Sınır hızlı doldu
Elimden gelen hızlı şekilde yazdım.
İyi okumalar.Çınar'ın ağzından
Eve girdiğimiz andan itibaren geçen tartışmaları öylece izliyordum.
Kıza karşı kötü bir tutum almayacaktım.Ama öylece güvenecek hiç değilim.Hem bir tek hatasında davranışım değişebilirdi.
Kaç yıldır mafyayım bu işte ne kazıklarla karşılaştım.Şimdi bu kız ya düşmanlarımız tarafından yollandıysa.
Tam düşmanımız sayılmaz ama en son belgeleri çalmak için adam yolladım diye o çılgın karı yolladıysa.O yok mu yemin ederim bir elime geçireyim.Yaşını bilmem, gerçek adını bilmem, görünüşünü bilmem ,yerini hiç bilmem.
Tek bildiğim takma adı,cinsiyeti ve dövmesi.Kara ejder onun yüzünden saatlerce araştırdım.Kadın ailemizin verilerine falan ulaştı.
Hayır boşuna çılgın demiyorum ki.Şirket bilgisayarları bir gün boyunca orta parmak ekranından çıkamadı.
Tam bir gün boyunca bildiğimiz orta parmak emojisi var ya he o ,ekranlar bir tek onu gösterdi kapatamadılar bile.Resmen eğleniyor bizimle.
Kızın Eymen'e karşılık vermesi üzerine şaşırmıştım.Eymen benim gibi soğuktur ve sesi sert olduğunu belli eder.
Kız Eymen'e resmen sövmüştü.Kafası dikti ve konuşurken tam gözlerinin içine bakıyordu.Bizim gibi sertti ve onun sesi de otoriterdi.
Eymen'e laflarını çarptıktan sonra söylediği şey bana ikinci bir şok vermişti.
1.si diğer kız gibi paramızı oraya buraya saçmayacağım hatta kullanmayacağını söylemişti.
2.si ise bizim ortağımızı olan Gece Soylu yu yakından tanıdığını söylemişti.Şaşkınlığımı attığımda kız çoktan merdivenlere adımlamıştı.
Akrabası falan mıydı yani eski ailesinden,sanmıyorum.Eski anne, babasını ve abisini araştırmıştım.Anne,babasının hiç bir kardeşi ya da yeğeni yoktu.Abisi ve Defne uzun bir süre tamamen yalnızlardı.
Yamanı tanıyordum.Bir gece klübü bir de dövüş klübü olan bir adamdı ve oralardan çok iyi para kazanan biri ama Gece Soyluyu oradan tanıdığını da sanmıyorum.Ben en iyisi bunu araştırayım.
Gerçi Gece Hanımı da çok tanımıyoruz.Ya elemanlarını gönderir ya da yüzünü hiç göstermeden online katılır toplantılara.
Gizemli ama işinde iyi bir kadın.Ayrıca gerçekten güçlü bağlantıları var.Ayaz ve Poyraz ile önünde yer altında işleri olduğunu düşünmeye başladık ama bunu araştırmaya çalıştığımızda hiçbir şey bulamamıştık.
Defne denilen kız yukarı çıktıktan sonra salona geçip kendimi koltuğa attım.Babam ve annem Eymen'i azarlamak ile meşguldü.
Yanıma gelen Yiğit "Ya abi ben başka bir abla istemiyorum.Tam kurtulduk derken bu kim ya?Şimdi yine evimize düşmanımız olabilecek adamlar girip çıkacak yine.O kız kaç tane getirdi sevgilim diye hayır hiçbir şey de bilmiyordu."haklıydı kaç kişi bu eve kötü amellerle girmişti.
O kız haftada 4 sevgili değiştiriyordu.Kaç defa kavga ettik onunla kıskanmayı geçmiştik artık ondan gram kalmamıştı.Onun başımıza açtığı işlerden bıkıp usanmıştık.
Babam ve annem de aynı şekilde düşünüyordu ama kızları diye bir şey diyemiyorlardı.
Çağan oturdu "Harbi o kız nasıl çıktı abime öyle ya şaşırdım kaldım.Havalıydı sanki biraz."Eymen babamları dinlemekteydi ama haklı olarak hala şokun etkisinden çıkamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.