Please DILLY Please

159 10 34
                                    

Halsey and G-Eazy-
-Him & İ

Thomas'dan

Ellerimizde kahvelerle çekim arasında oturuyorduk. Kaya heyecanla sevgilisi hakkında konuşuyordu. Onu çok seviyor gerçekten, bu Ben'i anlatırken gözlerindeki parıltıdan da anlaşılıyordu.

Ben, Dylan, Ki & Jacob ikilisi ve Kaya mola veriyorduk şuan. Dylan'la ilk randevumuzdan sonra aynıydık yine. Pek konuşmaya fırsatımız bile olmadı çünkü çekimler son hızda oluyordu. En iyisini yapmak için canla başla çalışıyorduk hepimizde. Ama bu sırada pek baş başa kalmamıştık. Kalabildiğimız kısa sürelerde de Dylan sadece sıkı sıkı sarılıyordu bana, sanki gidicekmişim gibi.

Kaya hala konuşmasına devam ederken yanımıza Rosa geldi. Ama buna ben hariç hiç kimse pek şaşkın değildi. Benim olduğum yere pek gelmiyordu çünkü. O beni daha da şaşırtarak "Thomas biraz konuşabilir miyim seninle?" diye sordu. Üstümdeki şaşkınlığı atıp "Hayır" dedim sadece. Onunla konuşmak istemiyordum şuan. Yaptıklarından dolayı kızgınım hala ona.

"Lütfen Thomas çok sürmeyecek" dedi bu kez de.

"Bence bir konuş" dedi Dylan bana yaklaşarak. "Belki önemlidir"

Ama sen bu kadar tatlı tatlı söylersen nasıl hayır derim. Aslında birkez demiştim. Tam 'Hayır' sayılmaz ama. Düşünmesini söyledim sadece, hiçbir şeyden pişman olmasını istemiyorum.

Ona dayanamayıp kabul ettim ve onlardan uzakta bir yere geçtik. Ben hemen "Ne diyeceksen çabuk de lütfen" dedim.

Birkaç kez dudaklarını araladı ama sonra ne diyeceğini bilememiş gibi geri kapattı. Sonra derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Ben..ben özür dilerim Thomas.. gerçekten. Sana yaptıklarım ve dediklerim doğru değildi. Ben.. ben Dylan'dan hoşlandığımı düşünüyordum yani öyle sanıyordum. Yanılmışım. Bunu biraz geçte olsa anladım. Ama bu sırada sana da, Dylan'a da söylememem gereken şeyler söyledim. Çok kırdım. En çokta seni. Eğer aranızda öyle bir şey olsa da benim karışmaya hakkım yoktu. Bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Sizin aranıza girmemeliydim. Giremedim de zaten. Ben biraz hırs yaptım sanırım, ama Dylan 'ben sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum, arkadaştan fazlası olamayız hiçbir zaman' dediğinde hiç üzülmedim diyebilirim. Sanırım o zaman farkına vardım ondan hoşlanmadığımın. Ben asıl sana öyle şeyler dediğim için üzülüyorum ve utanıyorum. Senden tüm yaptıklarım ve söylediğim yanlış şeyler için özür dilerim. Seni ondan uzak tutmaya çalıştım ama sen ondan uzak dursanda Dylan senden uzak durmadı. Aksine daha da yakınlaştı sana. Senden gerçekten çok özür dilerim. Ben arkadaşlığımız bozulsun istemiyorum. Ama seni buna zorlıyamam eğer istemezsen anlarım ama ben seninle arkadaş olmayı çok istiyorum. Ve bilmelisin ki eğer ikinizin aranızda birşeyler cidden varsa sizi destekliyecem. Hemde tüm kalbimle"

Ağzım açık bir şekilde dinlemiştim dediklerini. Benden özür dilemesine mi yoksa eğer Dylan'la birlikte olursam beni destikliyeceğine mi şaşırsam bilemedim. Özür diler hiç sanmamıştım. Hiç öyle birine benzemiyordu. Açıkçası uzatmaya gerek yoktu bu aramızdaki anlaşmazlığı, zaten o da oldukça pişman gözüküyordu. Bu yüzden özürünü kabul etmeye karar verdim.

"Eğer gerçekten pişman olduysan seni affederim. Ama bunu tekrar yaşamayalım. Çünkü bende aramızın böyle olsun istemiyorum. O yüzden özürünü kabul ediyorum"

IRRESISTIBLE FEELS ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin