38.bölüm

2.7K 165 20
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Keyifli okumalar

Ceyhun'a baktığımda elinde telsizle "Dolunay uyanmış ben onun yanına gidiyorum" dedi. Ben hemen "bende geliyorum" diyerek peşine takıldım.

Biz Ceyhunla beraber asansöre binmiş 4.kata çıkıyorduk.

Ceyhun bana yaklaştı ve kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.

Ben şaşırsamda tepki vermedim. Asansör gelince ikimiz indik ve odama ilerledik.

Odama girdiğim gibi ışığı açtım ve Dolunayın yanına gittim.

Dolunay bizi görmesiyle ağlaması azalmıştı. Ceyhun , Dolunayı kucağına aldı ve kucağında sallamaya başladı. Sallarken "niye ağlıyorsun" demişti. Bende yatağa oturmuş onları izliyordum

Dolunay bir süre sonra ağlamayı bırakınca Ceyhun bana bakıp "uyudu" dedi. Başımı salladım ve gülümseyerek Dolunay'ı ondan alıp yatağıma yatırdım.

Ceyhun'a "sen istersen aşağı in ben biraz kestircem" dedim. Ceyhun başını salladı ve dibime kadar gelip yanağımdan öptü "iyi geceler " diye kulağıma fısıldayıp. Kapıya doğru ilerledi bende arkasından "iyi geceler" dedim.

Ceyhun bana bakıp gülümsedi ve ışığıkla kapıyı kapatıp odadan çıktı. Bende Dolunayın yanına uzanıp ona sarılarak uyudum.

----------

Kulağıma gelen seslerle beraber gözümü açar gibi oldum ama açmadım.

Dolunay ağlıyordu ve Ceyhun "pışt pışt ağlama güzel kızım bak uyandırcaksın anneyi" dedi.

Ceyhun'un odamda ne işi vardı?

Demin ne demişti?

Ben duyduklarımı kavrayamadan gözlerim kapandı.

--------------  

"Abla uyannnnnnn" diye bağıran sesle gözlerimi açtım.

Aleyda ve Ece dibimde beni uyandırmaya çalışıyorlardı.

Ece "çok şükür uyandın" dedi.

Aleyda "abla kalk hadi kahvaltı hazır" dedi.

Başımı salladım "tamam siz gidin ben gelicem" dedim.

Onlar odamdan çıkarken yanıma baktım. Dolunay yanımda değildi.

Ceyhun almıştır diyerek fazla kafama takmadım.

Ayağa kalktım ve üstüme rahat şeyler giydim. Gri sade bir eşortman ve siyah baskılı bir tişört.

Ardından lavaboya gidip işlerimi halletim.

Aşağa inince Elif teyze ile karşılaştım.

"Elif teyze ,Hüseyin bey ve Fatoş hanım uyanmadımı" diye sordum. Başını olumsuz anlamda salladı "hayır kızım uyanmadılar zaten çoğu kişi uyanmadı bi sen " dedi. Başımı salladım tam mutfağa gidicekken merdivenlerden inen Pamir'i gördüm.

Elif teyze , Pamire bakarak "oğlum seni dün göremedim" dedi. Pamir , Elif teyzenin karşısında durup "Dün işim vardı geç geldim. Şimdi zaten çıkıyorum" dedi.

Tek Ailem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin