{9} ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ

195 18 10
                                    


osobowość – wewnętrzny system regulacji pozwalający na adaptację i wewnętrzną integrację myśli, uczuć i zachowania,  osobowość jest także definiowana jako charakterystyczny, względnie stały sposób reagowania jednostki na środowisko społeczno-przyrodnicze, a także sposób wchodzenia z nim w interakcje.

9

ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ

przeszłość, 8 klasa

[28.03.2019 czwartek]

Lubię mój kontakt z Jungsu. Pomimo tego, że chodziliśmy do jednej klasy już tyle lat, nigdy nie mieliśmy dobrego kontaktu, ale teraz zmieniło się to.

Jeszcze kilka miesięcy do końca roku szkolnego, więc myślę, że zbliżymy się do sobie jeszcze bardziej.

[25.04.2019 czwartek]

Przez ostatni czas bardzo zbliżyłem się do Jungsu. Udało mi się zbliżyć do tego, który nikogo do siebie nie dopuszcza.

Przestawialiśmy ostatnio ławki w klasie i pilnowałem, abym siedział przed nim.

Na przerwach zostajemy w klasie. Wykorzystuję każdą okazję, aby się do niego odwrócić i porozmawiać.

Dzisiaj zabrałem mu gumkę do mazania po której rysował. Napisałem na boku „our rainy days" i oddałem. Nie ogarnął nawet, że coś tam jest napisane.

Mam wielki sentyment do słów „our rainy days".

Ostatnio jesteśmy cały czas w temacie poloneza, którego mamy tańczyć na zakończenie tej szkoły.

Tak bardzo chciałbym zatańczyć z nim. On nienawidzi tańca, ale wiem, że jak się postaram to ze mną zatańczy.

Skończyły się lekcję i poszliśmy po kurtki do szatni. Ja mam blisko do domu, dlatego przychodzę na nogach, albo kiedy jest ciepło to przyjeżdżam rowerem, a Jungsu jeździ autobusem.

Jeszcze przez chwilę staliśmy w kółku na korytarzu i jego przyjaciel zauważył napis.

- Our rainy days, co to znaczy? - zapytał po przeczytaniu.

- Po prostu our rainy days.

Rozeszliśmy się i poszedłem do domu.

____________________________________________

Jungsu

our rainy days - nasze deszczowe dni


Nasze?

nasze

nie no tak po prostu

mam sentyment do tych słów


rozumiem

____________________________________________

[06.05.2019 poniedziałek]

____________________________________________

Jungsu


a może zatańczysz sobie sam?

nie mogę

bez sensu samemu tańczyć


a tańczenie ze mną ma sens?

ᴛʜᴇ ᴏɴᴇ ᴛʀᴜᴇ ᴇɴᴅɪɴɢ | sᴜɴsᴜɴ | ᴊᴀʏᴡᴏɴ | ᴇɴʜʏᴘᴇɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz