Thomas'dan
Şuan Dylan ile yarınki düğüne kıyafet seçiyorduk. Yarın Kaya ve Ben'in düğünü vardı. Uzun ilişkilerinin sonunda evlenme kararı almıştılar ve yarın düğünleri vardı. İlişkileri çok güzeldi ve evlilik ile bunu taçlandıracaklardı. Bizde Dylan'la alış veriş merkezine geldik takım elbise almak için. O seçmişti bile kendine ama ben hala bir takım bulamamıştım. Ben hala kıyafetlere bakinirken Dylan telefonunda durmadan biriyle yazışıyordu. Merak etsem de sormadım. Ona güveniyordum ve sorgulamak istemedim. Ama bana bile bakmıyordu. Yesinler böyle alış verişi.
Dylan'ın yanına varıp "Gitmek istiyorum" dedim. Ben gelince hemen telefonunu kapatıp cebine koydu.
"Neden daha seçmedin bile?"
"Kendime göre bulamadım" diyip mağazadan çıktım. Dylan da peşimden geldi. Başka bir mağazaya girip oradaki takımlara bakmaya başladım.
"Bi sorun mu var Tommy?" dedi bana yaklaşıp.
"Hayır ne sorun olabilir ki. Sadece sevgilim benimle ilgilenmiyor o kadar" dedim biraz tripli bir tonda.
"Üzgünüm sevgilim. Hadi gel sana güzel bir takım seçelim"
Biraz kararsız kalsamda sonunda bir tane seçmiştim. Dylan hepsinin güzel olduğunu, bana yakıştığını söyleyip durmuştu ve bu pek yardımcı olmuyordu bana. Ama en sonunda güzel bir tane seçtik. Biraz daha AVM gezip evlerimize dönmüştük. Yarınki düğün için şimdiden çok heyecanlıydık hepimiz. Kim bilir Kaya nasıl heyecanlıdır..
Dylan'dan
Tommy'ımle alış verişten döndükten sonra telefon açıp Kaya, Ki ve Jacob'la planın üzerinden bir kez daha geçtik.
Bütün gün bunu planlanmıştık. Thomas fark edecek diye ödüm kopmuştu bi ara o yüzden mesajlaşmaya karar verdik.
Aşırı heyecanlıydım, umarım elime yüzüme bulaştırmam çünkü bu hayatımda ilk kez olucak.Evet sonunda Tommy'ıme evlenme teklifi edicem. Hemde yarın düğünde. Düğünde odağı çiftimizden çalmamak için en sonunda yapıcaz. Çok gerginim umarım güzelce yapabilirim, asıl önemlisi Tommy'ım kabul eder. Belki erken gelebilir ama uzun zamandır tanışıyoruz nerdeyse 5 yıl oldu. Tabi daha yeni sevgili olduk ama ben ondan başkasıyla olmak istemiyorum. Hayatımın sonuna kadar onunla mutlu yaşamak istiyorum. Hemen evlenmeyiz isterse ama ben hayatımı onunla paylaşmak istiyorum. Hep yanımda olsun, aynı evde yaşayalım, günüme onunla başlayıp onunla bitireyim istiyorum. O da bunu istiyor, hissediyorum. Evlilik konusunu hiç konuşmadık ama içimden bir ses kabul edeceğini söylüyor.
...
Son kez kendime baktım aynada fena olmamıştım. Thomas çok beğenmişti takımı bakalım üstümde görünce de beğenicek mi
Hazır olduğuma emin olduktan sonra masadaki küçük kutuyu da alıp cebime koydum ve evden çıktım. Thomas'la birlikte gidecektik o yüzden onun evine gidiyordum şuan.
Evine varıp arabadan çıktım ve kapıya gidip zile bastım. Kapıyı Ava açmıştı. Güler yüzüyle benimle selamlaşıp beni yukarı Thomas'ın odasına yönlendirdi. Kapıyı birkaç kez tıklatıp 'gel'dediğini duyduktan sonra içeri girdim. Gömleğin son düğmelerini ilikliyordu. Sonra ceketini de giydi ve bana dönüp 'hoşgeldin' diyerek dudaklarıma tatlı bir öpücük kondurdu. Ben ağzım açık onu izlerken "Üzgünüm biraz geç kaldım sanırım. Saçım için çok uğraştırdım ekibimi. Bu yüzden biraz geciktim" dedi ve eline kravatını aldı. Yavaşça ona yaklaşıp kravatı elinden aldım.
"Sorun değil buna değmiş çünkü. Çok güzel olmuşsun. Aşırı çekici görünüyorsun. Bir kez daha aşık oldum sana" diyip elimi beline koyup onu kendime çektim ve açıkta duran boynuna öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IRRESISTIBLE FEELS ♡
FanfictionHer şey yolunda giderken bir gün sette Thomas'ın Dylan'ı yanlışlıkla öpmesi ikisininde içindeki karşı konulamaz hislerini ortaya çıkaracaktı... Başlangıç: 12.11.2022 Final: 09.12.2023 1. #dylmas 26.11.2022 1. #mazerunner 02.12.2022 1. #new...