-Seamless Relationship-

328 43 57
                                    

Girasole'un Anlatımı

"Xavier." diye sessizce seslendim hafif uyuyorsa uyandırdı ama derin uykudaysa uyanmazdı. Bir daha seslendim ve hızlıca başını kaldırdı ve yanıma geldi kendine çekip hızlıca sarıldı. "Sana bir şey olacak diye çok korktum." gülümsedim ve ona sıkıca sarıldım, "İlk duruşmayı ben kazandım." İlk başta neyden bahsettiğimi anlamamıştı ama daha sonra anladı. Yüzündeki gülümsemesi büyüdü. "Uyanır uyanmaz bunu söylemem pek doğru değil ama muhtemelen ceza alacağız." haklıydı, gece dışarı çıkmıştık ve üzerine üstlük ben orada trans gibi bir şeye  girmiştim. "Bir dahaki sefere daha dikkatli oluruz bir şey olmaz, ayrıca artık buradan çıkabilir miyiz? İyi hissediyorum.

"Hemşire sen uyanınca çıkabileceğimizi söylemişti. Çıkabiliriz yani." Yataktan kalktım ve kenarda duran montumu aldım. Xavier de aynı şekilde eşyalarını aldı. Hafta sonu olduğu için bu gün ders yoktu. Xavier ilk benimle birlikte benim odama geldi. Montumu bıraktım ve saçlarımı düzelttim. Tam çıkacakken Annalise içeri girdi. "Dün gece gelmedin, neredeydin?" Beni umursamadığına emindim yüzünden belliydi zaten. Ayrıca Xavier konusunda da yalan söylediği için yeterince nefret etmiştim. Bir şey demeden odadan çıktık ve Xavier'in odasına gittik. Xavier üzerini değiştirmek için lavaboya girmişti, Ben de o sırada masasında açık olan resim defterini gördüm ve bakmaya başladım. Geldiğinde masaya yaslandı ve ben resimlere bakarken o da bana bakmaya başladı.

"Neden öyle bakıyorsun" gülerek sordum. "Belki çok güzel olduğun içindir." yanaklarımın kızardığına emindim, başımı eğip resimlere bakmaya devam ettim. Şuan utandığımı görmesini istemiyordum. O kendi olduğu taraftaki saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı ve beni öptü. Kapının çalmasıyla ayrılmamız gerekti, Xavier gidip kapıyı açtı ve içeri yeni gelen müdür girdi. "Aslında kız öğrencilerimizin erkeklerin yatakhanelerinde bulunmaları yasak, ama şu anlık bunu görmezden geleceğim. Bayan White nasıl hissediyorsunuz?" müdür kontrol etmek için gelmişti. Konuşmaya devam etti, "İlk olarak sizi ziyarete gelmiştim ve odanızda değildiniz, sizi bay Thorpe'un odasında bulacağımı düşündüm. Zaten kendisi de sabaha kadar sizin yanınızdaydı. " Xavier sabaha kadar benim için beklemişti, yüzümdeki gülümsemeye engel olmaya çalıştım.

"Daha iyiyim Bay Roux." Adam başını salladı bir süre düşündükten sonra konuşmaya tekrardan başladı. "Size okuldan yasak olan saatlerde çıktığınız için ceza vermem gerekiyordu ama uygun bir ceza bulabildiğim söylenemez. Şimdilik sadece uyararak bu konuyu kapatıyorum ama ikimizden de bir daha asla böyle bir davranış istemiyorum" Xavier de ben de gülümsedik adam da gülümsedi ve çıkıp gitti. Xavier ile biraz daha konuştuktan sonra telefonuma mesaj gelmeye başladı, alıp baktım.

Bilinmeyen Numara: sabaha kadar hastane kanadında olduğunu duydum.

Bilinmeyen Numara: İyi misin?

Bilinmeyen Numara : Bu arada ben Emrys.

-Bilinmeyen Numara 'Emrys olarak kaydedildi. -

Girasole: Teşekkür ederim, iyiyim.

Girasole: kaydettim numaranı.

Telefonu kapattım ve cebime koydum Xavier bana bakıyordu bir şey sormasa da kimin yazdığını merak ettiği belliydi. "Emrys." kaşlarını çattı. "Okulda öyle biri mi vardı?" güldüm, okulda olan çoğu kişi onu tanırım ama o arkadaşları dışındakileri pek tanımazdı. "Evet, şu geçen konuşmak isteyen çocuk." yatağına oturdum, o da yanıma geldi ve başını dizlerimin üzerine koyarak yattı. Saçlarıyla oynarken konuşmaya başladı. "O çocuğa güvenmiyorum" saçlarını örmeye başlamıştım. "Bilmem ki, iyi birine benziyor." yüzüme ciddi misin gibi bir bakış atmak için kalkmaya yeltendi ama ben saçlarını bırakmayınca acıyla inleyecek geri yattı. "Çok güzel örüyordum, bozulmasın diye bırakmadım. Özür dilerim." Xavier dudaklarını büzüp konuşmaya başladı,"eğer işin bittikten sonra güzel bir öpücük verirsen ancak o zaman affederim."

Aslında başımızda ona dert olmasa sorunsuz bir ilişki yaşardık. Bir de Annalise, Xavier'in peşini bıraksa daha iyi olabilirdi. Fazla kıskanç bir sevgili değilim ama o kız daha bir tuhaf. Sadece Xavier'e karşı da değil. Bütün yakın arkadaşlarıma yaklaşıyor ve bu sinirime dokuyor. Şimdilik bir şey demiyorum ama odada onunla yüz yüze gelip sinirlerim bozulmasın diye odama doğru düzgün gitmiyordum.

Emrys konusunda ise, fazlasıyla kibardı, iyi birine de benziyordu ama ona da son zamanlarda yaşadığımız olaylar yüzünden pek güvenesim gelmiyordu.
Özellikle Tyler'ın hyde çıkması... Kendi gözlerimle görsem bile hala inanılmaz geliyordu.

* * *

Eveet bir bölüm daha sonuna geldiik

Hepinize çooook teşekkür ederim kitap 5k'yı geçtiii!!! 🎉

Şimdii karakterler hakkında bir kaç sorum var,

Annalise'i dış görünüş olarak nasıl hayal ediyorsunuz >>>

Emrys'i dış görünüş olarak nasıl hayal ediyorsunuz >>>

Girasole'u dış görünüş olarak nasıl hayal ediyorsunuz >>>


Normalde bu bölümü dün yayınlayacaktım ama wattpad izin vermedi

Portrait || Xavier Thorpe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin