-Finale-

154 15 13
                                    

Xavier yavaşca karşısındaki mezara yaklaştı. Buraya her gelişinde boğazında oluşan düşümlenmeyi tekrardan hissediyordu. Sadece mezarlıkta değil Girasole her aklına geldiğinde bu acıları hissediyordu. Girasole yerine kendi ölmesi gerektiğini düşünüyordu çünkü onun ölmesinin sebebi kendi suçuydu, en azından Xavier için öyleydi. Orada diğerlerine uyup kaçmak yerine Girasole'e en azından yardım etmeye çalışmalıydı.

Elindeki çiçekleri yavaşca mezarın üzerine bıraktı ve yanına doğru oturup bakmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elindeki çiçekleri yavaşca mezarın üzerine bıraktı ve yanına doğru oturup bakmaya başladı. Girasole'u çizdiği ilk gün, onu gördüğünde hissettikleri, sevgili olmaları ve ilk defa öpmesi. Hepsi dün gibi aklındaydı. Onu orada yalnız bırakmamalıydı, en azından uzaktan da olsa olan biteni görmeliydi ama yapmamıştı, diğerleri ne yaptıysa aynısını yaparak kaçmıştı.

Her ne kadar aradan aylar geçse de hâlâ kendini suçlamayı bırakamıyordu. Emrys'in ne kadar tehlikeli olduğunu bile bile Girasole'un onunla yalnız kalmasına izin vermişti. Daha sonra polisler Emrys'i vurmuş ve orada ölmüştü tabi bu süre zarfı içinde Girasole'de çoktan ölmüştü. Emrys onu manipüle ederek bir bıçakla kendini öldürmesine neden olmuştu.

O gün tekrardan Xavier'in aklına gelmişti ve olan biten her şeyi hatırlıyordu. Her aklına gelince de sanki olan bir yarası gitgide derinleşiyordu. Girasole'un ona söylediği şeyler tekrardan kulaklarında çınlamaya başlıyordu. Girasole'un ölürken nasıl baktığını hatırlıyor ve nefesi kesiliyordu. Başlarından bir sürü buna benzeyen olay geçmişti ve Girasole ölümü bir çok kez yenmişti. Ama bu sefer başarısız olmuştu.

Xavier, uyanıp gözlerimi açtığında burnuna dolan duman kokusu ve ateş yandığını belli eden turuncu rengin kapının altından girdiğini gördü. Koşarak kapıyı açtı ve Nevermore'un ateşler içinde kaldığını gördü. Öğrenciler, kollarıyla ağızlarını ve burunlarını kapatmış çıkmaya çalışıyordu. Xavier bir anda kolunu tutan biriyle gözlerini ona çevirdi, Girasole onun kolunu tutuyordu.

"Ajax!" içeri doğru seslendi, tabi o sırada Ajax'de uyanmıştı ve koşarak odadan çıktı. Üçü birden olabildiğince hızlı bir şekilde kapının önüne ilerliyordu. Girasole öksürmeye başlamıştı ve Xavier de nefes almakta zorluk çekiyordu, kendilerini dışarı attıklarında sonunda biraz daha rahat bir şekilde nefes almaya başladılar.

Girasole'un gözleri bir anda beyaza döndü ve Nevermore'un bahçesine doğru ilerlemeye başladı. O sırada Xavier de onun peşinden gidecekti ki Ajax kolunu sıkıca tutup onu Nevermore'un dışına çıkmak için çekiştirmeye başladı. Xavier de aklı her ne kadar Girasole'de kalsa da Ajax ile birlikte Nevermore'dan çıktı. Herkes çıkmayı başarmıştı, Girasole dışında.

Girasole bahçenin ortasına doğru ilerledi ve yerde duran büyük bıçağı aldı. Bunu yaptığının farkında bile değildi ve bir anda bıçağı karnına sapladı. O sırada karşıda durup onu izleyen Emrys'i gördü. Bir anda gözleri normale dönmüş kendini kontrol edebilecek hale gelmişti. Emrys Girasole'u manipüle ederek kendini bıçaklamasına sebep olmuştu.

Portrait || Xavier Thorpe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin