labilność emocjonalna jest przeciwieństwem stabilności emocjonalnej, sobę labilną emocjonalnie charakteryzują intensywne emocje i gwałtowne zmiany nastrojów, osoba ta ma tendencję do zamartwiania się, wyolbrzymiania problemów oraz do przesadnych i nieadekwatnych reakcji na konkretne sytuacje, doświadcza wybuchów gniewu i płaczu;➳ 11 ➳
ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ʟᴀʙɪʟɪᴛʏ
[28.06.2019 piątek]
Dzisiaj zakończenie roku szkolnego. Bardziej ważny dzień niż zawsze, ponieważ kończę szkołę podstawową. Złożyłem już papiery do nowej szkoły, Jungsu również do tej samej.
Resztę dni po wycieczce, aż do dzisiaj, spędziłem również dobrze. Dogaduję się z Jungsu cudownie. Ostatnie dni były najlepsze, bo na lekcjach już nic nie robiliśmy i mogłem całe dnie rozmawiać z nim i z Dongsungiem.
Wiele razy Jungsu mnie przytulił. Raz zabrałem mu telefon i uciekłem z nim na korytarz. Wtedy nie chciał mnie przytulić, ale domyśliłem się czemu. Po prostu chodziły tam nauczycielki, a jakby one nas zobaczyły to zadawały by pytania, a tego nie chciał, tak samo jak ja. Dlatego uciekłem przed nim w takie zagłębienie przy schodach, po których nikt nie chodzi i wtedy przytulił mnie tak długo bez żadnego zawahania.
Zawsze po takich sytuacjach wracałem do klasy z bananem na twarzy.
Wracałem zawsze szczęśliwy do domu.
Wracam również taki i dzisiaj.
Po zakończeniu roku, mieliśmy kawę z racji iż kończymy tą szkołę.
Znowu dużo rozmawiałem z Jungsu. Nie umiem nie śmiać się kiedy jestem z nim. Zawsze opowiada jakieś śmieszne żarty lub ciekawe historie. Myśli nieszablonowo przez co nie każdy go rozumie, ale ja wiem o czym on mówi.
Rozmowa z nim sprawia, że jestem szczęśliwy. On sprawia, że jestem szczęśliwy.
[31.08.2019 sobota] dwa miesiące później
Ostatni dzień wakacji, co prawda jutro jeszcze jest wolne, ale to już wrzesień. To nie to samo.
Wakacje spędziłem bardzo miło. Wychodziłem często z Moojinem. Codziennie pisałem z Jungsu. Nawet 2 razy zarwaliśmy nockę, pisząc ze sobą.
Teraz powrót do rzeczywistości, czyli do szkoły. Pociesza mnie fakt, że cały czas mam wsparcie od Jungsu. Cały czas jest ze mną. Jedna z najlepszych osób jakie spotkałem w swoim życiu.
[30.09.2019 poniedziałek] miesiąc później
Przeżyłem już miesiąc w nowej szkole. Nie jest tak źle.
Nadal przytulam się z Jungsu i cały czas rozmawiamy. Chyba czuję do niego coś więcej.
Nawet piszemy tak inaczej. Ostatnio pojawiło się więcej uczyć w naszych rozmowach.
[31.10.2019 czwartek] miesiąc później
Od 2 tygodni płaczę prawie codziennie. Właśnie od tego momentu wszystko zaczęło się psuć między mną, a Jungsu. Nic się nie wydarzyło, więc nie wiem dlaczego. To boli mnie najbardziej, bo nie wiem z jakiego powodu. Co zrobiłem źle, że tak jest? Jak zawsze muszę wszystko zepsuć.
Zepsułem coś, na czym zależało mi najbardziej.
Aktualnie nie mamy już kontaktu. Teraz odczuwam jak bardzo potrzebuję Jungsu w swoim życiu. Czy to moja bratnia dusza? Nie wiem, ale wiem, że darzę go uczuciami, których nie pozbędę się, choćbym starał się z całych sił.
CZYTASZ
ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
RomanceW życiu Sunoo była jedna ważna osoba, która go zbyt zraniła, aby teraz mógł komuś zaufać i poczuć to bezpieczeństwo. Zmieniał często szkołę. Kolejna taka i miała być ta sama historia, ale poznał Jungwona i resztę jego przyjaciół co trochę zmieniło w...