Bölüm-28

20.9K 1.3K 327
                                    

Çok özlemişsiniz.

O yüzden bu seferlik bir kıyak yapıyorum bir daha oylar dolmadan atmam haberiniz ola.

Bol bol satır arası yorumu yapın😊😊

İyi okumalar.

Güzel bir çay kahve faslından sonra dedemler ayrılmaya karar vermişti.

Babaannem yanaklarımı çekiştire çekiştire uzattıktan sonra erkeklere dönüp "Kızıma iyi bakın sıpalar!!"dedikten ve annemi de öptükten sonra kapıdan çıktı.Ardından dedem alnımı öptü.

Ve babaannemin peşinden çıktı.Benimde çıkmam gerekiyordu.

"Baba ben de çıkıyorum."dedim.

Çınar abim "Olmaz Defne saat geç oldu."dedi.

"Ha abi,babam sensin ben de sana sormuştum çünkü.Normal biri gibi takılıyoruz diye siz beni masum aile kızı sandınız heralde.Hu hu,uyanın artık kara ejderim ben."

Çınar abim üfleyerek konuştu."Peki nereye gideceğini söylersen gidebilirsin."

Omuz silktim."Depoya.O adamı köpekbalıklarına yem edeceğim."

Yiğit bağırdı."Oha abla köpekbalıkların mı var nolur bende geleyim hem severim he,he?"

"Defne yalnız gitme bizde gelelim."dedi Poyraz.

"İstemiyorum Ku..."

"Kuzey geliyorsa kesin geleceğiz nokta!"diyen Ayaz abimle.

"İyi ama sadece Yiğit gelecek."demem bir oldu.

"Abi sen merak etme bir metre yakınına sokmayacağım o adamı radar gibi olacağım.Şu ablanı kaçıran pisliğe de hepimiz adına birkaç defa patlatırım."

Yiğitle beraber çıktık ve depoya geldik lanet Giray efendi bulunamamıştı halen ama sinirimi çıkarabileceğim bir adam vardı.Lanet üvey babam.İçeri girdiğimizde Ali ve Kuzey sohpet ediyorlardı.

"Bence adamı sadece köpekbalıklarına atmamız yeterli değil şeye ne dersin sevgilime yaşattıklarının hepsin tek tek ona yaşatayım."

"Onu nasıl yapacağız Kuzey abi hem benim ablamla ne zamandır sevgilisin yaa."

Ben de diyorum neyi unuttuyorum benim bir kıskanç kardeşim daha var ya.

"Alicim kardeşim Kuzey artık senin enişten yavrum.Biraz geç söyledim ama malum şu orospu çocuğu yüzünden şartlar el vermedi."dedim Kıranı göstererek.

"Abla sana kaç defa söyledim korumalarını almadan çıkma dedim ama niye dinlemiyorsun ki beni ü.Başına bir şey geldi diye gerçekten korktum.Sen normalde öyle herkese güvenmezdin nasıl oldu da..."

"Ali bu konuda konuşmak istemiyorum."dedim sert ve soğuk bir biçimde.

Sustu."Özür dilerim."

"Neyse sinirli olduğum için ve siz halen Girayı bulamadığınız için biraz eğlenmek istiyorum.Aletlerimi getir.Baran ve İlayda nerede?"

Ali"Tamam aletleri getiriyorum ya fındıklar?"derken.

Aynı anda Kuzey "O ikisi Girayı arıyorlar hala."dedi.

"Anladım güzel.Fındıkları çağırma şimdi Yiğit var zaten."dedim.

Ali aletlerimi getirdikten sonra ellerimi üzerinde gezdirdim.Yiğit sence önce hangisini kullansam dedim gülümseyerek.Yiğit yüzüme bakıp yutkundu.

"Abla şu anda ne kadar korkunç göründüğünü tahmin bile edemezsin."

Kahkaha attım çünkü bakışları gerçekten komikti."Eee ne düşünüyorsun?""Ayaklarından bağlayıp kum torbası olarak kullanmaya ne dersin?Biraz basit başlayıp acı seviyesini gittikçe arttırırsın."verdiği fikir sinir atmamda gerçekten yardımcı olacağından adamlarından birine onu tavana bağlamasını emrettim.

Mafya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin