Kuzey'in giydikleri.
Pamir'in giydikeri.
----------
Üzerime giydiğim beyaz gömleği düzeltirken yaraları da kapatıcı ile kapamıştım. Son kez ayakkabılarımı da bağlayınca ben hazırdım. Somurtarak Pamir'e döndüm. O da hazırlanmış beni bekliyordu. İç çekerek yanına geldim ve odadan çıktım. Evden de çıkarken onun arabasına yöneldim. Kapıyı açıp ön koltuğa bindim ve kemerimi bağladım. O da gelip yanıma oturdu. Arabayı çalıştırırken tek bir çıt çıkmıyordu ikimizden de.
Camdan dışarıyı izlerken Pamir konuşmaya başlayınca ona döndüm.
"İkimiz üç aydır eşiz. Hamile kalma ihtimalin olduğundan mühürlenmedik. Sadece seni işaretledim o kadar. Nasıl tanıştınız falan derse bir yalan at geç."
Başımı esneyerek aşağa yukarı salladım. Sonra ona döndüm
"Paramı istiyorum haberin olsun."
Anlamayan bir bakış attı. Sonra yola geri döndü.
"O kadar parayla ne yapacaksın?"
Sırıttım arkama yaslanarak. Ahh asla anlamayacaktı.
"Bitcoin'e yatırıcam ya da NFT'ye. Merlin sanane be!"
Aslında harbi yatırmayı düşündüm. NFT iyi iyi iş yapar. Ama şşş demeyin kimseye.
On dakika içinde mükemmek bir yerde dururken bir ıslık çaldım. Götüm ve ben bunu beğendi. Her neyse konumuz bu değil.
Arabadan indim. Etrafa göz atarken gözüme bir dirsek girmek üzereydi. Başımı çevirdim. Pamir dirseğini kırmış bana bakıyordu. Göz devirdim ve koluna girdim. Rolümü iyi yapayım bari. Belki fazladan para verir. Gülümeyerek içeriye yol aldık. Etraf oldukça lüks- akvaryumda yengeç yüzüyor lan. Oha...
Bir masaya yol alırken gözüm masada gezdi. Bir yaşlı kadın ve adam vardı. Onun yanında da muhtemelen benimle aynı yaşta olan kokoş bir karı. Oh sanırım Pamir'i avı yaptı. Yazık oldu Pamir'e. Umarım alır da ben de kurtulurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Meleği (Bitti)
Fantasy{Barmen bir Vita ile mafya bir Delta'nın hikayesi...} --------- (Haklar Vita'nın kadehinde saklıdır.)