aleksytymia - niezdolność do odczuwania, uświadamiania sobie, rozumienia i zwerbalizowania własnych emocji;
➳ 15 ➳
ᴀʟᴇxɪᴛʜʏᴍɪᴀ
[09.12.2020 środa]
Nie wiem jak, ale obudziłem się w swoim pokoju. Czy pamiętam wszystko? Prawdopodobnie nie. Czy muszę i chcę dowiedzieć się wszystkiego co robiłem? Oczywiście, że tak.
Obudziłem się jako pierwszy. Zaskoczyła mnie obecność Jongseonga w naszym pokoju. W szczególności w łóżku Jungwona.
No tak, przegapili chyba moment, żeby powiedzieć nam, że są razem. Chociaż my nadal cierpliwie czekamy na potwierdzenie tej informacji z ich ust. Nie ma co samemu wymyślać scenariuszy. Trzeba poczekać, aż sami to powiedzą.
Po tym jak zignorowałem gościa w naszym pokoju, spojrzałem w stronę Rikiego, którego nie miałem zaszczytu ujrzeć tego ranka w jego łóżku. Pewnie śpi u chłopaków.
Podsumowując Jongseong spał u nas w pokoju, Jungwon nie zmienił lokalizacji, Riki spał u chłopaków, a ja niewiadomo jak znalazłem się w naszym pokoju i tutaj spędziłem noc, a raczej jej małą część.
Nie no w ogóle nie jestem zdezorientowany. Nie czuję się komfortowo z tym, że nagle zaszły takie zmiany.
Jest przed 6 rano, więc dopiero za godzinę musimy wstać, a za dwie będzie zbiórka.
Chciałbym już wiedzieć co się wydarzyło wczoraj, a raczej już dzisiaj i to około 2 godziny temu.
Oby też nie spał.
----------------------------------------------------------------------
Sunghoon
śpisz?
nie
coś się stało słońce?
czemu już nie śpisz?
obudziłem się przed chwilą
wszystko dobrze
trochę zdziwiła mnie obecność Jongseonga hyunga i brak Rikiego
Riki u nas smacznie śpi
najbardziej mnie zdziwiło że magicznie znalazłem się w swoim pokoju
nie pamiętasz?to coś złego?
nieee
było zabawnie
nie wiem
chcesz się przejść?
to ci opowiem
nie wiem
chyba nie można tak
oczywiście że nieubierz się ciepło i zaraz będę pod twoimi drzwiamy
wystukam naszą melodie
dobrze
----------------------------------------------------------------------
Jestem ciekaw, gdzie chce mnie zabrać. Wczoraj mówił, że tutaj jest piękne miejsce, idealne na randki.
CZYTASZ
ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
Storie d'amoreW życiu Sunoo była jedna ważna osoba, która go zbyt zraniła, aby teraz mógł komuś zaufać i poczuć to bezpieczeństwo. Zmieniał często szkołę. Kolejna taka i miała być ta sama historia, ale poznał Jungwona i resztę jego przyjaciół co trochę zmieniło w...