Bölüm 1

77K 2.4K 496
                                    


İlk olarak belirteyim Yaman 28 yaşında
İyi okumalar.Let's go!

Defne Korkmaz

"Adamı delirtmeyin oğlum!Siz mi konuşursunuz?Yoksa ben mi konuşturtayım?"

"Konuşursam da o öldürür.Konuşmuyorum!"

Lan bu adam kaşınıyor.Tamam o zaman ben de kaşırım.

"Lan oğlum bak sen kaşınıyorsun!Sen beni tanıyor musun bakayım?"

"K-kim olabilirsin ki?Yani oldu olacak Kara Ejderim de de ben kalpten gideyim."
Bak o olur canım boşu boşuna elimi de kirletmem.Dur şunun bir parmağanı da kırayım bari.
"AAAAAAAHHHHH"

Ay ne güzel bağırıyorsun sen yaaa.Kolumu sıvadım ve omzumdan elime kadar uzanan ejderha dövmesini gösterdim.Adamda bağırmaya başladı.
"Lan lan abla bak vallaha ben bilmiyordum şey beni
Demon yolladı dosyayı çalmam için"Heh şöyle yola gel bee.Her zamanki tepki seviyorum bu tepkiyi beni her görüşlerinde altlarına sıçıyorlar.

Şimdi siz diyorsunuz bu dövme çok belli değil mi?Oğlum siz beni tanımıyorsunuz.Benim özel ürünlerim var.Mesela bana özel yaptırılan bir file var.File ama dışarıdan hiç belli olmaz deriye harika oturur ve dövmemin dışarıdan görünmesini engeller.

"Ali,getir bakayım oradan benim malzemeyi."
"Tabi efendim hemen!"Kara ateş elime geldiği anda sıvıyı adamın kafasına bocaladım ve kibrit çakıp attım.
"Kardeşim bak sen söyledin ama öyle benimle her uğraşanı da salarsam biz be yaparız.Öyle değil mi?Şimdi seni salsam diğerleri de başıma biner.Hiç uğraşamam."

"AAAAHHHH!L-lütfen!"
"Yavrum bak bu ateş öldürmez üzülme.Sadece çok ama çok canın yanacak.Bana boşuna Kara Ejder demiyorlar ya."
"Neyse Aliciğim fındıkları getir."
"Efendim yeniler mi?"

"Evet gerizekalı hadi hızlı."
Oğlum bu Alide saf mı lan bu ismi çok önceden koydum ya onlara kaçıncı böyle hitap edişim halen anlamadı.

Kapıdan fındıklarım girdi.Yüzüme her zaman maske takardım bu şekilde dışarıda tanınmazdım.Sadece Ali ve fındıklarım görmüştü yüzüm bazı başka insanları saymazsak.

Fındıklarım üç küçük prens oluyor.
Akın
Alın
Arkın
Evet harbiden isimleri kafiyeli "Çocuklar buyurun sizindir."dedim ve yoluma baktım.

Dövüş kulübüne gitmeliydim abim çağırmıştı.Bir tanecik abim.Anne ve babamız öldükten sonra bana o bakmıştı.
Annem ve babam abimi gerçekten çok severdi ama ben anneme göre yoktum babam için ise hıncını çıkartması için bir araçtan başka bir şey değildim.Çok kez beni kemerle dövmüştü.Şu anki sert ve soğuk halimi almamı o sağlamıştı.6-7 yaşlarındayken bir kaza geçirmiştim daha sonra da annem ve babamın konuşmalarını duymuştum,ben onların gerçek kızı değilmişim.O andan itibaren tüm kalbimle gerçek ailemi bulmayı ve onların üveyler gibi olmamasını dilemiştim.Ne yazık ki üvey anne ve babam ailemi aramıştı ama bulamamışlardı.Sonra da umursamamışlardı.Babam abim eğitim için yurt dışına gittikten bir süre sonra kumarda beni satmıştı.Zaten orada yaşadığım şeyler beni mafya olma yoluna atmıştı.Abim yurt dışında ki okuldan atıldıktan sonra döndü ve bir dövüş klubü açtı.Tam o zamanlarda da üvey anne,babam araba kazası geçirerek hayatını kaybetmişti ve ne yalan söyleyeceğim o gün ilk defa böyle bir şeyden zevk almıştım.Mutlu olmuştum.
İçimde hala gerçek ailemi bulabilmeyi diliyorum abimde bunları biliyor ve her şeye rağmen yanımda duruyor o yüzden abim benim bu dünyadaki her şeyim.

"Alo abi evet varmak üzereyim ne oldu bir sorun mu var?"
"Gelince konuşuruz güzelim.Ben sen neredesin diye aramıştım."
"Tamam abi aa bu arada bugün dövüş var mı?"
"Var hazırlıklı gel,hem dövüşten sonra hastaneye gideceğiz."
"Abi tamam adama çok sert davranmam hızlı yenerim."
"Güzelim adam için değil zaten senin için."
"Abim saçmalama istersen benim hastanelik olduğum nerede görülmüş.Ah pardon bir defa olmuştu ama o tek seferlikti yaa."
"Abiciğim ondan değil sen gelde anlatırım tamam mı?"
"Tamam kapıyorum."
Allah Allah koskoca kara ejderim adam yararlanacağımı düşünüyor ay yoksa başka bir hastalığım var da ölüyor muyum?
Dövüş salonuna vardığımda hızla abimin yanına gittim.
"ABİİİİM!Ne olmuş anlat hele bir?"
"Güzelim şimdi bak şöyle sen uzun bir süredir aileni arıyorsun ya."Şimdi o işin aslı öyle değil aslında yani ben istesem beş dakikaya bulurum onları.Ay yok ne beşi bir dakika yeter de.Ben korkuyorum be .Hiç bir şeyden korkmayan kara ejder ailesinin onu istememesinden korkuyor çok komik değil mi?Tabi abim bunu bilmediğinden.Ay neyse ya.
"He abi ne olmuş?"
"Biz onları bulmadan onlar bizi buldu."Neeeee yok artık.
"Sen onlardaki kızıla karışmışsın.Bunu anlayınca da hemen seni aramışlar babanın adı Metin Çelik.Yani emin olmak için dövüşten sonra hastaneye gideceğiz."Lan bir heyecanlandım bak.
"Tamam abi gideriz."
Telefonumu çıkarttım madem bulunduk bari araştıralım ama demi yani.
"Alo Aliciğim,Metin Çelik araştır bakayım."
"Tamamdır patron.Telefonu kapattım ve üzerimi değiştirdim.Rakibimi hızlı yenmeliydim.

Rakibimi hızlı yenmeliydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çelik ailesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Çelik ailesi

Çınar Çelik in ağzından

"Alo oğlum acil eve gelin hepinizle konuşmam lazım.Konu Melis."
Arayan babamla bizimkiler bağırdım.Melis denen kızdan nefret ediyordum.Bana kalsa Melis karışmıştı.Bebekken kız kardeşimi kucağıma almıştım bütün gece başında durmuş kokusunu içime çekmiştim.Melis değil di işte ama ne kadar ısrar etsemde babam hep Melis e inanmıştı yaptığı her şeye rağmen.
"Eymen,Erdem hadi gidiyoruz, toparlanıyoruz.Cihan koçum siz de arabayı hazırlayın çabuk!"Adamın kafasına sıktıktan sonra depodan ayrıldık.
"Ne oldu abi ya ne güzel eğleniyorduk."dedi Eymen.
"Oğlum babam acil çağırdı gitmemiz gerek."gelen arabalara atladık.
Eve gelir gelmez salona geçip oturduk.Babam da tekli koltukta oturuyordu yanında annem vardı belliki.Diğerleri de gelince babam konuşmaya başladı.
"Çocuklar birkaç gün önce Melis kaçtı."
"Ne?Baba ne diyorsun sen ya."dedim.
"Arkasında bir mektup ve DNA testi bırakmış.Buna göre Melis bizim kızımız değilmiş.Sizi çağırmadan önce araştırma yaptık ve gerçek kız kardeşinizi bulduk."
"Baba sen bizimle dalga mı geçiyorsun ne demek kız kaçtı?"
"Oğlum mektubunda fakir bir aileye gitmek istemiyorum yazıyordu kartındaki bütün parayı çekmiş.Birçok şey almış ve kaçmış."babam bunları söylerken annemde ağlıyordu.
"Baba ben size kaç defa söyledim o kız bizim kardeşimiz olamaz diye yaptığı saçmalığa bak."dedim.
"Bulalım mı?"dedi Çağan.
"Oğlum boş verin o kızı gerek yok zaten çok da bir şey alamamış."dedi babam.Annem söze daldı gerçek kızımızdan yeterince uzak kaldık ona ihtiyacım var.İhtiyacımız var."dedi ve hala ağlıyordu.
Kardeşlerimden birkaç tanesi "Kız kardeş istemiyoruz.O kızdan sonra başka biriyle uğraşamayız."dedi ama ben merak ediyordum.Acaba o kız kokusuna özlem kaldığım kız kardeşim miydi gerçekten?
Babam "Sessizlik  ne olursa olsun o sizin kız kardeşiniz ve onu yanımıza alacağız!"dedi.
Ailemizdeki herkes güçlü insanlardı ama babamdan sonra onlara laf söylemek düşmezdi.Sustular ve odalarına çıktılar.
Acaba yeni kız kardeşimiz nasıl biri olacaktı?
Ya diğeri gibiyse yani Melis?
"Çınar , Yaman oğlumla konuştum akşama hastaneye gidiyoruz test için."Yaman be alakaydı ki şimdi.Yaman ,Poyrazın dövüş klübünden arkadaşıydı."Yaman ne alaka baba?"dedim.
"Defne nin abisi kendisi.Yani kız kardeşinizin üvey abisi."
"Anladım baba."
Ardından babam ve annem odalarına çekildiler.

"PATRON!Biri aile bilgilerinizi kimliğinizi ve özel bilgilerinize ulaşmaya çalışıyor."
"NASIL CİHAN KİM?DURDURUN HEMEN!"
"Abi durduramıyoruz ki başka bir çare buluyor.LANET OLSUN ERİŞTİ!"
"KİM,CİHAN?"
"Abi Kara Ejder."İşte şimdi sıçtık tüm verilerimiz kara ejderin elinde.Düşmanlarımızdan birinin ve yer altının kraliçesi olan kişinin elinde.Kimsenin cinsiyeti ve dövmesi dışında hakkında bir şey bilmediği KARA EJDER.

Bitti arkadaşlar.
Umarım beğendiniz.
Sınır 5 oy 2 yorum.

Mafya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin