Zamanı gelince gözü anlayacaksınız resmi :)
-------"Cidden şanssızsın bu konuda. Daha geleli bir ay yeni oldu. Böyle bir olay burada hiç olmamıştı. Senin şansına belki de?"
Sigaramdan derin bir nefes alıp başımı salladım. Cidden sinir bozucu bir olaydı. Deniz'e baktım o da bir yandan önlem amaçlı çalıştırdığı Beta'ları kokusı ile önlem alarak işaretliyordu Alfa olduğu için.
"İzin istemediğine emin misin?"
"Evet eminim Deniz. Hem adam sadece bir Alfa ve benim de Beta olduğuma inandı ne güzel. Daha da buraya gelmez ki. Neden gelsin?"
O sırada kapıdan giren bedenle sözümü geri aldım. Sigaram yeri boylarken küfürleri sıralıyordum. Neden başka bir şey istemezsin ki Kuzey? Bahtını sikiyim senin Kuzey.
Adamı görünce gergince ondan en uzak yerde olan müşteriye gidip ilgilenmeye başladım. Deniz'in beni kokusuyla işaretlemesi işime gelmişti şu an. Hem bu adamın ne işi var ki burada? Yemin ederim ağzımı açmadım ben. Sessiz sedasız takılıyorum son 17 saattir. Korkudan eve bile gitmedim burada kaldım. Saat akşamın sekizi neden burada bu adam.
Müşterinin şarabını verirken diğer müşteriye dönüp kokteylini yapıyordum. Arada da Deniz ile konuşan o adama bakıyordum. Deniz ciddi bir şekilde adama bakıyordu. Adam ise sakin bir şekilde bir şeyler anlatıyordu. Hayır Kuzey kulak bir misafir olmayacaksın. Unutma totonu seviyorsun. Kıymetli.
Müzik sesi her geçen dakika artarken ben ise yoğunluktan müşterilerilere zar zor yetişiyordum. Gecenin ilerleyen dakikalarında adımın seslenilmesi ile son içkiyi Omega kadına verdim ve arkamı döndüm. Deniz o adamla birlikte bana bakıyordu. Eliyle gelmemi işaret etti. Ulan ne beni çağırıyon başka adam mı yok!?
Yavaşça ve ciddi bir şekilde Deniz'in yanına geldim. Adamı umursamadan gözlerimle 'ne iş' bakışı attım. O da 'boku yedik' bakışı attığında içimden sövüyordum.
"Kuzey benim ortağım. Burada çalışan olarak gözüktüğüne bakmayın o da benim yardımcımdır. Teklifiniz uyar mı ona bilmiyorum."
Ne ortağı lan!? Zenginim de benim mi haberim yok? Ama böyle davrandığına göre bir boklar dönüyordu cidden. Olaya hakimmiş gibi davranmak için başımı aşağa yukarı salladım.
"Kuzey'cim, Pamir bey barımıza ortak olmak istiyormuş."
Pamir denen korkunç adama baktım. Şerefsizce sırıttım. Dün beni korkutmanın acısını daha çok para ile alacağım lan.
"Öyle mi?.. Ben neden iki kişinin alacağı paranın azalmasını isteyeyim ki? Hem gelirimiz de gayet yerinde. İş yapıyoruz çok şükür. Pamir beyin neden işimize ortak olmak istediğini öğrenmek isterim."
Deniz bana 'helal lan sana yusifi' bakışı atarken gülümsemem büyüdü. Pamir ikimize ciddi bir şekilde bakarken centinmenlik yaparak dün istediği viski şişesinş alıp ona bir bardak viski doldurup verdim. Bana kaşlarını çatarak bakarken gülümsemem genişledi.
"Mühessese ikramı diğelim. Onu içerken neden bizimle ortak olmak istediğinizi anlatabilirsiniz."
Adam bardağı aldı ve bir yudum aldı. Başını bardağından kaldırıp gözlerini bana dikti. Bir sorun vardı... Gözleri bir Delta gözü gibi griydi... İçimden bildiğim tüm küfürleri söylerken cesur duruşumu sergilemeye devam ettim. Ben de gözlerimi göstermek isterdim ama bu anında ırkımı belli ederdi. Kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Bir Beta'ya göre ne kadar cesaretli sözler öyle..."
Sanane lan göt demek isterdim ama olmazzz. Neden? Arkadaşlar nedenini siz yorumlara yazarsınız. Eminim çok iyi biliyorsunuzdur.
"Delta olmanız hiçbir şeyi değiştirmez Pamir bey. Farkındaysanız bar zaten ağzına kadar dolu feremonlarınızı da yayamazsınız. Burada çokça Omega ve Beta var. Eğer işinizde bu kadar ciddiyseniz karşınızdaki kişileri korkutmaya çalışarak değilde daha iyi bir teklif yaparak ikna edin."
Tamam dün korkmuş olabilirim ama şu an eğer feremonlarını yayalarsa cidden omegalar zarar görebilirdi. Evet kendi götümden başkalarını da düşünebiliyorum. Ben mükemmelim. Azcık işin ucuda bana dokunuyor birde. O feremonlar yayıldığı an göz rengim ve feremonlarım açığa çıkardı. Ve o Delta bozuntusunun işine gelirdi bu.
"Demek öyle..."
Gözleri normale dönerken derin bir nefes aldım. Ayağa kalktı. Cebinden bir kart çıkartıp bana uzattı. Bir karta bir ona bakarken kartı aldım.
"Teklifim bir milyon türk lirası. Buraya ortak olma sebebime gelirsek sebebi birkaç kişinin de buraya göz dikmesi. Araştırmamı iyi yaparım Beta. Son dört aydır olan diğer sürülerde ki Delta tehditlerini gördüm. O çoğu kişi düşmanım zaten. Bu bölge az çok ortada kalıyor. Eminim ki bir Delta ile anlaşma yapmak size kaybettirmez aksine kazandırır."
Bu işin içinde başka bir bok vardı. Dedikleri doğruydu evet. Tam orta yerde kalıyorduk bölge olarak ama burası ucra köşelerden olduğundan kimsenin umrunda olmazdı. Sırıtarak adama baktım.
"Dedikleriniz doğru olsa da eksikler var. Buraya yıllardır Delta'lar saldırmaz alt sokak bölgesinde olduğumuz için ve barımızda fazla ünlü değil zaten. Küçük bir bar. Cidden ne istiyorsunuz?"
Deniz bana şaşkınca bakarken adama bakışlarımı çekmedim. Ah ah Vita güçlerimi göstermek vardı. Bir göt edecektim ama nerdee. Delta'lar -hele ki sürü lideri olanlar- genel olarak eş olarak Vita isterler. Bu onları daha hızlı zirveye taşırdı çünkü. Güçlerine güç katarlardı. Ah ama benim en son istediğim şeydi bu. Sağ olun ama ben ömür boyu sap olmak istiyorum.
"Çok zekisin Beta... Doğruyu söylemek gerekirse bu beni ürküttü. Ama sanırım ikimizde açık konuşmayı seviyoruz sanırım. Ama burada açık konuşmak istemiyorum. Dışarıya çıkalım mı?"
"Feremonlarınızı kullanmayacağınızı nereden bileceğim?"
"Kullandığım an anlaşma yapmaktan vazgeçeceğim."
Kaşlarımı kaldırdım ve Deniz'e döndüm. Bana bakarak 'emin miyiz' bakışı attı. Başımı aşağa yukarı salladım. Deniz yanında ki barmene dönüp bir şeyler dedi. İkimiz tezgahın arkasından çıktık. Dışarıya çıktık. Deniz dibimden ayrılmıyordu. Alfa olduğundan bedeni benden daha yapılıydı benim bedenime kıyasla. Benim bedenim ise bir Beta'dan biraz daha zayıftı ama iyiydi.
Sokak lambasının altında üçümüz duruyorduk. Adamı umursamadan cebimden sigara paketini çıkardım. Sigarayı ağzıma koyarken Deniz'e de uzattım. O da bir tane alırken istemeye istemeye Pamir denen gıcığıa da uzattım. O da bir sigara aldı. İkisinin de sigarasını yakarken en son kendiminkini yakmıştım.
"Feremonların Beta feremonu değil, değil mi?"
Ağzımdaki sigarayı düşürmemek için hemen aldım. Gülerek adama baktım. Oyunculuk zamanı.
"Hayır has ve has Beta'yım sayın Delta. Bunun sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum. Ve anlaşmamızla alakası da olduğunu düşünmüyorum."
Deniz elini omzuma attı. Beni daha da kendine çekti. Delta ikimize tip tip bakarken Deniz ciddi bir şekilde:
"Ne istiyorsun Delta?"
Delta gülümsedi. Ağzındaki bitmemiş sigarayı yere atıp ezdi. Elini kaldırıp beni gösterdi. Kaşlarımı çattım istemsizce.
"Vita'yı istiyorum."
He?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Meleği (Bitti)
Fantasy{Barmen bir Vita ile mafya bir Delta'nın hikayesi...} --------- (Haklar Vita'nın kadehinde saklıdır.)