Xavier'den Anlatım
"Çocuklar, burada ne yapıyorsunuz?"
Gelen Şerif Galpin'di konuşmaya devam etti, "Daha dün gece burada birinin öldürüldüğünü iddia ediyorşardı ve siz bu sabah neden buradasınız?"
Aklıma gelen söylenebilecek ilk şeyle savunmaya geçtim. "Daha dün burada cinayet işlendiği dedikoduları dolanıyordu ama bu sabah hepimiz Rowan'ı canlı bir şekilde gördük, siz de öyle." Yanında duran köpeği işaret ederek konuşmama devam ettim. "Aklınıza takılan birşeyler olmasa neden polis köpeğiyle daha dün cinayetin işlendiğinin iddia edildiği yere gelesiniz ki?"
Şerif derin bir nefes aldı, "Ben bir polisim, siz ise öğrenci. Neden burada olduğunuzu öğrenmek istiyorum, hemen."
Girasole konuşmaya başladı. "Sadece aklımıza takılan bir şeyler vardı."
Şerif, "Peki aklınıza takılan şey neydi?"
Girasole , "Artık bir önemi kalmadı.
Şerif bir süre daha sorgulayıcı bakışlar attı. "Artık Nevermore'a dönün."
Girasole ile daha fazla uzatmadan Nevermore'a döndük.
Girasole, "Gözlük nerede?"
Xavier, "Şerif geldiğinde görmesin diye bir kenara attım."
Girasole derin bir nefes aldı. "Rowan dün gece öldüyse bu sabah ki rowan kimdi? Bence ona bir mesaj at, gerçek rowan olup olmadığını görmek için."
Hemen cebimden telefonumu aldım ve mesaj yazmaya başladım. Eğer Rowan grçekten öldüyse ve birileri onun ölümünü saklamaya çalışıyorsa işler fazlasıyla karışacaktı.
" Wednesday bu konuyla ilgili birşeyler araştırıyordu sanırım. Ona söylemeli miyiz? " dedi Girasole. Wednesday bana Rowan hakkında sorular sorarken o da yanımdaydı ve her şeyi dinlemişti.
"Bilmiyorum. Ona da söylerim ama ya yanılıyorsak, ya Rowan gerçekten öldüyse."
"Wednesday neden Rowan'ın öldüğüyle ilgili bir yalan uydursun ki? Bence gerçekten bir şeyler biliyor."
"Bitki dersindeki sıra arkadaşım. Dersten önce veya ödevleri yaparken ona söylerim" biraz düşündükten sonra çizimlerimi Girasole'e gösterme kararı aldım.
"Sana göstermek istediğim birşey var."
Girasole ile atölyeye geldik. Daha içeri girmeden önce Girasole yeterince şaşkın duruyordu.
"Sen bana çizimlerini göstereceksin? Tanrım rüyada olmalıyım!" çok güzel gülüyordu.
"Hâlâ göstermekten vazgeçebilirim."
"Tamam tamam sustum."
Girasole'e kapıyı açtım ama içeri girince beklediği şeyle karşılaşmadım belliydi. Ama bozuntuya vermeden devam etti.
"Bu konuda çok yeteneklisin. Sadece canavar çizmek dışında farklı şeyler de denemelisin.""Aslında farklı çizimlerim var."
Aklıma Girasole ile tanışmadan önce onu çizdiğim resim gelmişti."Bakabilir miyim?"
"Hayır, hayır o da daha birilerinin görmesi için hazır değil."
"Ne zaman hazır olacak peki?"
Girasole'e doğru biraz yaklaştım, onu gördüğümden beri zaten etkileniyordum ama eğer benim hakkımda aynı şeyleri düşünmüyorsa her şey bozuladabilirdi.
Hafifçe yanağına dokundum ve gülümsedim, "Daha sonra"
Fazla yaklaştığımı düşündüğüm için hemen uzaklaştım ve kağıtlardaki canavar çizimlerinden birini eline verdim.
"Bence o cinayetleri işleyen şey ayı değil. Bu canavar, onu her gece kabuslarımda görüyorum. Görmesem bile aklımın içinde dolaştığını hissedebiliyorum."Korkutucu duruyor. Bunun bir cinsi falan yokmu? Yaratıklarla ilgili bilgi veren kitaplarda falan."
"Fazla kapsamlı bir araştırma yapmadım, ama baktığım hiçbir kitapta yoktu."
" Daha fazla araştırmalıyız, senin yanındayım tamam mı? Her zaman da san yardım edeceğim. Gerek kabuslar konusunda gerek başka bir konuda."
Gülümsedim ve ona sarıldım o da bana sarıldı.
Ertesi gün bitki dersinde Wednesday ile konuşmaya hazırlandım. Yanına gittim ve ona Girasole ile gördüğümüz her şeyi anlattım. Biraz şüpheci davranıyordu her zamanki ifadesiz suratından dolayı ne düşündüğünü anlamak imkansız gibi birşeydi. Gözlüğü görmek istedi ama Şerifi gördüğüm anda onu bir kenara attığımı söyledim.
Wednesday, "Bu akşam üstü, arkadaşınla sen yine aynı yere gelin birlikte orada buluşalım önce gözlüğü ararız daha sonra da bulabilirsek canlandıma işini bir de benim karşımda yaparsınız."
"Zaten olay sırasında oradaydın, tekrara ne gerek var?"
" Emin olmak istiyorum sadece."
* * *
Bir anda Xavier ile Girasole'u biraz yakınlaştırma perileri geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portrait || Xavier Thorpe
FanfictionXavier Thorpe, her gece rüyasında gördüğü kızı çizmişti. Her zamanki resimlerinden çok daha özenerek çizmişti ve farklı olduğu da her açıdan anlaşılıyordu. Ama okula geri döndüğünde onu bekleyen sürprizler vardı... _____ Xavier Thorpe × Fem Reader ...