-Hypnotist-

259 34 19
                                    

Xavier'in Anlatımı

Ders sonrası Girasole'un yanına gitmiştim. Her zamanki gibi bahçede her zaman oturduğu ağacın dibinde oturuyordu ve kitap okuyordu.

Yanına oturdum, "Ne okuyorsun?"

Kitabı kapattı ve kapağını bana gösterdi. Birinin gümlüğüydü."Şu sizin Gece gölgeleri kütüphanesinde buldum. Aslında ilgi çekiciymiş. Yazan kişi gördüğü bütün güçlere sahip olan tuhafları yazmış" sayfaları karıştırıyordu.

"En beğendiğin hangisi?" en sonunda aradığı sayfayı buldu ve bana gösterdi "Hipnoz edip istediklerini gösterebiliyorlar. Çom etkileyici değil mi?"

Sayfada göz gezdirdim ve konuşmaya başladım. "Evet öyle ama biraz da korkutucu. İstediğin her şeyi başkasına göstererek yapabileceğin bütün her şeyi düşünsene, insan bile öldürebilirsin." dudaklarını büzdü, "Haklısın." birşey düşünüyor gibi duruyordu.

"Ne düşünüyorsun?" İlk başta söyleyip söylememek arasında kaldı ama daha sonra söylemeye karar verdi. "Bunlardan biri bana bulaşıyor olabilir mi?" kaşlarımı çattım,"Neden?" sayfayı incelerken konuşmaya devam etti. "Birkaç gündür durmadan hayaller görüyorum. Hatta bir tanesinde balkondan aşağı düşmek üzereydim."

Nevermore hiç mi iyi bir şeye ev sahipliği yapmıyordu. "Balkonda, nasıl uyandın. Burada hipnoz edilen kişinin onu hipnoz eden kişi ya da sert bir şekilde sarılması dışında uyanamayacağı yazıyor."

Başını omzuma yasladı. "Emrys oradaydı. Ben düşmek üzereyken tuutu." Şu çocuk nasıl oluyor da Girasole'un yalnız kaldığı her yerden çıkıyordu. Yanlış olan bir şeyler vardı ve ben bu neyse eğer çözeceğim.

"Bundan başka canını riske atan bir şey oldu mu?" Biraz düşündükten sonra cevap verdi. "Sanırım hayır, sadece korkutucu şeyler gördüm."

Birisi anlaşılan Girasole ile uğraşmayı seviyordu. Zaten başımızda yeni bir Hyde varken bir de Girasole'u öldürmeye çalışan bir Hipnoz Edici eksikti.

"Bence bunu bizimkilere söylemeliz, yakın olduğumuz herkese. Eğer tuhaf davrandığını fark ederlerse bir şekilde engelleyebilir.

Başını haklısın anlamında salladı. Ben de Gece Gölgeleri'nin olduğu gruba daha sonra da Wednesday ve Enid'e bu akşam bizim kütüphanemizde buluşmamız gerektiğini yazdım.

-
Hava kararmıştı ve herkes odalarına çekilmişti. Şimdi bizim de Gece Gölgeleri Kütüphanesine gitmemiz gerekiyordu. Girasole hiç odasına gitmemişti ve benimle durmuştu.

Saat geldiğinde ise birlikte kütüphaneye gelmiştik. Birkaç kişi buradaydı. Kısa süre sonra kalanlar da geldi. "Sizden bir iyilik istememiz gerekiyor" diye konuşmaya başladım.

Wednesday hariç herkesin yüzünde kabul eden bir ifade görünce konuşmaya devam ettim. Wednesday zaten hep böyle bakıyordu. "Bir Hipnoz edici Girasole ile uğraşıyor. Birkaç defa aklına girip hayaller göstermiş bir defa da en üst katın balkonundan düşürmeye çalışmış. Sizden istediğim tek şey Girasole de tuhaf bir davranış görürseniz onu sarsarak uyandırmaya çalışmanız."

İlk konuşmaya başlayan Kent oldu." Balkondan aşağı düşürmeye çalışmak mı? Çok korkunç. Girasole kimi rahatsız ettiysen pek soğru bir kişi değilmiş sanırım. "

Girasole konuşmaya başladı,"Kim olduğunu bilmiyorum, kimseyi de beni öldürmeye çalışacak kadar kendimden nefret ettirdiğimi düşünüyorum. Ama bana gösterdiği şeyleri nereden bildiğini bilmiyorum."

Wednesday bir süre düşündükten sonra konuşmaya başladı. "Amcam daha önce bir Hipnoz Edici ile tanışmıştı ve deneyimlerini anlatmıştı sanırım. Eğer saldıran kişi fiziksel olarak yakınlaşabiliyorsa bazı anılarını görebilirmiş."

Girasole dudağını ısırdı ne zaman stres olsa bunu yapıyordu.

Enid de bunu fark etti ve gelip Girasole'e sarıldı." Zaten arkadaşlar bu günler için vardır değil mi? Tabiki hepimiz yardım edeceğiz."

Diğerleri de onu onayladı biraz daha rahatlamıştım, ne kadar çok kişi Girasole tuhaf davrandığında ne yapacağını bilise onu korumak da o kadar kolay olurdu.

Biraz daha araştırdıktan sonra hepimiz odalarımıza dağıldık ama aklım hala Girasole'deydi. Ne kadar sevmesem de Annalise ile kalıyordu ve en azından yanında biri vardı. Ayrıca her geceyi benimle geçirirse de ceza almamız kaçınılmaz olacaktı bu yüzden onu bu gece çağırmayacaktım.

Daha uykum yoktu bu yüzden resim defterimi aldım ve aklıma gelen ilk şeyi çizmeye başladım. Bir yandan da düşünüyordum, Girasole'un geldiği ilk yıl gayet güzelken şu anda ikimiz de birkaç kere ölümden dönmüştük.
Yapacak başka bir şeyim olmadığı için yaşadığımız her şeyi düşünürken aklıma şu bahsettiği oyun geldi. O da tamamen bir Hipnoz Edici'nin oyunu olabilir miydi? Ama eğer öyle olsaydı öyle bir kurul kitaplarda geçmezdi. Şu Hyde kimdi? Aklımda bir sürü soru vardı ve hiçbirinin de cevabı yoktu...

****

Normalde oy sınırı koymak istemiyordum ama oylarda ciddi bir düşüş var bu yüzden sınır 15 oy

Okuduğunuz için teşekkür ederim ❤️

Umarım kitabı beğenmişsinizdirr

Oy verip ve yorum atarsanız çok sevinirim

Kendinize iyi bakınn

Portrait || Xavier Thorpe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin