Bu bölüm sana
gelsin my twin~iee
KpopFans512💙
Ellie Goulding-
-Love Me Like You DoDylan'dan
Şuan olduğum durumdan gayet memnundum. Biricik sevgilim yanımdaydı ve iyileşmem için pervane oluyordu. Onun sayesinde çabuk toparlanıyordum. İyileşmiş sayılırdım artık. Sadece ayağımdaki alçı kalmıştı. Kafamdaki dikişi almıştılar ve elimde şuan daha iyiydi. Bu sürede çekimlere ara verilmişti. Bu yüzden Thomas herzaman yanımdaydı. Bana destek olup çok iyi bakmıştı bana. Tabi diğerleri de vardı, ama o daha çok ilgilendi benimle.
Kaza geçirdiğimi duyan ailemde bu sürede yanıma gelmişti. Arkadaşlarımla da tanışmışlardi, tabi Thomas'la da. Thomas aşırı heyecanlanmıştı. Ama biz daha hiç kimseye sevgili olduğumuzu söylemediğimiz için onlarda bilmiyordu. Julia Thomas'i gördüğü an koşarak sımsıkı sarıldı ve benimle bu kadar iyi ilgilendiği için çokça teşekkür etti. Cidden tüm işini bırakıp benimle ilgileniyordu. Zamanın çoğunu benimle geçiriyordu.
Ailemleyken Thomas'la pek yakın olamıyorduk haliyle. Sadece arkadaşça davranıyorduk. Ama Julia bazı şeylerin farkına vardı. Sizin aranız daha mı iyi oldu, dahada mı yakın olmuşsunuz siz diyip durmuştu.
Ne düşündüğünü pek kestiremiyordum ama eğer sevgili olduğumuzu öğrenirse pek tepki vericeğini düşünmüyordum. Thomas'a bayılıyordu çünkü.Daha iyi olduğuma zorda olsa da ikna ettiğim de, onlar da istemeseler de eve geri dönmüştüler. Zaten bu hafta da alçım çıkıcaktı. Yani tamamen iyileşmiş sayılıcaktım. Ama bir hafta daha dinlenmem gerekiyordu. Sonra çekimlere yavaş yavaş başlıyacaktık.
Ailemin Thomas'i sevmeleri beni çok mutlu etmişti. Hele annem bayılmıştı. Julia desen zaten hastası. Babam da ısınmıştı ona. Çok canayakın olduğunu söylemişti. Bu oldukça hoşuma gitmişti doğrusu. Eğer sevgili olduğumuzu söylersem umarım buna karşı çıkmazdılar.
...
Artık tamamen iyileşmiştim ve çekimlere başlamıştık. Son çekimlerde sayılırdık. Bu günkü çekimde WCKD'in üniformasını giyicektik. Ben hazırlanıp karavanımdan indim. Her oyuncunun ayrı karavanı vardı ve orada hazırlanıyordu. Sete doğru gittim ama daha diğerleri gelmemişti. İlk ben hazır olmuşum. Benden sonra Ki ve Jacob el ele sete geldi. Artık herkes alışıyordu onların bu hallerine.
Biz konuşurken yanımıza Thomas geldi. Benim giydiğimden biraz farklıydı forması ama ona çok yakışmıştı. Aşırı çekici görünüyordu (Yazar burada seksi görünüyordu demeye utandı, siz öyle de okuyabilirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IRRESISTIBLE FEELS ♡
FanfictionHer şey yolunda giderken bir gün sette Thomas'ın Dylan'ı yanlışlıkla öpmesi ikisininde içindeki karşı konulamaz hislerini ortaya çıkaracaktı... Başlangıç: 12.11.2022 Final: 09.12.2023 1. #dylmas 26.11.2022 1. #mazerunner 02.12.2022 1. #new...