-1- Garip Başlangıç

8.6K 436 39
                                    

"Bu bardağa tek at beş yüz veririm, rahat."

Bunu söyleyen kırmızı elbiseli kadına baktım. Ah ateşle oynuyordu. O zaman bu ateş alev almalıydı belki de. Kadın bardağı bana daha da itti. Benim yaptığım içeceği bana sunuyordu. Eh alışkındım buna. Tam bardağı alıp başıma dikecekken bileğimden tutulmam ile başımı çevirdim.

"Kuzey sana demedim mi müşterilerinin içeceğini içme diye! Siz onun kusuruna bakmayın hamınefendi."

Patronum olan Deniz'e somurtarak bakarken o ise beni sürükleyerek kenara çekmişti. Sinirle bana bakıyordu. Ben ise ona 'suçsuzum ben' bakışları atmak ile meşguldüm.

"Bak... Beta ve Omega kadınlar biliyorsun ki bu numarayı çok yapar Kuzey. Sana kaç kere dedim... Feremon bastırıcın seni belli etmesede duyguların hala okunuyor sayın Vita. Herkes seni ne kadar Beta sansa da hareketkerin yüzünden kendini ele vermeye az kaldı. Şanslısın ki işlek bir yer değiliz fazla. Eğer işlek bir yer olsaydık işimiz daha zordu. Bastırıcıları daha dikkatli kullan ve hareketlerine dikkat et."

Dudak büzerek başımı aşağa yukarı salladım. Evet ben bir Vita'ydım. Hani o zor bulunan o uyduruk şeyden. Oturun hadi, size bunun hikayesini anlatayım. Biraz sıkıcı ama bilmelisiniz acıklı hikayemi.

Ben o hani istenilmeyen çocuk olur ya  onlardandım. Doğrusu ben öyle biliyordum. Nedeni ise baba denen mahlukatın annem ile öylesine ilişkiye girmesi ile doğmuştum. Sonrasınsa baba denen canlı annemin Vita'olduğunu öğrendiğinde kaçmıştı. Annem ise ilk beni doğurmak istemesede doğurmuştu. Bakın en acıklı kısma geliyorum. Sen gel çocuğum Vita, benim gibi olmasın ben bakamam diye git bırak teyzesine sonra da kaç. Ulan insan öldürür falan bu kaçıyor. Elbette teyzem anlattı bunları bana. Aslında umursamadım bu konuyu pek. Bıraktıysa bıraktı uğraşamam. Yaşıyormuyum? Evet. Normalde Vita'lar güya sert ve ciddi olurmuş. He he aynen bak öyleyim.

"Kuzey diyorum! Müşteriye bak."

"Ha?.."

Hikaye süremizin sonuna geldik. Hepsi Deniz'in suçu.

İç çekerek bar tezgahına yöneldim. Bu işe girme sebebim para ve tek girebildiğim iş olmasıydı. Diğer işlere türümden ötürü giremiyordum. Buraya ise hem patronum hem arkadaşım olan Deniz sayesinde girebilmiştim. Onun da tek şartı asla Vita olduğunu belli etme! Ben de öyle yapıyordum. Elbette bastırıcılar Vita'lar için çok tehlikeliydi. Bundan ötürü kendimi tutuyordum ve haftada bir kere kullanabiliyordum. Feremonları gizleyebildiğimden kendim gizliyordum.

Gelen Beta adama bakıp siparişini aldım. Cam bardağa istediklerini koyarken, kokteyli onun önüne ittim ve diğer müşteriye geçtim. Gece uzundu anlaşılan...

--------------

Saat sabahın dördüne gelirken istemsizce esneyerek gerildim. Cidden çok yorulmuştum. Şimdi ise son iş olarak etrafı toparlıyordum. Sandalyeleri kaldırmıştım. Tam paspasa başlayacakken gelen üşengeçlik ile bar taburelerinin birine oturdum. Bedenimi esnetirken siyah gömleğimin ön cebindeki sigara paketini çıkarttım. Kutudan bir sigara alıp ağzıma koydum. Çakmakla ucunu ateşe verirken derince içime çektim.

"Sonunda... Günün en güzel sigara molası olabilir..."

Sigara ağzımda ayağa kalktım. Paspası aldım ve yerde güzel bir ahenkle hareket ettirmeye başladım. O sırada gelen silah sesi ile yerimde sıçradım. P-Pekala... Tamam burası kuytu bir sokak olabilir ama bu sesler hiç normal değildi. Hem de hiç. O sırada camın kırılması ile bir küfür ettim. Ağzımdaki sigara yeri boylarken hızlıca tezgahın arkasına geçtim. Başımı eğmiş dışarıyı görmeye çalışıyordum. Eğer canımın bir önemi olmasa şu an dışarıya çıkmış ve "LANET OLASI PİSLİKLER" diye bağırmıştım bile. Ama canım çok değerli. Canım kendim benim.

Cebimden telefonu çıkarttım. Polisi ararken barın kapısının açılması ile ağzımdan bir küfür çıktı. İçki raflarına yaslanmış kulağımda telefon ile karşımda duran siyah takım elbiseli adama bakıyordum şaşkınca ve korkuyla. Elindeki silahla bana anlamayarak bakıyordu. O sırada kulağımda çağrı merkezinde ki kadının sesi vardı. Adam ve ben birbirimize bakarken silahı kaldırırken ben sıkıca gözlerimi yumdum. Öleceğm an bu an mıydı cidden?

"Arkandaki viski şişesini ver."

Dominat ve sert sesle kaşlarımı çatarak gözlerimi açıp adana baktım. O da hala bana bakıyordu. Silahı ise tezgahın üzerine koymuştu. Büyüksün abi. Başımı aşağa yukarı salladım. O sırada telefon çoktan kapanmıştı bile. Arkamı döndüm. Titreyen ellerime hakim olmaya çalışırken şişeyi aldım ve geri adam döndüm. Ona bakmadan bardağa viski koyup önüne doğru bardağı ittim. Normal davran Kuzey. Bir şey olduğu yok Kuzey. Alt tarafı önünde silahlı bir adam var. Ne olabilir ki?

Ben düşüncelerim ile boğuşurken adamın o sert sesi tekrar yankılandı.

"Sen... Ne garip feremonların var..."

Dediği şey ile kaşlarımı çattım. Havayı kokladım. Siktir fazla stresten ötürü dikkat etmemiştim ki. Feremonlarımı engellerken normal davranmaya çalıştım. Boğazımı temizledim.

"Öyle derler... Beta olsam da herkes feremonlarımın garip olduğunu söylüyor."

At yalanını sikiyim inanı Kuzey. Karşında ki adam bir Beta'dır umarım Kuzey. Ama duruşuna falan bakılırsa büyük ihtimalle Baskın Alfa olmalı. Bu ise benim ölmem için bir sebep oluşturuyor. Ah Deniz ah neden erken gittin ki... Her neyse normal davran Kuzey. Adamı yolla ve sen de eve git sonra.

"Öyle mi?.. Garipmiş cidden. Her neyse Beta. Bu olayı umarım bir yere yetiştirmezsin. Camın parasını vereceğim. Ve susman için de sana biraz para vereceğim olay kapanacak tamam mı?"

Başımı hızla aşağa yukarı salladım. O sırada sakin olmak için içimdeki bütün komik olayları düşünüyordum. Bacaklarım titriyordu ve engel olmak çok zordu. Yutkunup dışarıya baktım. Meraklanma Kuzey. Fazla merak nedir? Göte zarardı. Götümü seviyorum.

Adam hala otururken o yokmuş gibi etrafı toparlamaya başladım. Deniz gelince bütün olanları ona anlatacaktım elbette. Evde oturup uyumak istiyorum şu an sadece...

"Parayı bıraktım Beta. Unutma aramızda kalacak."

Ona döndün ve gergince gülümseyerek başımı aşağa yukarı salladım. Feremonlarını o da salgılamıyordu. Muhtemelen bastırıcı kullanıyordu o da. Baskın Alfa tribi işte ne yaparsın. Bana son bir bakış attı sonra bardan çıktı. O çıkar çıkmaz kendimi yere bıraktım. Ulan Deniz, hani sakin olurdu piç!

***********

Omegaverse denemeleri bilmem kaç. Umarım beceririm ya. Çok sevdim şimdiden kdkrkrm

Şeytan'ın Meleği (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin