Bol bol satır arası yorumu yapın lütfen.
Bu sefer biraz daha uzun tuttum.
Sizi seviyorum iyi okumalar.
Annemin beni sarsmasıyla uyandım.
"Ya anne ne oluyor baskın mı var?"dedim bir andan silahıma uzanmaya çalışırken."Hayır bugün düğünün var!Saat kaç oldu halen uyuyorsun yetişmeyecek hiçbir şey!!"
Telaşla saate baktım.O kadar olmuş muydu harbiden.
"Anne saat 7:00 ya deli misin?"
"Hii anneye deli denmez kalk hemen geç bile kaldık.Saç var makyaj var giyinmen var.Düğün alanını,yemekleri kontrol edeceğiz.Adamlarınızı hazır etmelisiniz.O kadar mafya aynı yerde sıkıntı tabi.Daha osu var busu var."bir yandan beni sarsarak anlatıyordu annem.
"Ya anne ne yapıyorsun?Midem bulandıııı!"harbiden çok midem bulandığı için hızla tuvalete koştum.
İşim bitince sifonu çekerkende söyleniyordum."Kusmaktan nefret ediyorum.Ne vardı beni bu kadar sallayacak."
Şaşkın şaşkın bana bakan anneme döndüm."Yine ne oldu yaa?"
"Kız bu kadar sallamadan kusmazsın ki.Sende başka bir haller var ama neyse."
"Ne hali annecim mutluluktan ya da strestendir.Çok stresliyim bu aralar birkaç haftadır düğün stresinden hep midem bulanıyordu.Kusmaktan helak oldum."
"Başka bir sorunun var mı annecim doktora gittin mi?"
"Yok anne gerek yok bu kadarcık şeyden mi yıkılacağım alemsin.Başka...Ah şey var çok uykulu oluyorum bazen.Bir de son olarak şey var düğün yemeğini,pastasını denemeye gittik ya dünyaları yedim yine doymadım.İştahım açıldı bu aralar."
Annem bir anda dengesini kaybetti arkaya doğru düşüyordu.
"Anne dur ne oluyor?"
"Defne sen hamile olabilir misin?"
Yok artık ne hami...Hassiktir hamile olabilirim ya been.Bir dakika kaç hafta oldu.
Parmaklarımla saymaya başladım 1,2,3,4,5,6.
6 hafta olmuş.Ben bunu nasıl fark edemem.
"A-anne sanırım olabilirim."olmak istiyor muyum o ayrı.
İstiyor muyum gerçekten?Annelik zor bir şey sonuçta herkes anne olamaz bunu ilk elden tasdikledim.O çocuğun geleceği dünya da ayrı bir sıkıntı.Ama aldırıp canına kıymakta istemiyorum.
Kuzeyle benim küçük sarışın bir oğlumuz ya da kızımız olsa güzel olmaz mıydı?
Ya abilerim öğrenince ne olacaktı.Yaman abim?Çınar abim?Poyraz abim ve diğer abilerim?
Düğün yüzünden zaten çok sinirlenmişlerdi.Birkaç gün Kuzeye ulaşamayıp çıldırmıştım.
Sonunda bulduğumda ise güneşim öyle bir hırpalanmıştı ki hatırlamak bile istemiyorum .
Bayağı da bir azar yemiştim.
-Nasıl hemen evlenirsin?
-Sana yeni kavuştuk bizi nasıl bırakırsın?
-Elin erkeği bizden daha mı önemli?
-Evlenmesen olmaz mı?Biz sana daha güzel bakarız.
-Olmaz evlenemezsin o çocuğu sevmiyoruz.
Felan falan yani.
Şimdi bir postada bunu fırça atmazlar mıydı?
"Anne bana bir test alabilir misin eczaneden ama gizlice hallet lütfen.Ne babamlar ne Kuzey duymasın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
Chick-Lit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.