Hadi sizi heyecanınızla çok beklettim.
Hemen hikayeye geçelim.
İyi okumalar.😚
Masaların arkasına saklanarak kimseye gözükmeden arka kapıdan çıktık.Ve sanki yeni geliyormuş gibi yaptık.
Silahlarımızı çıkarttık.Evet elbette kıyafetimin tam da dövmesi olan kısmı açıktı.Ve bu ejderha dövmemi gerçekten çok iyi gösteriyordu.File yoktu.
İçeri girdik ve masanın arkasında silahlarını çıkartmadan önce herkesin gitmesini bekleyen akrabalarımın yanına gittik.
"Eee ne bekliyorsunuz.Silahlarınızı çıkarın."dedim.Benden harbi iyi dublajcı olurdu çünkü sesimi inanılmaz değiştirebiliyordum.Benim sesim olduğunu anlamaları resmen imkansızdı.
Babam yani Kral bana baktı sonra koluma."Neyden bahsettiğinizi anlamıyorum."dedi.
Kuzeye işaret verdim."Beyaz, kadını ve şu çocukla şu masanın altındaki çocuğu hemen dışarı çıkart."Dışarıdaki adamların içeri girmek için silahlarını doldurdukları kesindi.Annemi,Egeyi ve Efeyi buradan çıkartmalıydık ki.Rahat rahat işimize bakalım.
Şimdi siz diyorsunuz madem kapı açık niye herkes kaçmıyor.Oğlum kaçmak mafyalığa sığar mı kimden korkup da kaçacakmışız onlar bizden korksun.
Ancak Kuzey anneme uzandığında babam ve Çınar önüne geçti.Haklılardı bende olsam bana hemen güvenmezdim.
Üzgünüm baba daha saygılı konuşmalıyım ama "Salağa yatmaya gerek yok Kral çıkart artık silahını.Siz de hadi.Merak etmeyin hepinizin kimliklerini öğrenebilecek kadar güçlüyüm.Ne de olsa..."kolumu gösterdim."Ben yeraltının kraliçesiyim.Kadına ya da çocuklara bir zarar gelmeyeceği üzerine adım ve gururumla ant içerim."dedim.
Baktım halen çıkmıyorlar."Tamam o zaman Beyaz Ejderle beraber aranızdan biri gidebilir.İsterseniz Kara Meleği ve Mavi şeytanı yollayın ne dersiniz?"
"Şifacı burada kalsın.Adamlar içeri girmek üzere bir şey olursa ona ihtiyacımız olabilir.Bugün size yardım edeceğim."Çok şükür Ayaz abim dışarıdakiler taramaya başlamadan önce içeri geri dönmüştü.Birimize bir şey olursa ona ihtiyacımız olurdu.Babam önce şüpheyle baktı.Tekrar kolumda, dövmemde göz gezdirdi.
"Kabul hadi sultanım sen çocuklarla beraber onları takip et.Bak Poyraz,Yiğit ve Adrian da sizinle gelecek.Adrian abimi niye.
Silahımla onu gösterdim."O niye gidiyor?"
"Bizim yanımızda Şifacı var ama onların da başına bir şey gelme ihtimaline karşın Adrain da doktor.Artık isimlerinizle hitap etmeye çekinmiyorum ne de olsa öğrenmişsin ha."dedi.
"Sen de söyle de tanışalım."diye de ekledi.
"Çocuk mu kandırıyorsun bey baba.Belki bir gün ama kesinlikle bugün değil."dedim üzgünüm babacığım sert davranmak zorundayım.
Sonra o da silahını çıkarttı.Onu gören diğerleride teker teker çıkarttı.Vuslat yanıma geldi.
"Yine olaylı bir günde karşılaştık ha."dedi her zamanki soğuk sesiyle.
"Öyle oldu sanırım."
Tam o sırada yanıma üzerlerini değişmeyi başarmış ve maske takmış Baran ve İlayda belirdi.Bu iyi olmuştu.Kuzey gidince yalnız kalacaktım.
" Çakma(Barana öyle diyor arada),Beyazın işini devral.""Hayır onları Beyaz ejder korusun." dedi babam.Kuzey olur der gibi kafa salladı.Kuzey daha güçlüydü ne de olsa.
"Peki bana fark etmez."Kuzey hızla arkasındakilerle ve kucağındaki Ege ile arka kapıdan çıkarken.Barana mırıldandım.Sadece onun duyacağı bir sesle "Ali nerede?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.