złudzenie - każda sytuacja bodźcowa, w której tego, co jest spostrzegane nie da się przewidzieć na podstawie analizy bodźców fizycznych;
➳ 6 ➳
ᴅᴇʟᴜsɪᴏɴ
[12.11.2020 poniedziałek]
Dziś umówiłem się ponownie z Jungwonem i Jongseongiem, że razem pojedziemy do szkoły z racji iż mieszkamy na jednej dzielnicy.
Już mnie tak nie stresuje ich obecność i przyzwyczajam się do ludzi.
Znowu pierwszy koreański. Mamy go w poniedziałek, środę, czwartek i piątek. Po tym jak pani dowiedziała się, co stało się w poniedziałek tydzień temu, nie bierze mnie już do odpowiedzi. Tyle dobrego.
Jak ja się nudzę na tej lekcji.
A właśnie mój kolega z ławki, poznałem go w poniedziałek. Daniel jest naprawdę super. Zdecydowanie nie jest typem dobrze uczącej się osoby. Jest zdania, że najważniejsze to zdać. Przychodzi do szkoły dla rozgrywki, aby nie nudziło mu się oraz dla frekwencji.
Czasami sobie porozmawiamy. Jest dość gadatliwą osobą także ja na spokojnie mogę go słuchać, a on nie wymaga ode mnie zbyt wiele odpowiedzi. Po prostu potrzebuje osoby, której może się wygadać, a ja świetnie go wysłuchuję i czasami doradzam co powinien według mnie zrobić.
Często kiedy nam się nudzi, a lepiej na danej lekcji nie rozmawiać to gramy w kółko i krzyżyk. Taka mała rozrywka, np. na koreańskim.
Oprócz tego to totalnie mu nie przeszkadza, że z nim usiadłem, a ja się tak o to martwiłem. W sumie to był nawet zadowolony, kiedy dowiedział się, że ktoś będzie z nim siedział. Ewidentnie potrzebował słuchacza na lekcjach.
Nie dokucza mi, chociaż bardzo lubić macać moje włosy. Sądzi, że są bardzo mięciutkie i miłe w dotyku. Na początku trochę mnie to drażniło, ale z czasem przyzwyczaiłem się.
Udało mi się zbliżyć do chłopaków. Nawet rozmawiałem z Sunghoonem i Heeseungiem, a oni byli dla mnie największym wyzwaniem. Pozostała czwórka na spokojnie. W sumie jesteśmy dosyć blisko ze sobą.
Dowiedziałem się, że Jeayun ma 15 urodziny. Robi imprezę urodzinową i zaprasza sporo osób. Jego urodziny wypadają w niedzielę, więc impreza jest w sobotę.
Zaprosił mnie~
Chłopcy dodali mnie na swoją konwersację, więc teraz mogę pisać z nimi wszystkimi.
Oczywiście po ognisku zostałem zaobserwowany na instagramie również przez Sunghoona, Jaeyuna i Heeseunga.
Odwołali nam dzisiaj trzy ostatnie lekcje. Całej szkole, bo nauczyciele mają jakąś radę. Oczywiście chłopacy nie byliby sobą, gdyby nie wymyślili jak spędzić ten czas.
____________________________________________
elita pojebów
shin ramyun
12:30 przy bramie i idziemy w nasze miejsce?
sheep
standardowo
rikson
tak ale najpierw do sklepu po alko
style star
tak a kto ci kupi?
rikson
ty zjebie
style star
nigdy
rikson
CZYTASZ
ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
RomanceW życiu Sunoo była jedna ważna osoba, która go zbyt zraniła, aby teraz mógł komuś zaufać i poczuć to bezpieczeństwo. Zmieniał często szkołę. Kolejna taka i miała być ta sama historia, ale poznał Jungwona i resztę jego przyjaciół co trochę zmieniło w...