Surprise ✨

115 7 17
                                    

Thomas'dan

Ailelerimizin tanışması beklediğimden daha iyi geçmişti. Kardeşlerimiz zaten bayılıyordu birbirine. Annemler desen sanki yüz yıldır tanışıyormuş gibiydiler. Babamlar ise başta biraz olumlu bakmasalar da sonrada anlaşmıştılar. Şimdiyse football hakkında konuşup koyu bir sohbet içindeydiler.

Başta çok şaşırmıştı benimkiler ama benim erkeklerden hoşlandığımı bildikleri için pek tepki vermediler, zaten Dylan'i çok sevmiştiler. Herkes bir biriyle iyice kaynaşmıştılar. Bu da bizi çok mutlu etmişti. Sorunsuz bir şekilde güzel geçmişti aile yemeğimiz. Ta ki evleneceğimiz haberini duyana kadar Dylan aniden elimden tutup ellerimizi birleştirerek "Yakında düğünümüz var, Thomas'a evlenme teklif ettim o da kabul etti. En yakın zamanda da evleneceğiz"

Annelerimiz gözleri dolmuş gururla bakıyordu, babamlar ilk başta şaşkına döndüler. Böyle bir şey beklemiyordu sanırım ikimizin babası da. İçimde bir gerginlik oluşmuştu, karşı çıkacakmışlar gibi hissettim o an. Ama beklediğimin aksine herkes bir birini mutlulukla tebrik etti. Bizi de tebrik ederek sarıldılar. Tabi endişelerini de dile getirdiler. Endişelerini anlıyordum çok çabuk olmuştu her şey, daha yeni tanışmışlardı. Ama biz mutluyduk bir birimizi seviyoruz en önemli olan şeyde bu.

Ki'den

Elimizde valizlerle toplanmış hep birlikte 'Maze Runner' ekibi olarak memleketim olan Kore'ye dizi etkinliği için gidiyorduk. Valizlerimizi sürükleyerek uçağa doğru giderken Jacob'in elinden tutarak ilerliyorduk. Kendimi çok mutlu hissediyordum sevgilimle doğup büyüdüğüm yere ve ailemin yanına birlikte gidiyorduk. Bu beni o kadar mutlu ediyordu ki sevgilimi ailemle tanıştıracaktım. Bundan ilk Jacob'a bahsettiğimde çok sevinmişti, o da tanışmayı çok istediğini söylemişti. Ama ona küçük bir ayrıntıyı söylememiştim. Ama bu küçük ayrıntı onun için büyük bir sürpriz olucaktı.

Sorunsuz bir şekilde yolculuğumuzu geçirip Kore'ye varmıştık. Yol boyunca Jacob'in heyecanlı hallerini ve  Kore hakkında tatlı tatlı konuşmasını izlemiştim. Bu tatlılığına dayanamayıp yakınıma çekip öpmüştüm yumuşak dudaklarından.

Ayağımızın tozuyla diğerleri otele giderken, ben Jacob'ı evimize götürmüştüm. Evin önüne geldiğimizde Jacob 'Hadi geri dönelim' diyerek vazgeçmeye çalışmıştı. Ama ben ona destek olarak gerilmemesini söyledim. Kapıyı çaldığımızda kapıyı annem açmıştı ve benden önce Jacob'a sarılmıştı. Sanki o kaç yıllık oğlu oymuş gibi çekiştirerek içeri götürdü. Ailemde hiç şaşırmadı tam anlattığın gibi dediler. Kaç yıllık ailemin bir üyesiymiş gibi kabul ettiler benim tatlı Jacob'ımı.

Daha sonrasında bizde otele geçiş yaptık ve yarınki etkinliğe dinlenmek için birlikte sarılıp uyuduk.

Uzun süren eğlenceli ve bir o kadar da yorucu etkinlikten sonra hepimiz otelde akşam yemeği yiyorduk. Yorulmamıza rağmen hepimiz çok mutluyduk. Jacob diğerleriyle sohbet ederken fırsattan istifade bende Dylan ve Thomas'i çekiştirerek masanın diğer tarafına uzak bir köşeye geçtik. Ve onlara yapacağim sürpriz hakkında bahsettim, onlardan yardım etmelerini istedim. Ben sürprizi hazırlarken onlarda Jacob'ı oyalayıp vaktinde yanıma getirmeliydiler. Böyle anlaşıp plan yaptık. Umarım elimize yüzümüze bulaştırmazdık, çünkü ben çok heyecanlıydım.

Jacob'dan

Minho beni gezmeye götürcegini söylediğini duyduğum anda sevinçle sarıldım ona. Kore'yi çok merak ediyordum ve gezmek için sabırsızlanıyorum. Burası çok güzel bir yer.

Minho hep resimlerini göstermişti. Adeta büyülenmiştim. Sırf sevgilimin memleketi diye değil gerçekten burası çok güzel. Tüm kadroyla birlikte kahvaltı yaptıktan sonra hızlıca hazırlandım. Ben hepimiz birlikte gidicez sanıyordum ama Minho baş başa olmak istediğini söyledi ve digerlerininde zaten planları varmış.  Bu biraz beni üzse de moralimi bozmadım ve el ele otelden ayrıldık.

Ki'den

Artık ilişkimizi saklamıyorduk. Dylmas çiftimiz gibi özgürce içimizden geldiği gibi davranıyorduk.
İlk önce kiraz ağaçlarının (tam adını bilmiyorum) görmek için oraya doğru yola koyulduk. Tamda çiçek açtıkları zamana denk gelmişiz. Çok güzeldi sanki rüyaymış gibi. Bir sürü resim çekildik birlikte. Sonra yakınlardaki küçük bi kafede oturup yemek yiyip sahile doğru yola koyulduk.

Sahile geldiğimizde taksi durdu. Jacob'a dönüp o ne olduğunu anlamadan gözlerini bağladım ve ona yaklaşarak ' Sana bir sürprizim var' diyip yanağına öpücük kondurdum. Elinden tutup çekiştirerek arabadan indirdim ikimizide. Jacob heyecanla nefesini tutmuş benimle yürüyordu. Acaba ne düşünüyor?!

Sonunda vardigimizda herşeyin hayal etdigimden bile güzel olduğunu gördüm. Biraz uğraşmıştık ama değmişti. Kaya'ya bir işaret verdim. Kaya işaretimle kafa sallayıp bizi kayda almaya başladı, ayni zamanda eşi de bana yardımcı olup müziği açmıştı.

Birden Ed Sheeran'dan 'Perfect' çalmaya başlayınca Jacob ilk şaşırdı sonrada heyecanla yerinde kıpırdandı. Hala gözlerini açmamıştım. Elinden tutarak bizim için hazırlanan güllerle süslenmiş yere geçdik. Sonunda gözlerini açtığımda biraz afallamişti. Sanırım benden böyle bir şey beklemiyordu. Şaşkınlığından faydalanıp tam önüne geçip diz çöktüm. Cebimden onun için özel seçerek aldığım yüzüğü çıkardım. Elini tutup yüzüne baktığımda dolan gözleriyle karşılaştım. Bunlar üzüntüden değildi, mutluluk dolmuştu o güzel gözleri. Duygusal sevgilim benim. Hafif boğazımı temizleyip uzun süredir hazırlandığım ama şuan heyecandan unuttuğum konuşmayı yapmaya başladım.

" Biliyorum biraz çabuk oldu. Belki erken olduğunu düşüne bilirsin. Ama artık ben hayatımın her gününü seninle geçirmek, her güne seninle başlayıp seninle bitirmek istiyorum. Mutlu anımda, kötü anımda, her daim yaminda sadece sen ol istiyorum. Bir ömürü seninle geçirmek, hep mutlu olalım istiyorum. Eğer izin verirsen eşim, herşeyim ol istiyorum. Benimle evlenir misin sevgilim? "

İçimden geldiği gibi tüm hislerimi söylediğimde Jacob hala bana bakıyordu bende ona. Jacob yavaşça bana yaklaştı ve kafasını tatlı tatlı sallayıp ağlamaklı bir sesle " Evet. Evet evlenirim sevgilim" deyip boynuma sarıldı, bende hemen onu kollarım arasına alıp sıkıca sarıldım.

Biraz geri çekildi ama hala sarılıyorduk.
O bana mutlulukla bakarken yanağına elimi koydum ve dudaklarına yapıştım. O da bana karşılık verdi hemen. Resmen evleniyorduk bizde. Desenize çifte düğün var..

~~~

Nasıl buldunuz canlarım yeni bölümü? Evlilik teklifini? Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen 🙃

Okuduğunuz ve oylarınız için şimdiden teşekkürler Newtella'larım 💙

IRRESISTIBLE FEELS ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin