Üzgünüm geç geldiğim için bazı sorunlar oldu. O yüzden geciktim biraz. Özür amaçlı uzun bı bölüm yazdım. Umarım seversiniz.
Trinidad Cardona-
-Love Me BackThomas'dan
Ki'nin odasına nasıl geldim bilmiyorum. Bu olanlar gerçek miydi cidden? Oradan resmen kaçarcasına ( setin yapıldığı yerden yanı ) ayrıldıktan sonra nasıl taksiye bindim, nasıl otele varıp, buraya geldim bilmiyordum. Ellerim resmen titriyordu. Olayın etkisinden çıkamıyordum hala.
Dylan beni öpmüştü değil mi?
Buna cidden inanamıyorum. Hayal gibi geliyor. Beni kendi isteğiyle öptü. Biz resmen ilk kez öpüştük. Tamam ikimizin de ilk öpücüğü değildi, en azından benim açımdan ama ilk kez böyle hissetmiştim. Sanki onu öptüğümde havalarda uçuyormuşum gibi hissediyordum, onu öptükçe öpesim geliyordu. Bu bana tarifi imkansız mutluluk vermişti. Bir öpücüğün beni bu denli etkileyeceğini hiç düşünemezdim. Hala etkisinden çıkmamıştım ve aptalca bir gülümseme vardı yüzümde.Sonunda kapıyı çalmak aklıma geldiğinde birkaç kez tıklattım kapıyı.
Kapıyı Ki açmıştı ve beni görür görmez "Buna kesin birşey olmuş" dedi."İyi misin Thomas?" dedi Jacob bunun üzerine.
"Evet iyiyim. Hemde baya iyi" diyip odaya girdim ve Ki'nin yatağına oturdum. Hemen ikisi de yanıma oturmuştu.
"Kafan mı iyi Thomas? Setten sonra içmişe benziyorsun. Bu aval aval gülmenin başka açıklaması olamaz" dedi benimle alay ederek. Jacob Ki'ye uyarıcı bakışlar atıp bana döndü.
"Birşey mi oldu Thomas? Mutlu gözüküyorsun?"
"Nasıl mutlu olmam. Çok güzeldi çünkü"
"Ne güzeldi bu kadar?" diye sordu Ki merakla.
"Dylan"
"Bunu biliyoruz zaten. Her gün bin kere söylüyorsun çünkü"
"Evet herzaman güzel çünkü"
"İşte onu diyorum. Nesi güzel?"
"Herşeyi"
"Bu çocuk beni deli edecek"
Jacob olaya el atıp "Dylan'la ilgili bir şey mi oldu? dedi.
"Evet" diye cevap verdim heyecanla daha fazla gülümseyip ikisine baktım ve "Beni öptü..Biz..Biz öpüştük" dedim, istemsizce sesim yüksek çıkmıştı.
İkisi de şaşkınca bana bakıyordu. Şaşırmaları normaldı, bende hala şaşkınım ve hala inanamıyorum bunun yaşandığına. Jacob ilk toparlanıp bana sarıldı ve "Sevindim senin adına. Demek Dylan da sana olan duygularının farkına vardı" dedi.
Ki de toparlanıp "Sen ciddi misin? Bu gerçekten oldu mu?" dedi.
"Evet oldu"
"Peki sen nasıl tepki verdin?"
"Başta çok şaşırdım hiç beklemiyordum bunu. Sonra kendime gelip öpüşüne karşılık verdim. Ama sonradan herşeyi batırmış olabilirim"
"O da ne demek? Ne yapmış olabilirsin ki?" dedi Ki bana şaşkınca bakarken.
"Şey birazcık kaçmış olabilirim" dedim ve ellerime bakıp parmaklarımla oynamaya başladım.
Ki bana inanmaz gözlerle bakarken Jacob "Neden kaçtın ki? Bunu istemiyor muydun?" diye sordu sakince.
"Evet.. evet istiyorum. Ama sanırım birden olunca sanırım korktum, elim ayağıma dolaştı"
"Şunu baştan anlatsana doğru düzgün" dedi Ki merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IRRESISTIBLE FEELS ♡
FanfictionHer şey yolunda giderken bir gün sette Thomas'ın Dylan'ı yanlışlıkla öpmesi ikisininde içindeki karşı konulamaz hislerini ortaya çıkaracaktı... Başlangıç: 12.11.2022 Final: 09.12.2023 1. #dylmas 26.11.2022 1. #mazerunner 02.12.2022 1. #new...