-23- Geri Dönüş

1.1K 123 15
                                    

Gözlerimi ovalarken uçakta yankılanan kemer takma uyarısı ile kemerimi taktım. İstanbul'a geri gelmiştik sonunda. Ne kadar dinlenmek istesem de savaş kapıdaydı resmen.

Uçak en sonunda inerken kemerimi çıkardım. Koltuktan kalktım ve montumu alırken diğerlerine ayak uydurarak uçaktan indim. Resmen ölü gibiydim. Ruh eşi şeyine bütün sövmelerimi bırakıyorum.

Burak koluma girmiş beni yürütürken havalimanına girmemizle durmam bir oldu. Kurdum, Delta'sının feremonlarını alırken gözlerimi etrafra gezdirdim hemen. Sonra gözlerim o gri gözlerle buluşurken ona doğru adımlamaya başladım. O da bana yaklaşırken en sonunda aramızda birkaç adım kala durduk. (Yazar: LAN ŞERROLAR 24 BÖLÜM BEKLEDİM. ÖPÜŞÜN ARTIK LAN!)

O beni izlerken ben de onu izliyordum. En sonunda bana yaklaştı. Yutkunurken kurdum mutluluk dansı ediyordu. En sonunda yorgunca gülümsedim.

"Zombi gibisin."

Bu dediğime tebessüm ederke bana daha da yaklaştı ve bana sarıldı. Bu sarılma normal bir sarılma değildi. Uzak kaldığımız bir haftanın sarılmasıydı.

Feremonlarını alırken boşta sallanan kollarımı ben de ona sardım. O ise bunu yapmamla bana daha sıkı sarıldı. Boyun girintime girerken burnunu sürttü. Sanki uzak ilişki yaşayan sevgililer gibiydik şu an. Neden öyleydik lan?

"Bir dahasına... Seni asla tek yollamayacağım..."

"Ben de seni tek bırakmayacağım. Salak gibi yaralanmışsın. Ama bana bak! Ben sapa sağlamım."

Dediğim şey ile bedeni hafif sarsılırken güldüğünü anlamıştım. Benden ayrıldı ve yüzüme baktı.

"Her şey tam gibi. Tek şey biz değil onların başka bir hamle yapmasını beklemek."

"Umarım geç hamle yaparlar."

Diyerek yürümeye başladım. O da peşimden geliyordu.

"Gidip uyumak istiyorum..."

***************

Eve girer girmez tüylerim diken diken olmuştu. Aşırı feremon karmaşası vardı resmen. Yüzümü buruştururken burnumu kapadım.

"Umarım siz akıllılar bu ortama Omega sokmuyorsunuzdur."

"Aslında bunlar Alfa'ların hepsi yüzünden değil..."

Kaşlarımı çatarak Pamir'e baktım. Ama etraf Alfa kokuyordu.

"Korel sürüsünde bir Alfa çift var. Ve %1'lik şansı bu çift başarmış resmen. Kadın Alfa hamile ve doğumu yakınmış. Sabah geldi... Ne yapacağız bilemedik."

Göz devirdim.

"Alfa olsada çekinik Alfa demektir bu. Doğum yakınsa evin sığınağında acil durum eşyalarını hazırlamanız gerek."

Başını aşağa yukarı sallarken ben feremonları takip ettim ve salonda oturan karnu burnunda olan kadına yol aldım. Sert bir yapısı gibi olsada tatlı biriydi. Eşide elini tutuyordu. Yanlarına gittim.

"Merhaba..."

İkiside bana dönerken ben sıcak bir şekilde gülümsedim. Kadın gülümsedi.

"Merhaba..."

"Sanırım afacan sizi zorluyor. Cinsiyeti ne?"

"Hırçın bir erkek ve inatçı. Baya zorluyor beni cidden."

Gülümsemem daha da büyüdü.

"Karnınıza dokunabilir miyim? Merak etmeyin rahatlayacaksınız."

Şeytan'ın Meleği (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin