emocjonalna inteligencja - zdolności rozpoznawania przez nas naszych własnych uczuć i uczuć innych, zdolności motywowania się i kierowania emocjami zarówno naszymi własnymi, jak i osób, z którymi łączą nas jakieś więzi.➳ {4} ➳
ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ɪɴᴛᴇʟʟɪɢᴇɴᴄᴇ
[02.11.2020 poniedziałek]
Jungwon pov
Dzisiaj kolejna impreza u Jongseonga. Cieszę się, że zaprosił Sunoo, a ten zgodził się.Bardzo zależy mi na poznaniu go, bo czuję od niego taką pozytywną energię. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Muszę go jeszcze poznać z resztą chłopaków. Myślę, że polubią się.
Ognisko na 18, ale ja oczywiście idę o wiele wcześniej. Godzina 16, a ja stoję pod drzwiami domu hyunga.
- Hej Woonie. - przytulił mnie na powitanie, co od razu odwzajemniłem.
- Heej.
- Co chcesz do picia? - zapytał, idąc już do kuchni.
- Woda wystarczy. Później będę pić inne napoje. - zaśmiałem się, siadając na blacie.
Nalał wody i obrócił się w moją stronę, podając mi szklankę.
- Mam twoje ulubione wino. - poprawił mi włosy.
- Kiedy będę mógł go skosztować?
- Jeśli masz ochotę, możesz już teraz. Jest dla ciebie, nie dla innych. - położył dłoń na moim udzie.
- Jak myślisz, chłopcy polubią Sunoo? - zapytałem, udając, że nie rusza mnie to, co aktualnie robi.
- Z Sunghoonem i Heeseungiem może być ciężko, ale myślę, że nawet oni polubią go. Po prostu daj czas. - odwrócił się i poszedł do salonu na kanapę.
Aha? Tylko tyle? Liczyłem, że nie podda się tak szybko. Czyli teraz moja kolej? Czuję jakby zostało rzucone mi wyzwanie. Jongseong dobrze wie, że trudno mi zrobić pierwszy ruch i wstydzę się.
Usiadłem obok niego i siedzimy w ciszy już dobre 5 minut.
- Zostajesz na noc prawda? - obrócił się w moją stronę.
- Tak. Dla ciebie to mała różnica, bo ty pewnie nie będziesz nic pamiętał po imprezie. - zbliżałem się do niego.
- Czas spędzony z tobą zawsze pamiętam, nawet wtedy, kiedy jestem najebany. - przełożył moje nogi na swoje uda.
Nie jesteśmy razem, ale myślę, że już niedługo zmieni się to. Wszystko idzie w tym kierunku. Już od dawna, czuję coś do Jongseong, ale nigdy wprost mu tego nie powiedziałem.
Jakoś 3 miesiące temu hyung zaczął traktować mnie inaczej niż naszych przyjaciół. Zaczął mnie częściej do siebie zapraszać, gdzie często nawiązywał kontakt fizyczny, na który jestem bardzo czuły i on dobrze o tym wie.
Kiedy tak często mnie przytulał, dotykał, zacząłem czuć coś więcej. Na początku sądziłem, że po prostu zbliżyliśmy się do siebie po przyjacielsku, ale z czasem poczułem, że chcę, aby Jongseong tak mnie właśnie traktował i nie tylko jako swojego przyjaciela, ale jak kogoś więcej. Zacząłem czuć się przy nim inaczej niż zawsze.
Chciałem, żeby mnie tak dotykał, a kiedy tego nie robił, domagałem się tego. Zacząłem go trochę prowokować do tego wszystkiego. Myślę, że nie miał nic przeciwko, bo zawsze reagował dokładnie tak jak chciałem.
CZYTASZ
ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
RomanceW życiu Sunoo była jedna ważna osoba, która go zbyt zraniła, aby teraz mógł komuś zaufać i poczuć to bezpieczeństwo. Zmieniał często szkołę. Kolejna taka i miała być ta sama historia, ale poznał Jungwona i resztę jego przyjaciół co trochę zmieniło w...