Öncelikle özür dilerim çok beklettim.Ama sınav haftamdaydım.Zor bir sınav haftasıydı ve emin olun bir dakikam bile yoktu.
Aksiyonlu bir bölüm yazmaya çalıştım.Umarım seversiniz.
Bol bol sınır arası yorumu yapın!!
İyi okumalar.
Gözlerimi açtığımda kendin yatağımdaydım.Başka bir güne açmıştım gözlerimi.Yatağa taşınılmaya alışık değildim.
Hatta sırf beni döverken bayıldım diye beni uyurken sokağa atmışlığı bile vardı Kıran'ın.
Tuvalete girip işimi hallettikten sonra hızlıca bir şeyler giyinip aşağı inmeye başladım.
Dünden dolayı her yerim ağrıyordu ve yorgun hissediyordum kendimi her şeye rağmen bir tatmin olmuşluk da vardı içimde o herifi canımı en çok yakan ikinci kişiyide öldürmüştüm.
Şimdi sırada kaçak bir fare vardı ve onu mutlaka bulacaktık.
Gözlerimi yorgunlukla ovarak merdivenden inerken ayağım takıldı.
"Hop hop dikkatli olun hanfendi düşeceksiniz."
Beni tutan kişiye baktım."Sağol Ayaz abi ama beni böyle kucağına alman gerek var mıydı?"Evet beni kucağına almıştı ve neden olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
"Var tabi benim küçük kız kardeşim uykulu uykulu merdivenlerden iniyor.Bir daha mı düşsün?Kollarını bana sar bakayım."dedi gülerek.Söylediğini yapıp boynuna sardım kollarımı.
Koskoca Kara Ejderi oyuncak yapmıştı abim.Ne o oradan oraya taşınmalar ayağım yok mu benim?
Kafamı gömmüş olduğum boynundan çıkarttım. "Abi indir beni."
"Abicim hep güçlü olmak zorunda değilsin ki.Biz yanındayken rahat bıraksan bari kendini?"dedi yüzüme gelen saçlarımı geriye doğru iterek.
"O zaman sadece aşağı kadar taşı beni."dedim.Kafa salladı.
Beraber aşağı indik ve diğerlerinin kıskanç bakışları içinde sandalyeme bırakıldım.
"Oğlum?"
"Efendim baba ne oldu?"
"Defne?Kızım bir şeyin mi var?İyi misin?Dur bırak ben taşıyım."zaten oturtulmuş olduğum sandalyeden beni kaldırdı.Şu an gerçekten oyuncak olduğuma inanmaya başladım.Gelen kucaklar giden kucakları.
"Baba niye?"
"Ne niye?"
"Baba zaten oturtmuştu ya beni abim ne diye yine kaldırdın?"
"Prenses benim kucağıma da gelmesin mi ama yani?Keşke sen bebekkende seni böyle her yere taşıyabilseydik."iç çekti.
Keşke be baba.Keşke.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.