Bavuluma son eşyalarımı da koyarken iç çektim. Koltukta duran montuma yol aldım. Onu giyerken o esnada odaya biri girdi. Arkamı döndüm anında. Pamir elleri cebinde bana bakıyordu.
"Bak öğüt falan verme yeminle döverim. Beynim sikildi iki günde zaten."
Dediklerime gülerken yanıma yaklaştı ve montumun önünü çekti. Sonra ellerini omuzlarıma koyup hafif sıktı. Ona baktım garip garip.
"Ne bu önemsiyor havaları. Görende aşık sanacak."
Dediklerime göz devirdi.
"Hikayenin sonunda göreceğiz aşkı."
"Haha çok bilmiş."
Yüzüme yaklaşırken yüzümü geriye çektim aniden hemen. Gözlerime baktı sırıtarak.
"Başını geriye çekme. Mühürün olmadığı için seni kokumla işaretlemem gerek. Üzerine bavuluna birkaç kendi eşyamı koydum. Kokum var onlarda. Arada giyersin."
"Off iyi be... Teyzem gibisin..."
Ben bunları derken bana yaklaştı. Boynuma, tam koku bezime yöneldi. O esnada feremonlarını salarken istemsizce gözlerimi kapattım. Derin bir nefes alırken ben de feremonlarımı etrafa yayıyordum. Gülme sesi kulağıma gelirken burnunu boynuma sürttüm ve hiç beklemediğim bir şey yaparak öptü. Tırnaklarımı avuç içime geçirirken o geri çekildi ve saçlarımı karıştırdı.
"Hadi bakalım Vita'm. Güveniyorum ben sana. Uçak hazır. Korumalarda hazır. Bir sorun olduğunda hemen kaçıyorsunuz. Sakın ama sakın olaylara dalmıyorsun."
Başımı aşağa yukarı sallarken yanağımdan makas aldım. Yüzümü ekşittim anında.
"Ulan sen mafyasın ne bu sevgi şeyleri!"
"Ruh eşim değil misin? İstediğimi yaparım."
"Hı hı tabii tabii. Birbirimiz sevmiyoruz. Kurduna kapılma."
Diyip ondan uzaklaştım. Bavulumu alıp odadan çıkarak hızla aşağıya indim. Bizimkiler de hazırkem korumalar bavulumu aldılar arabaya yerleştirmek için. Deniz yanıma geldi o esnada.
"Üç gün boyunca ben yanınızda olacağım. Sonrasında ise Kadir devr alacak."
Başımı aşağa yukarı sallarken herkese bir bakış attım. O esnada aşağıya yeni inmiş olan Pamir konuşmaya başladı.
"Planı unutmayın. İki hafta boyunca Kuzey dönüşümlü olarak yardım eden sürülerde kalacak ve onlara yardım edecek. İki hafta içinde hazırlıklar tamamlanacak ve sürüler ana bölgeye tamamen gelecekler. Yedek planların taslakları sizlere verildi. Yolunuz açık olsun."
----------------------
Uçaktan inerken Çanakkale'nin havasını içime çektim iyice. O esnada yanımda Sena belirdi. Elindeki dosyaya bakarak konuşmaya başladı.
"İlk sürü Demir sürüsü. Alfa'lar dendiği gibi şu an Pamir abinin yanında. Biz ise eşlerine destek vererek güvence vereceğiz. Çünkü olacak olan savaşça sen yöneteceksin."
Dediği şey ile dururken ona baktım acı veren yüz ifademle.
"Bana şunu diyip durma. Kendimi daha da öldüresim geliyor."
Sena göz devirirken siyah Range Rover'a yol aldım. Korumalar kapıyı açarken bindik. Deniz öndeyken Sena, Burak ve ben arkadaydık. O esnada Burak kağıtları incelerken bana döndü.
"Baskın Omega Yasemin Atlas. Kendisi Baskın Alfa olan Dilara Atlas'ın eşi. İki bebekleri var."
Başımı aşağa yukarı sallarken saçlarımı düzeltiyordum.
"Sen gel o kadar kimsenin eşi olmamak için savaş, Elizabeth ve Wendy'i sat. Gel burada çıkacak olan savaşın ana nedenlerinden biri ol. Ben bahtımı sikiyim pardon ama."
Sinirle başımı geriye yasladım. Burak omzumu ovaladı destek verircesine.
"Bence şu zamana kadar kimliğini başarılı bir şekilde sakladın zaten. Hem en azından ruh eşin manyak biri de değil."
Sinirle gülerken ellerimle yüzümü sıvazladım. Sonrasında ise başımı Sena'nın omzuna yaslayıp gözlerimi kapadım.
"Kuzey abi morelini bozmak istemem ama... Pamir abi yakın dövüş ve silah eğitimine de başlaman gerektiğini söyledi."
"Pamir'i de götten sikiyim! Yeter be."
-----------------
Sonunda denizin kenarında olan sakin bir kasabaya girerken gözlerimi açtım. Esnerken hafif gerildim. Sonra arabanın durması ile indik. Önünde durduğumuz ev aynı bir Ali Rıza köşküne benziyorken kapının önünde olan sarı saçlı, beyaz tenli ve aynı bir periye benzeyen kadına baktım. Şey... Bu kadına ben düştüm izninizle.
Yavaşça onun yanına gelirken yüzüme o tatlı gülümsememi yerleştirdim. Tam adımk diyecekken beni kendine çekerek sarıldı sıkıca. Yalan yok bi ara nefes alamayacağım sanmadım değil. Benden uzaklaşırken ince zarif ellerini yüzümde gezdirdi.
"Tanrım... Ne kadar zayıfsın böyle... Olmaz bu. Necla abla lütfen misafirler için sofrayı hemen hazırla."
Arkasındaki yaşlı kadın gülümseyerek içeri giderken Yasemin'de benden uzaklaşmıştı. Üzerindeki çiçekli elbisesinin bir kenarını tutarak hafifçe selam verdi.
"Ben Yasemin Atlas. Tanıştığımıza sevindim Vita."
Ben de elimi karnıma koyarak hafif eğildim ve gülümseyerek bu tatlı kadına baktım. Merlin... Aşırı güzel...
"Lütfen adımla seslenin. Kuzey T-"
Deniz sertçe boğazını temizledi o esnada. Ah doğru ya. Pamir ve beni eş sandıkları için onun soyadını demeliydim.
"Kuzey Bozkurt."
Yasemin gülümseyerek benim koluma girdi. Beni sürükleyerek konuşmaya başladı. Bense şaşkınca ve anlamayarak ona bakıyordum.
"Eşim sizin sürünüzden çok bahsetti! Doğrusu size yardım eden üç sürüden biri olmak bizi gururlandırdı! Bu üç gün size sürümüzün hazırlıklarını göstereceğim."
Harika... Resmi işler bayılıyorum ya çok!
--------------------
Yorgunca bana verilen odada yatağa yüz üstü yatarken acıyla iç çektim. Uyumak istiyorum.
Kendimi uykunun kollarına bırakırken çalan telefonum ile yüksek sesle küfür ettim. Elimle yatağın üzerini yoklarken telefonumu buldum ve bakmadan açtım.
"Belanı siktirtme. Sal uy-"
"Kibar olsana biraz."
Pamir'in sesi ile daha çok küfür ederken esnedim.
"Bak mafya bozuntusu, sal da uyuyayım. Sabah çok işim var ne yazık ki. Kapiş?"
"Sen her gün böyle olacaksan seninle çok işimiz var küçük kurt."
"Ya sen çok komiksin biliyor musun? Güldür Güldür'e katıl git."
Telefonu sinirle kapatacakken beni durdurması ile sinirle nefes aldım.
"Ne var!?"
"Sadece... Kendine dikkat et, tamam mı? Kurdum huzursuz hissediyorsun yanımda olmadığın için."
Dediği şey ile sırıtırken ufak bir kahkaha attım.
"Ulan ben sizi cebimden çıkartırım. Döverim hepsini şaşırır kalırsın."
"Göreceğiz bakalım. Hem yarın kursun başlıyor. Sena'nın ablası Gaye hanımın bir boksör olduğunu biliyor muydun? O eğitim verecek. Silah eğitimini ise Deniz ile Kadir."
"Bunlara gerek var mı?"
Bunu sıkkın bir şekilde demiştim. İçim bu konuda çok huzursuzdu ve eminim ki o da bunu hissediyordu.
"Gerilme. Uzun sürmeyecek. Sena ve Burak sana yarın planı anlatır. Hadi iyi geceler. Kendine dikkat et."
"Sen de bay mafya delta bozuntusu!"
Telefonu kapatıp kenara koyarken yüzümü yatağa bastırdım. Sonsuza dek uyumak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Meleği (Bitti)
Fantasia{Barmen bir Vita ile mafya bir Delta'nın hikayesi...} --------- (Haklar Vita'nın kadehinde saklıdır.)