dağhan 2.sıraya aral ve ceyhun 3.sıraya mert ve mete 4.sıraya okan ve aleyda 5.sırayada ece ve yiğit oturdu onların arkasına oturanları tanımıyorum.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin