Çok beklettim gerçekten üzgünüm.
Okul beni çok sıkıştırıyor.
En iyi arkadaşımla uzun bir süredir de buluşamadığımdan gerçekten biraz boşluğa düştüm.
Sizi beklettiğim için tekrar özür dilerim.
Bol bol satır arası yorumu yapın.Benim için çok değerliler.
İyi okumalar.
Kuzey babam ameliyattan çıktıktan sonra beni lunaparka götürmek istediğini söylemişti.
Sonra da hızlıca bir işi olduğunu söyleyip çıkmıştı.Yaş 7
"Prensesim neden ağlıyorsun?"dedi Kuzey küçük elleriyle Defnenin göz yaşlarını silmeye çalışırken.
"Ağlamıyorum..."dedi küçük kız burnunu çekerek.
"O zaman bu güzel göz yaşları nereden geliyor.Yoksa yağmur mu yağıyor."dedi Kuzey gökyüzüne bakarak.
"Hiç sanmıyorum."dedi tekrar.
"Kuzey be-ben çok istiyorum."
"Neyi prensesim?"
"Bir kere olsun o akşam ışıkları parıl parıl parlayan okuldaki çocukların aileleri ile gittiği ve bize heyecanlı bir şekilde oradaki o güzel oyuncaklarda nasıl da güzel vakit geçirdiğini anlattığı o yere.Ama mümkün değil di mi?Babam ya da annem beni asla götürmez.Abime de soramıyorum zaten halen yurtdışında."
"Lunaparka mı?Annemlerle gideriz.Hem 8. yaş doğum günün yaklaşıyor.Doğum gününde gitmeye ne dersin?"
"G-gerçekten götürür müsün?"
"Tabii!Hem orayı ben de merak ediyorum."
"O zaman söz ver prensim.O büyük koca dönme dolap denen şeye de bindir beni."
"Söz prenses.Söz.En tepesine kadar çıkacağız seninle."sözlerini bağlamak için bir karamelli şeker verdi Kuzey o gün Defneye ama tutamadı sözünü.
Tutmak için çok küçüktü.Doğum gününde satılmaktan kurtaramadı küçük kızı.Ellerinden kayıp gitti.
Yıllar sonra sonunda o parlak yere gidebilecektim hem de prensimle.Artık eskisi kadar istemiyordum evet ama içimde bir yerde küçük bir nokta merak ediyordu o yeri.
Babam sonunda ameliyathaneden çıktığında ailedeki herkes çok mutlu olmuştu.Annem daha uyanmamış olmasına rağmen sarılmış başından hiç ayrılmamıştı
Ayaz abim sürekli bir koşturma içerisindeydi.Bir Çınar abime bir babama gidiyor fıldır fıldır dönüyordu.
Ameliyat sonrası olsa da halen tedirgindi.
Çınar abim çok şükür sonunda uyanmıştı.Birkaç defa başına gitmiş onunla konuşmuş hatta uyuyor olmasından faydalanıp ona Kuzeye ne kadar aşık olduğumu v onunla evlenmek istediğimi söylemiştim.
Şimdi uyanık halini görmeye gidiyordum.
Ben daha kapının önündeyken içeriden sesler duydum.
"Nerede bu Defne niye halen çağırmadın Ayaz?Acilen konuşacam diyorum.Çıldırtmasana beni!"
"Abi çağırdım gelir birazdan."
Sanırım bir sorun vardı.İçeri girdim.
"Ne oldu abi nasılsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.