{7} ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴs

235 17 22
                                    

emocje - procesy emocjonalne to wszelkie zarówno świadome jak i nieświadome procesy wartościowania każdej stymulacji, odczuwaniu emocji towarzyszą zwykle zmiany somatyczne, ekspresje mimiczne i pantomimiczne oraz zachowania;

7

ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴs

[14.11.2020 sobota]

Dzisiaj impreza urodzinowa Jeayuna. Stresuję się, bo również ma być dużo osób. Mniej niż u Jongseonga, ale jednak więcej niż nasza siódemka.

Zdążyłem dowiedzieć się, że Jeayun uwielbiam układać lego i puzzle, dlatego kupiłem mu właśnie to. Puzzle mają ponad 1000 elementów, więc trochę będzie je układać. Do tego mam ładnie zapakowane czekoladki. Wszystko spakowałem w papier prezentowy i związałem wstążką. Podoba mi się.

Impreza jest na 18, więc mam jeszcze 7 godzin. Pewnie pojadę z Jungwonem i Jongseongiem, bo już wcześniej wspominali, że mnie zabiorą.

Jestem szczęśliwy, że zawsze biorą mnie pod uwagę.

Mamy już nie ma w domu, więc włączyłem sobie bardzo głośno muzykę i zabrałem się za sprzątanie pokoju. Trochę potańczyłem i pośpiewałem. Uwielbiam być sam w domu. Uwielbiam głośną muzykę.

Jak to jest, że uwielbiam muzykę, ale na imprezach nie lubię do niej tańczyć. Lubię imprezy, kiedy są ludzie i dobra zabawa, ale z drugiej strony wolę być sam. Kiedy jestem na imprezie czuję się wolny, ale z drugiej strony wolę zostać w domu.

Kolejna rzecz, której nie rozumiem w sobie.

Po 14 poszedłem wykąpać się, a teraz odpoczywam na łóżku.

Sunghoon... znowu do mnie napisał.

____________________________________________

Sunghoon


zabiorę cię do Jaeyuna

Rikiego też zabieram

będziesz musiał wykręcać

pojadę z Jongseongiem i Jungwonem bo mają po drodze


nie

będę u ciebie o 17:20

do zobaczenia

pa

____________________________________________

Co on?!? Nie rozumiem tego człowieka. Jest bardzo dziwny.

Teraz muszę napisać Jungwonowi, żeby nie przyjeżdżali po mnie. Z drugiej strony wolałbym pojechać z nimi, bo z Sunghoonem boję się. Chociaż będzie też Riki, więc powinno być okej, ale nadal jakaś niepewność jest.

Inaczej było w lesie. Tam po prostu czułem się bezpieczny przy nim. Może przeraża mnie jego nagła zmiana w zachowaniu w stosunku do mnie? Myślę, że tak.

Kurwa ten człowiek mnie wykończy.

Może zadzwonię do Jungwona, żeby mu to wyjaśnić? Chyba za bardzo będzie mnie to stresować.

____________________________________________

wonie.e.e

hej

jest taka sprawa


co się stało?

zadzwonię

ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz