-Liar-

354 50 28
                                    

Xavier'in Anlatımı

Wednesday, Girasole ve ben bir masaya oturmuştuk. Wednesday, kitapta daha önceden okuduğu yeri arıyordu. Girasole de kendi daha önceden çizdiği resmi düzeltmem için tarif ediyordu. Bir yandan resmi çizerken bir yandan da Annalise'i çalışmak için buraya getirmem yanlış mı oldu diye düşünüyordum. Girasole uzun zamandır sevgilimde ve ben ona burayı göstermemiştim ama annalise ile daha yeni tanışmıştık ve artık burayı biliyordu. Aslında geçen yıl olan olaylardan dolayı çoğunluk burayı öğrenmişti ama yinede suçluluk duyuyordum. Öte yandan da aklımda Girasole vardı, benden uzak durmasının sebebi bena bir şey olmasından korkmasıymış, ama ben aptal gibi Girasole pişman olsun diye başka bir kızla takılmıştım.

Resim bittiğinde Girasole, Wednesday'in yanındaki sandalyeye geçti ve onunla birlikte kitabın sayfalarını karıştırmaya başladı. Yazan yeri buldular ve Wednesday yüksek sesle okumaya başladı,"Zamanı korumak için kurulan bir gruptur, bir süre sonra resmi olarak çalışmaya başlamışlardır. Kurallar nettir ve bozanı kendi tarzlarında bir duruşmaya çekerler, eğer bozan kişi kaybettiyse ona en çok acı verecek şekilde cezalandırılır."
Girasole başını masaya koydu ve iç çekti."Oyunu oynamayı bilmiyorum, nasıl kazanacağım ki?" Wednesday ile Girasole geçen yıldan sonra biraz daha samimileşmişlerdi. Ve Wednesday koşmaya başladı. "Ölmeyeceksin ama sadece biraz zamana ihtiyacım var, kısa bir süre daha istiyorum. Seni çağırmamalarını umalım."

Bir süre daha böyle konuştuktan sonra herkes kalktı ve odalara doğru yola koyulduk, yanımızdan ilk ayrılan Girasole oldu. Ne Wednesday ne de Girasole yol boyunca benimle konuşmamıştı. Biraz daha ilerledikten sonra Wednesday de odasına gitmeden önce bana döndü. "Girasole sana değer veriyor, aptalca davranmayı bırak." dedikten sonra gitti. Wednesday insanların davranışlarından ne hissettiklerini anlayan bir insandı ve Girasole'un bana değer verdiğini söyledi. Onu üzmüştüm ve barışalım dediğimde de bir cevap alamamıştım. Wednesday haklıydı, aptal gibi davranmayı acilen bırakmam gerekiyordu. Girasole'un odasına dönüp ona neden yaptığımı falan da anlatmam gerekiyordu. Hızlı adımlarla Girasole'un odasına doğru gitmeye başladım.

Girasole'un Anlatımı

Annalise, Xavier onu ders çalışmaya değilmiş de sadece birlikte vakit geçirmek için çağırmış gibi anlatıyordu. Beni sinir ettiğinin farkındaydı ve bu da onun hoşuna gidiyordu. "Annalise, Xavier ile ne yaptığınız umrumda değil! Artık susar mısın?" Annalise artık daha da inatçı bir şekilde 'Xavier ile nasıl öpüştüğünü' anlatıyordu ve delirmek üzereydim. Başımdaki onca derdin üzerine katil olup okuldan atılmak da en son istediğim şeydi ama şuan sakin kalmak oldukça zordu. Daha fazla Annalise ile uğraşmak istemediğim için kapıyı açtım ve kapıyı çalmak üzere olan Xavier'i gördüm. Daha birşey demeden içeri geçmişti ama ben onunla da konuşacak halde değildim. "Sizi yalnız bırakayım da rahat rahat vakit geçirin!" kapıyı sertçe çarpıp dışarı çıktım. Hatta o kadar sert çarpmış olabilirim ki yan odadaki öğrenciler sesin nereden geldiğini görmek için kapıya çıkmıştı.

Hızlıca bahçeye indim, temiz hava iyi gelirdi. Bir ağacın dibine oturdum ve dizlerimi kendime doğru çektim. Zaten her şey çok berbat haldeyken Annalise sorunu çıkmıştı. Xavier her ne kadar sadece ders çalıştıklarını söylesede ayrıca Annalise de ne kadar beni sinir etmeyi sevse ve anlattıkları şeylerin yalan olduğunu düşünsemde yinede korkuyordum. Xavier neden kapıya gelmişti,"Yeni sevgilisi için." diye homurdandım. Yeterince sorunum varken bir de Xavier ile ilişkimize olanlar için üzülüyordum. Her şey çok güzelken benim düşünmeden yaptığım bir şey yüzünden her şey mahvolmuştu.

Xavier'in Anlatımı

Ne olmuştu? Annalise ona ne demişti de bu kadar sinirlenmişti. İlk defa onu bu kadar sinirli görüyordum. Her zaman gülümseyen kız bir anda bağırmıştı.

"Ne dedin ona?"

"Hiç bir şey, sadece seninle ders çalıştığımızı öğrendiği için laf etti. Senin dediğine göre senden ayrılan o değil miydi? Ne diye bu kadar büyütüyor?"

Ona şüpheci bir bakış attım, Girasole'u azıcık da olsa tanıyorsam kimseye gidip sevebpsizce bağırmazdı. Annalise yalan söylüyordu...

Hızlıca odadan çıktım ve Girasole'u aramaya başladım. Wednesday'in odası, konuştuğu insanların odası, kütüphane hatta Bianca'ya bile sordum. Kimse görmemişti.

Bahçeye çıktım onu aramak için ama bulmak zor olmamıştı bir ağacın dibinde oturuyordu.

Kitap 4 k olmuuş 🎉
Oy veren ve okutan herkese teşekkür ederiim

Portrait || Xavier Thorpe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin