-15- Aradığınız Vita'ya Şu An Da Ulaşılamıyor

2.2K 203 32
                                    

Yazar Anlatıyor:

Genç adam nefes nefese içeri girdi. Yatakta ağlayara acı çekerek yatan arkadaşına baktı. Sinirle Delta'ya baktı.

"Seni uyarmıştım! Bastırıcı alınca ne olacağını söylemiştim!"

Delta sinirle hırlayıp Alfa'ya baktı. Ona yaklaştı yavaşça ve karşısında durdu.

"Bana bağırma Alfa. Vita'mın bu halde olmasını ben de istemezdim. Ne olduğunu anla ve çözümü bul diye çağırdım seni."

Alfa istemsizce irkilirken sessizleşti ve ondan uzaklaşarak arkadaşına yaklaştı. Kuzey onu görünce ağlaması şiddetlendi. Karnını tutarak ona baktı. Alfa daha da arkadaşına yaklaşırken Delta'nın kurdu bu halde olduğu için kendinş suçluyordu ve acı çekiyordu. Derin bir nefes aldı. Dayanmalıydı...

"Sakin ol Kuzey. Bakacağım tamam mı?"

Genç Alfa bu bar işine girmeden önce hemşireydi ve az çok bilgisi vardı. Bundan ötürü Kuzey ona güvenerek ellerini karnından çekti. Alfa eğildi ve karnını açtı. Hafif gördüğü morarma ile küfür etti. Kuzey'e döndü ve onun saçlarını okşamaya başladı sakinleşmesi için.

"Öncelikle sakin ol Kuzey. Onu geri getireceğiz, tamam mı?"

Kuzey cevap vermedi. Alfa iç çekerek ayağa kalktı ve Delta'ya yaklaştı. Ciddi bir şekilde ona baktı.

"Olay ciddi. Zorlanacağız fazlasıyla. Sen onun ruh eşi olduğun için çoğunluk sana düşüyor. Delta onunla konuşup ona ulaşmalı. Feremonlarını yayıp onu rahatlat ilk önce. Sonrasında Vita'n ile konuş."

Dedi. Sonra istemesede odadan çıktı. Kuzey'i sadece ruh eşi geri getirebilirdi. Güvenmeliydi.

O esnada Delta yavaşça ona yaklaştı. Kuzey korkuyla ona bakarken Pamir ise ciddiydi. Pekala uzun süre olmamıştı tanışalı, euh eşiydi, her şeyini korumak istiyordu ve onu saklamak istiyordu. Bunlae hoşlanma belirtisi miydi? Bilmiyordu. Tek bildiği şu an kalbine sancıların girmesi. Ona yaklaştı ve yatağın kenarına oturdu. Rahatlaması için feremonlarını yayarken Kuzey'in ellerini tuttu. Ciddi bir şekilde gözlerine baktı.

"Delta'm şimdi Vita ile konuşacak. Rahatla tamam mı? Bir şey olmayacak."

Kuzey başını aşağa yukarı salladı. Pamir derin bir nefes aldı ve kurdunun yerine geçmesine izin verdi. Gri gözleri ile eşine baktı Delta. Kaşlarını çattı.

"Vita'm neden kendini saklıyorsun? Eşine kendi göstermeyecek misin?"

O an Kuzey içinde bir kıpırtı olurken gözleri mora döndü. Vita'sı yerine geçmişti. Geri gelmesine sevinecekken Vita o cümleyi kurdu.

"Artık bir eşin yok Delta. Ölmek kaderimizdi zaten. Kendini bastıran birini istemiyorum. Eğer beni kabullenemiyorsa ikimiz de ölürüz."

Delta elini Vita'nın yanaklarına koydu ve okşadı yavaşça. Burukça gülümsedi.

"O kabul etmezse ben ederim seni. Deltan'ı yanlız mı bırakacaksın? İlerideki yavrularımın annesi eşini yanlız bırkıp diğer Omega'lara mı bıracak?"

Vita bunları duyması ile bedeninde bir sinir dalgası geçti. Dişlerini sıktı. Sinir dolu feremonlarını yayarken koyulaşan mor gözleri ile doğruldu.

"Asla! Asla onlara gidemezsin Delta!"

Delta istemeden sahiplenme duygusu ile mutlu olurken anlını Vita'nın anlı ile birleştirdi. Burunlarını birbirine sürttü.

"O zaman Delta'na sahip çık Vita'm."

------------------------------------

Kuzey'den:

O olay üzerinden bir hafta geçmişti. Şu an Vita bana trip atıyordu. Sanki ben istedim bastırıcı kullanmayı. Ama dinleyen yok ki! Bunun yanında Pamir benden fazlasıyla uzaklaşmıştı. Ben ise bar işine devam ediyordum bir haftadır. Bardakları düzenleyip içki sayımı yapmaya başladım. Bitince esneyerek yavaşça ayağa kalktım. Bugün bar fazlasıyla sakindi. Beyaz gömleğimin kollarını katladım. Yanımda çalışan ve Omega olan Sena'ya döndüm. O da etrafa bakış atıyordu somurtarak. Onunda sıkıldığı fazlasıyka belliydi. Genelde vardiyamda bem ve o olurduk. Bundan ötürü çok fazla sohbetimiz ve konuşmamız olurdu.

"Pişt!"

Sena anında bana dönerken olanı anlamıştı. Sırıttı ve tezgahın arkasına geçip yanıma geldi.

"Efendim Kuzey abi?"

"Kız sen de sıkılmadın mı bugün? Ay erken mi çıksak? Sen ve ben bir de Kadıköy sahil? Ha ne dersin?"

Sena anında sırıtırken etrafa bir bakış attı. Sonra sesini kısarak.

"Sonra ablam beni kessin? Benim burada çalıştığımı bile bilmiyor kız. Güya kütüphanede çalışıyorum."

Dedikoducu teyzeler gibi onun omzuna vurdum şakasına.

"Kız o Gaye bir bok yapamaz sana ve bana. Hadi ya. Az eğleniriz."

Derince iç çekti ve sırıtarak:

"Bu olanlar sen ve benim aramda. Sen biraları al ben hazırlanıp geliyorum."

Dedi ve hızlıca arkaya üzerini değiştirmeye gitti. Ben de vardiyamı erken teslim ederken dört şişe birayı aldım ve siyah poşete koydum. Sonra gidip ceketimi aldım önlüğümü çıkartıp. Sena yanıma gelirken elbette Pamir'e haber vermeden çıkmıştım. Sena ile kol kola Kadıköy sahile inmiştik. Elbette içiciler vardı ama bizden uzaktılar. Kayaların üzerine çıkıp otururken biranın birini açıp ona uzattıp. Anında alırken ben de bir tane açıp içmeye başladım.

"Eee Kuzey abi. Senden ne iş? Var mı manit?"

Anında aklıma Pamir gelirken başımı iki yana salladım gülerek. Biraman bir yudum aldım.

"Var gibi ama olmasın. Yüz yılda gelen biriyim ben. Ne doktorlar ne mühendisler istediler de gitmedim he heyt!"

Bu dediğime Sena kahkaha atarken birden bira şişesine dalgınca baktı. Aha anladım bir sorum var.

"Kız senin var! Ay anlat hemen!"

Bunu dememi bekliyormuş gibi birden bana döndü ve anlatmaya başladı.

"Bir kız var. Alfa. .. Fazlasıyla güzel ama bana bakmaz. Okuldan... Ama asla bakmaz cidden... Uzaktan seviyorum abi ben."

"Ay ne kız öyle. Git açıl!"

"Sen niye açılmadın o halde?"

Dediği şey ile donup kaldım. Ne?

"Ne diy-"

"Gözlerinden belli yalan atma. Birine sevdalanmışsın. Ama korkuların var değil mi?"

Dediği şey ile nefesim kesilirken biramdan büyük bir yudum aldım. Sorusunu es geçtim ve denize döndüm. Kıkırtaları kulağımı doldurdu anında.

"Ya... Öyle işte. Aman boşver uğraşmayalım bununla. İçelim gitsin. Sen de bira getirmişsin biraz daha kafa yapan bir şey getireydin keşke."

Dediği şeye gülerken o da kahkaha attı o esnada ensemde hissettiğim soğukluk ile donup kaldım. Gözlerim anında Sena'ya giderken onunda anlında bir silah namlusu vardı. Bir küfür kaçarken ağzımdan başımı kaldırdım. Bir zamanlar kandırdığım bir adam vardı ya... O beni bulmuştu. Kendimi değil de Sena'yı korumak isterken hırladım. Adam iğrenç bir şekilde sırıttı.

"Sakin ol Vita. Eğer süründeki Omega'ya bir şey olsun istemiyorsan gelirsiniz."

"Sakın! Sakın ona bir şey yapma. Yeminler olsun yedi ceddini sikerim!"

Adam iç çekerek adamlarına bir baş işareti verdi. Sena ve benim başıma torba geçirilirken kafama sert bir darbe almam ile gözlerim anında kararmıştı. Tek duam Sena'ya bir şey olmamasaydı ve Pamir'in bizi bulması...

Şeytan'ın Meleği (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin