Evet devam...İyi okumalar.
Baran ve İlayda ya depoya gidip adamla öldürmeden
istedikleri kadar eğlenebileceklerini söyledim.Zaten davet bitmişti geri dönmelerine gerek yoktu."Çıkarken Kuzey'e söyleyin annemi ve çocukları geri getirsin."diye de ekledim.
Baran bayılmış olan Selçuğu bildiğin sürüklerken."Çok eğlenceli bir davetti."dedi ve ayrıldı.
Tuvalette kırmızı elbisemi tekrar giyip,filemi taktım.
Tuvaletteki aynanın kenarını kırdım ve alnıma ufak bir çizik attım.Neden gelemediğimi açıklamam gerekiyordu.Üzerimi ve çoktan dağılmış saçlarımı düzeltip yeleği montu ve eşofman altını ise öylece tuvalet penceresinden aşağı attım.Çıkarken biri beni görürse diye önlem amaçlı.
Çatışma sırasında kime ne oldu bilmiyordum.O yüzden hızla çıkıp salona geldim karşıma ilk çıkan ise Doğu oldu.
"Defne!!Neredeydin bizi korkuttun.G-gözleri..."şaka olmalı sakın bana lensimi çıkarmayı unuttum deme deme!Hayır lan nasıl yaptım bu hatayı.İlk defa ailem için endişelendiğimden oldu lanet olsun.Hızla arkamı döndüm ve görüp görebileceğiniz en hızlı şekilde gözlerimi oymak suretiyle çıkardım lensleri.
"N-ne olmuş gözlerime?"dedim.Şaşkın bir şekilde baktı."Y-yok ya ışıktan yanlış görmüşümdür.Bir an yeşil gözlerini mavi sandım.Işıktan oldu heralde.Neyse ya alnına ne oldu?"dedi.
Sanırım çakmadı.İyi."Silah sesini duyunca telaş yaptım tam buraya gelmeye çalışıyordum biri yakaladı biraz hırpalandım ama Beyaz Ejder adamın hakkından gelince kaçabildim.Yani yok bir şey."dedim.Kendimi pısırık göstermem daha iyiydi.Daha uzun süre saklayabilirdim sırrımı.
"Tamam yine de Ayaz abi bir baksın sana da."Haydaa bana da mı başka kime ne oldu?
"Birine bir şey mi oldu?"
"Çok büyük bir şey değil ya.Bora abin vurulmuş bak orada."diyerek Bora abimin oturduğu yeri gösterdi.
Bora kahkahalarla gülerken Ayaz abimde koluyla ilgilenmeye çalışıyordu.
"Lan oğlum iki dakika dur,ilgilenemiyorum kolunla.Bak daha sırada Karan var."Lan Karan abime ne oldu.
"Doğu,Karan abime ne oldu?"
"Ya yok bir şey karşısındakinin silahı düşünce,adam bir anda bıçak çekmiş.Karan da bunu beklemiyormuş.Karnının yanını biraz sıyırdı."dedi tamam ya çok önemli bir şey yokmuş.
"Kuzenler burada mı yani hepsi?"dedim.
"Yok abimler gitti.Batılar ve Talhalar da gitti."
Oh iyi be Vuslat yok olsa çok kötü olurdu.Aaaa ben şeyi sormayı unuttum.
Kara Ejder bunların mafya olduğunu biliyor ama Defne bilmiyor ki.
Bora nın yanına gittim.
"Abi iyi misin sen ne oldu?Siz nasıl durdurdunuz o dışarıdan tarayan adamları?"Bora nın gülmesi durmuştu.Tam olarak "sıçtık ne diyeceğiz."der gibi Ayaz abime baktı.Güleceğim zor tutuyorum.
Ayaz abimin bir konu değiştirme çabası var."Biri yardım etti.Sen onu bunu boş ver meleğim iyi misin sen?"dedi.Hadi şimdilik zorlamayalım.
"İyiyim abi iyiyim.Sağol siz iyi misiniz?"
"İyiyiz meleğim de senin alnın kanıyor bir yere mi vurdun?"dedi meleğim kelimesi şahsen bana çok ters .Şeytanım falan dese bile daha çok uyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
Literatura Feminina21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.