Sıkıntıdan bir bölüm daha yazdım.
Belki yazmaya devam ederim ya da ayın 31ine kadar durarım.
Bu bölüm beklenen bir şey gerçekleşecek,bakalım.
İyi okumalar bölüm canavarlarım.
Sabah kalktığımda yanıma yatmış bir Yiğitlen karşılaşmam bir oldu.
Gözlerimi ovuşturdum.Harbiden burada.
"Ne yapıyorsun Yiğit burada?"dedim onu dürterek.
Gözlerini araladı."Yanına yatmak istedim abla dün bir kabus gördüm de.Hem s-sen halen beni affetmedin mi?"dedi dudak büzerek.
Ya ablası kurban "Affettim lan affetim."dedim saçlarını karıştırarak.
"Çok şükür abla.Vallaha suratına baktıkça üzülüyordum."dedi yine üzgün üzgün.
"Affettim ama bir şartım var bugün evde olduğum süreç boyunca kölemsin küçük adam.
"Iyyy küçük adam ne be velet bile daha iyiydi.Tamam kabul."dedi.
"Kölem olduğundan istediğimi derim.Hadi kalk artık hazırlanacağım bugün işim var."dedim yataktan kalkarken.
"Tabi ablacığım haklısın bir Gece Soylu olmak kolay mı yaa?En az babam kadar işin vardır şimdi senin."dedi gülerek.
"Haklısın."dedim dolabımı açıp şöyle bir karıştırdım.
"Hadi len kalk git giyineceğim."diyince hemen kalktı.Yanağıma bir öpücük kondurup koşarak çıktı.Yanağımı tuttum.
Bir süre daha öylece tam anlamıyla mal gibi durduktan sonra.Üzerime giyecek bir şey seçip giydim İlk Melek anneye gidecektim.Sonra da Alinin annesi Sümeyye Teyze ye gidecektim.
(Altındaki şort.)
Sofraya oturdum."Herkese günaydın!"dedim."Günaydın kızım."dedi anne ve babam.Diğerleri de cevapladı.
"Kızım yarın İtalya dan gelen kuzenin bize gelecek.Kendisi tüm kuzenlerin en büyüğü 31 yaşında seni merak etmiş ondan bir uğrayacak."
"Olur baba sorun değil gelsin."sonra da abi meclisinin tarafına döndüm.
"Niye öyle bakıyorsunuz çok mu güzelim?"
"Çok güzelsin ikiz."dedi Çağan.
"Ve bu bir sorun."dedi Erdem.
"Abim böyle çıkamazsın dışarı.Herkes sana bakar."dedi Ayaz abim.
Poyraz sadece bakmaya devam ederken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
أدب نسائي21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.