-31- Kalbim Onun İçin Atıyor Diyorum

834 62 15
                                    

İlahi Bakış Açısı:

Üç gün geçmişti. Vita ve Delta çiftinden ses yoktu. Delta hala ağır yaralı yatıyordu. Vita ise sadece onu uzaktan izleyebiliyordu. Onu yaklaştırmıyorlardı yanında bile bile. Ama bilmiyorlardı ki bu yanlış olan. Delta her Vita'dan uzak kaldığında ölüme yaklaşıyordu. Ama kimse anlamıyordu. Belki biri artık anlayacaktı. Ya da çoktan anlamıştı mı demeliyim?

Vita tekrardan karnını okşayarak eşini camdan izliyordu. Ruhsuz gibiydi. Kimse ona dokunmuyordu. Ama Sena buna artık bir son verecekti. Herkes onu saf ve anlamaz sanarken her şeyin farkına varan oydu. Ve bunu kimseye dememişti. Çünkü derse engellerlerdi ona inanmayarak. Sena bunu gizlice yapacaktı.

Vita'nın yanına yaklaştı. Dün fark etmişti. Mühürü zedeleniyordu. Ama tepki vermediğinden kimse anlamamıştı. İyi bir gözlemci olan Sena anlamıştı. Sonuçta önceki hayatında boşuna komutan değildi.

Vita'ya yaklastı ve onun omzuna dokundu. Vita anında irkilerek ona baktı. Sena hemen işaret parmağını susması için dudaklarının üzerine koydu. Kısık sesle.

"Seni onun yanına sokacağım. Herkes tehlikeli diyor ama değil biliyorum. Mühürün zedelenmeye başlamış bile. Şimdi beni takip et tamam mı?"

Vita'nin gözleri parlarken çocuk gibi masumca başını aşağa yukarı salladı ve ayağa kalktı. Sena bileğinden nazikçe tuttu ve onu içeriye soktu. Vita donukça bakarken yatajta eşini görmesi ile yavaş yavaş ona yaklaşmaya başladı. O esnada kontrol için hemşire kız bir Beta içeri girdi. Vita ve Sena'yı görünce hızla ilerledi. Ağzını açacakken Sena bunu fark etti ve hemen onu bileğinden tuttu ve susması ile sertçe onu geriye çekti. Kız kararsız kalarak en sonunda sustu ve çifte baktı. Vita mor gözleri ile eşinin saçlarını okşarken eşi sanki bu anı bekliyormuş gibi yavaşça gözlerini açtı. Gri gözleri ile eşine bakarken yorgunca gülümsedi. Beta şaşkınca bakarken Sena iç çekti.

"Ahh aşk ne güzel sey-"

O esnada kız ile göz göze geldi. Göz göze gelmesi ile ikisinin de gözleri renk değişmisti. İkisininde gözleri büyürken şaşkınca birbirlerine bakıyordu. İkisi de aynı anda.

"Siktir..."

Bunu duyan Delta ve Vita onlara baktı. Feromonları gelirken Vita gülümsedi. 

"Sanırım birileri ruh eşini buldu."

***********

Kuzey'den

Pamir sonunda uyanmıştı. Uyandığından beri sadece el ele tutuşuyorduk. Asla bırakmamıştık. Sessizce duruyorduk. O esnada Sena ve Beta olan kız Deren ruh eşi olma şoku yaşıyorlardı. Gaye ablada gelmiş ve derde düşmüştü durumu öğrenince.

"Daha ben bulamadan kız gitti ya la. Ulan benden önce eşi oldu. Nerelere gidem ölem komşular."

Diye ağıt yakan teyzeler gibiyken ben göz devirdim. O esnada aklıma gelen sey ile durdum. Ben Pamir'e hamile olduğumu dememiştim. Acaba şimdi desem ölür mü? Bence ölmez. Boğazımı temizledim ve Pamir'e döndüm. Çat pat giriyorum. Pamir'in gözlerine baktım. O da benim gözlerime bakarken gülümsedim. Günah benden gitti.

"Pamir ben hamileyim."

Hızlı mi dedim ya? Çünkü bunu demem ile anlamayarak bana baktı. Gözlerini kırpıştırdı.

"Af buyur? Neyim dedin?"

"Hamile."

"H-Hamile?"

"Evet."

"Bildiğimiz hamile?"

"Yok aq normalde bozuğum be-"

Cümlemi tamamlayamadan dudaklarıma yapışması ile şaşkınca durdum. Sonra karşılık verirken nefes nefese ayrıldı benden.

"Sen ciddi hamile misin?"

"Sen yaralaninca bi mala bağladın ha. Vay vay yazık. Bozdular çocuğumu. Gaye abla bana bozuk mal vermişler!"

Bunu diyerek Gaye ablaya dönerken o telefonu ile bizi çekiyordu. Kaşlarımı çatarken o sırıttı.

"Yiğenime göstericem ileride. Bak Pamir baban böyle tepki verdi diye."

Sırıttım bunu demesi ile. O esnada sol tarafimdan gene ses geldi.

"Sen hamilesin yani?"

Ayağa kalktım.

"Gaye abla bu bozuk plağa bağladı. Düzelt şunu ya."

********

Hamile olduğumu dememin üzerinden üç gün geçmişti. Pamir tamamen elbette iyilesmisti. Ama buna rağmen işlerini yapmak yerine yanımda durup karnımı seviyordu ve mühür yerimi öpüp duruyordu. Kos koca mafyayı hanımcı yaptım. Hanımcılık kazanacak!

Yine o anlardan biriydi. Yatakta yatıyorduk. Pamir karnımı seviyordu. Boynumdan öpüp duruyordu.

"Doktor kurda dönüşüp gezmeni önerdi. Bebek daha rahat olurmuş. Yarın gezelim seninle tamam mı?"

Onu yorgunca onaylarken elleri karnımdan göğüslerime gitmişti. Irkilirken yavaş yavas oksamaya başlamıştı.

"Çok tatlı bir anne olacaksın... şimdiden düşüncesi güzel. Kesin anne terliği atanlardan olursun."

Dedigine ufak bir kahkaha attım. Onun gözlerine baktım.

"Sen de kesin millete sert çocuklarına melek olan o baba olursun."

"O kesin. Yavrularım onlar benim elbette öyle olacağım."

Tam kahkaha atacakken odanın kapısı alacaklı gibi çalmıştı. İrkilirken ikimizde yavaşça doğrulmuştu. Pamir beni kendine cekmişti üzerimi düzelterek.

"Gel!"

Sert sesi odada yankılanırken içeri nefes nefese olan bir Burak girdi.

"Kuzey boku yedik. Teyzen ve annen... buradalara."

Duyduklarım ile kas katı kesilirken. Gözlerim dolmuştu. İşte gene boku yemiştik. Teyzem neyse. Beni bırakan kadın ne alakaydı?

******

Ayy kısa oldu. Ama geçiş bölümü olarak düşünün canolar.


İleride böyle bir sahne yapcam bile bile dkjdjdj

Şeytan'ın Meleği (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin