Chris Brown
Under the İnfluence
(Kye Thompson cover)Thomas'dan
Sonunda çekim günü gelmişti ve biz çekimin yapılacağı yere gitmek için hazırlanıyorduk. Artık Dylan'la aynı oda da kalmaya alışmıştım. Başta biraz heyecanlanmış ve Ki'ye bu konuda çok kızmış olsamda bu durum oldukça hoşuma gitmişti. Dylan'in sempatik ve eğlenceli tavırlarıyla onunla kalmaya çok çabuk alışmıştım.
Gezide de çok eğlenmiştim tabi Rosa'nin Dylan'in yanından ayrılmaması sinirimi bozmuştu. Ama görmezden gelmeye çalışıp gezinin tadını çıkarmaya çalışmıştım. Ama bu çalışmakla kalmıştı, kıskanmama engel olamıyordum. Morelim bozulmuştu ve Ki'nin aramasıyla geri dönmüştük zaten.
Ki adına sevinmiştim. Bence çok yakışıyorlardı. Umarım Jacob'ında arkadaşımda gönlü vardır. Ama bence var, yani yakın görünüyorlar ve bir birine bakışlarını yakalamıştım her ikisininde.
Artık sete gitme vakti gelmişti ve hepimiz hazırlanıp yola koyulduk. Ki Jacob'in yanından ayrılmamış onun yanında oturmuştu. Dylan Kaya'yla oturmuştu ve senaryo hakkında konuşuyorlardı, Rosa'yla değilde Kaya'yla oturmasına bir nebze olsun sevinmiştim. Kaya en azından Rosa gibi yapışkan değildi. Yani ne bilim bu günlerde kendi halindeydi ve Dylan'a dostça davranıyordu. Bu ise ona olan önyargımı kırmama neden oluyordu.
Yol boyunca yan yana oturduğum yönetmenimiz Wes'le sohbet edip, çekimler hakkında konuşmuştuk. Sonunda çekim yapicağimiz yere gelmiş hazırlanmaya başlamıştık.
Set kurulmuş oyuncular hazırlanmıştı ve çekimler başladı. İlk baştaki sahneler olmasa da kaçış sahnesi ve kumlarda yaptığımız çekimler açıkçası biraz zorlamıştı bizi. Bazılarını tekrar tekrar çektiğimiz bile oluyordu. Ama ne yalan söyleyeyim zorlansakta cam kırma sahnesinin bitiminde Dylan'in birden bana sarılması çok hoşuma gitmişti. Belki heyecandan ve sahneyi iyi çekmemizin mutluluğundan sarılmış olsa da ben çok sevinmiştim buna ve istemsizce gülümseyip duruyordum.Bir sahneyi daha çekip, yönetmenin izniyle biraz ara veriyorduk. Herkes gibi bende dinlenirken sete elinde büyük bi buket çiçekle biri geldi. Uzun boylu oldukça karizmatik biriydi. Sadece benim değil herkesin dikkatini çekmişti. Bir binada yapıyorduk çekimleri, bu yüzdende buraya girmek pek kolay degildi. Oyunculardan birinin yakınıydı sanırım ya da çalışanların.
Bir çalışanla konuşup oyuncuların olduğu tarafa gelince merakımız daha da artmıştı. Adam yanımıza gelip şöyle bi göz gezdirdi bizde. Kimi arıyordu acaba?
Dylan gelen kişiye baktı ve gülümseyip adamla selamlaştı. Demek Dylan'in arkadaşıydı. Ama neden çiçek getirmişti ki??
Onunla oturup konuşuyorlardı ki Kaya geldi yüzündeki kocaman gülümsemeyle ve hemen sarıldı gelen bu gizemli adama. Kafam karışmıştı Dylan'in arkadaşı neden Kaya'ya sarılıyordu ki şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IRRESISTIBLE FEELS ♡
FanficHer şey yolunda giderken bir gün sette Thomas'ın Dylan'ı yanlışlıkla öpmesi ikisininde içindeki karşı konulamaz hislerini ortaya çıkaracaktı... Başlangıç: 12.11.2022 Final: 09.12.2023 1. #dylmas 26.11.2022 1. #mazerunner 02.12.2022 1. #new...