adronitis - frustracja tym, jak długo zajmuje poznanie kogoś;
➳ 19 ➳
ᴀᴅʀᴏɴɪᴛɪs
[31.12.2020 czwartek]
To już dziś. Sylwester. Ostatni dzień tego roku. W styczniu nigdy nie pomyślałbym, że będę go spędzać nie sam, a z szóstką przyjaciół. Z szóstką chłopaków, którzy zaakceptowali mnie i starając się, abym nie poczuł się nigdy wykluczony.
Nigdy bym nie uwierzył, że właśnie tak potoczy się mój rok. Rok, w którym zdarzyło się tyle rzeczy, że aż nadal trudno mi w to wszystko uwierzyć.
Zacząłem ten rok w okropnym stanie. W tęsknocie za kimś, za kim już nie tęsknię. Skończyłem 1 klase liceum w starej szkole i zacząłem 2 klase w nowej, w nowym otoczeniu. Idąc do tej szkoły nie spodziewałem się, że znajdę przyjaciela, raczej byłem przygotowany na samotność. Chciałem tylko przetrwać, a co się stało? Nie tylko przetrwałem, ale i znalazłem przyjaciela, nawet sześciu.
Moje życie w grudniu tego roku wygląda o sto osiemdziesiąt stopni inaczej niż w styczniu. Mam wrażenie, że to inne życie i inny ja. Nawet nie wiem jak opisać uczucia, które znajdują się we mnie, kiedy o tym wszystkim myślę.
Nigdy nie spodziewałem się takiego obrotu sytuacji. Chciałbym, żeby było już tak zawsze.
Oprócz 6 przyjaciół jest wśród nich chłopak, który okazuje mi zainteresowanie. Miłość? Nigdy nie sądziłem, że będę miał szczęście mieć taką relację. Mam nadzieję, że nic się nie zepsuje i nic nie zmieni tego co mamy.
Wstałem o 12, bo przecież trzeba było się wyspać. To będzie kolejna impreza w domu Sunghoona. Jestem w szoku, że jego rodzice pozwalające mu na to, ale z drugiej strony wiecznie ich nie ma, więc co im za różnica.
Jesteśmy umówieni na 20. Już za 8 godzin ma zacząć się piękny czas wyczekiwania na nowy rok.
Rok temu nie miałem z kim spędzić tej nocy, ale dzisiaj to zmieniło się.
W czasie między świętami, a sylwestrem spotkaliśmy się u Jaeyuna i zaszły małe zmiany. Już nie ma naszych naturalnych kolorów włosów.
U mnie zaszła wielka zmiana, której nigdy bym po sobie się nie spodziewał. Długo myślałem, czy aby na pewno jest to dobra decyzja, ale pomyślałem, że skoro czuję się inną osobą niż rok temu, to czemu by nie pokazać tego również na moich włosach.
Dom Jaeyuna stał się stalonem fryzjerskim. Dosłownie. Mieliśmy wszystko co było potrzebne.
Długo myślałem, co chciałbym miec na głowie, jaki kolor i czy w ogóle chce tej zmiany. Zdecydować się pomogła mi mama, mówiąc, że chciałaby zobaczyć mnie w nowej odsłonie. Postawiłam na platyne. Z wyborem koloru pomógł mi Riki, który od razu zaczął namawiać mnie na ten kolor.
A więc moje włosy zostały rozjaśnione i teraz ciszę się piękną platyną. Trzeba przyznać że Jungwon jest dobrym fryzjerem, bo to właśnie on farbował moje włosy. Naprawdę podoba mi się efekt, który został uzyskany. W tych włosach to już w ogóle czuje się jak inny człowiek.
Jungwon zostawił włosy bez większych zmian, są po prostu jaśniejsze niż jego naturalne. Za to Riki poszalał również jak ja. Jego kolor włosów zależy od kątu z którego patrzysz. Młodszy zrobił sobie szaro-srebrne, chociaż bardziej są one szare. Jongseong, Jaeyun i Heeseung postawili na czerń i cała trójka teraz wygląda jak węgielki. Trzeba im przyznać, że bardzo dobrze wyglądają w tym kolorze. Za to Sunghoon zrobił odwrotnie do Jungwona. Tak jak młodszy rozjaśnił brąz, tak starszy przyciemnił go.
CZYTASZ
ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴ
RomanceW życiu Sunoo była jedna ważna osoba, która go zbyt zraniła, aby teraz mógł komuś zaufać i poczuć to bezpieczeństwo. Zmieniał często szkołę. Kolejna taka i miała być ta sama historia, ale poznał Jungwona i resztę jego przyjaciół co trochę zmieniło w...