-22- Hızlanmalıyız

1.3K 114 10
                                    

Sinop'a gelmiştik. Direkt sürü evine gelmiştik. Buranın Omegası erkekti ve adıda Uzay'dı. Çok tatlı biriydi. Ve sıcak kanlı. Eşi Batuhan Korel'di. Görmüştüm sanırım onu. Burada iki gün kalacaktık.

Yatakta yatarken uyuyamadığım için bir sağa bir sola dönüyordum. Bu aralar çok büyük uyku sorunları çekiyordum. Ve bunun nedenini Gaye abla yeni demişti. Kurdum güvende hissetmiyordu kısaca. Eşini istiyordu. Bundan ötürü zorlanıyordum. Muhtemelen Pamir'de benimle aynı durumdaydı.

Şakaklarıma masaj yaparken kendime gelmeye çalışıyordum. Daha bir yer daha vardı ve kurdum ne kadar dayanabilirdi bilmiyorum bile. O esnada çalan telefonum ile sıçradım. Cebimden çıkardım. Pamir görüntülü ararken saçlarımı düzelttim ve açtım. Anında yorgun bakışlı ve demir yüzlü adamla karşılaşırken yüzümü ekşittim.

"Öcü gibisin."

"Seninde benden farkın yok beyefendi."

"Yoo. Ben gayet iyiyim. Sensin öcü olan. Baksana haline. Ne oldu, kurdun yalnız mı kaldı?"

Anında göz devirirken gözlerini kıstı.

"Aynen öyle. Vita'sını istiyor."

"Bok alır. Kudursun!"

İç çekti ve yüzünü sıvazladı. Onu deli ettiğimden sırıtırken gözleri bana döndü.

"Hayır yani hal hatır sormaya arıyorum onda da pişman ediyorsun beni Kuzey."

"Görevimiz ne yapalım. Sen şimdiden mızıkçılık yapıyorsan ben napayım?"

"Neyse ne Kuzey. Kapatıyorum ben!"

"Bb canım."

Kapatırken yatağımda yüz üstü pozisyona geçtim. Gözlerimi kapadım. Uyumayı özledim.

*********

Uzay ile malzeme sayımı bitince bahçede oturmuş çekirdek çıtlıyorduk. Uzay aşırı tatlı ve saf bir çocuktu.

"... Sonra Batuhan'da beni kaçırdı. Onlara seni vermem dedi. Ve gecesinde de mühürlendik."

"Baya iyi hikaye. Feels geçirmelik."

Başını aşağa yukarı salladı ve kolasından bir yudum aldı.

"Ee sizin ki nasıl?"

"Bizim ki aşırı garip. Çalıştığım bara geldi. Ona dedim ki ben Beta'yım ama o inanmadı. Ve böyle gelişti işte."

Dediklerime gülerken bana baktı.

"Yine de birbirinize uyuyorsunuz. Doğrusu düğününüzü bekliyor olacağım."

Dediği şeylere gergince gülümserken önüme döndüm.

"Aslında çok tatlı bir çi-"

O esnada büyük bir patlama sesi geldi. Sessizce küfür ederken ayağa kalktım. Uzay'da kalkarken evin önünden dumanlar gelirken gözlerimin renginin değiştiğini anlamıştım bile. Kurdum sürüyü istiyordu.

"E-Evde bir A-Alfa yok ne yapacağız?"

Uzay'ın dediği şey ile ona döndüm. Onun gözlerinin rengide değişmişti. Ama korkudan. Ona yaklaştım ve ellerimi omuzlarına koydum.

"Beni iyi dinle. Muhtemelen saldırıya geçtiler. Gidip diğerlerini topla. Korunaklı eve geçin. Plan F'yi yapıyoruz. Uçakları hazır zaten. Sürüyü ona bindir. Ben buradan diğer yere geçeceğim kendi sürüm ile. Sakın ama sakın korkma. Eşini düşün tamam mı?"

Başını korkuyla aşağa yukarı sallarken ona sarıldım.

"Kendinizi ne olursa olsun koruyuz Omega!"

Şeytan'ın Meleği (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin