Bölüm-11

38.5K 1.8K 283
                                    

Selam bölüm canavarlarım.

Sizin için çok uğraşıyorum.
Lütfen oy vermeyi unutmayın.

Hepinizi seviyorum.İy okumalar.

Defne'nin ağzından

Gözlerimi açtığımda yanımda Ayaz abim vardı.
"B-ben de seni uyandırmaya gelmiştim."dedi bir anda telaşla.

"Yaa ne kadar zaman önce acaba?Sanki beni izliyormuşsun gibi geldi de."dedim.

"Oldu biraz gölerinin neden bu kadar kızarık olduğunu anlamlandırmaya çalışıyordum ne oldu gözlerine ağladın mı sen?"dedi abim.

"Y-yoo ben hiç ağlamam bir kere."dedim bende.

"Tabi kardeşim ben de inandım.Güzelim yastığın bile ıslanmış.Anlatmak ister misin?"Bir kere daha anlatırsam ölerim heralde.

"Belki bir ara abi ama lütfen şu an benden bunu bekleme.Kaldıramam."dedim.

"Tamam güzelim.Takma kafana ben beklerim senin anlatmanı hadi gel bayadır uyuyorsun annemlerle alış verişe götüreceğim sizi.Giyin hadi bekliyoruz."

"Tamam giyinip geliyorum."

Kalkıp dolabımla biraz bakıştıktan sonra en son bir şeyler seçip giydim.

Aşağıdakilerden de gözlerin neden kızarık sorusunu almamak için biraz fondoten sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıdakilerden de gözlerin neden kızarık sorusunu almamak için biraz fondoten sürdüm.Bu kıyafetle kollarımdaki kesimler belli oluyordu.

Bu yüzden kısa kollu giyerken dövmemi kapatan fileden diğer kolumada takıyordumEn son çekmecemde olan haplardan kurtulmak için çekmecemi açtım ve haplar yoktu.Hayır Çağan anlattıklarımdan dolayı tekrar kullanmış olamazsın,yapmamış ol.Hızla aşağı indim.

"ÇAĞANN!"diye bağırdım."Neredeler??"aşağıda annem,Yiğit,Ayaz abim ve Çağan vardı.

Çağan ne olduğunu hemen anladı annemler bir dakika dedi ve beni peşinden mutfağa getirdi.Şu an kimse yoktu.

"Defne niye bağırıyorsun.Ya-ya anlarlarsa?Ben aldım ama gerçekten içmedim daha fazla onlardan kurtulmak istedim bak istersen say."dedi ve cebinden çıkardı.Hızlıca saydım doğru söylüyordu.

"Helal lan sana, önce bunlardan kurtulalım sonra da bizimkilere söyleriz."dedim.

"Defne söylemesek?Çok kızarlar."dedi.

"Yanında olacağım Çağan.Söylemek zorundasın."diye cevapladım.Yavaşça kafasını salladı.

Salona döndük."Tamam biz hazırız."

Hep beraber çıktık.Yiğit en arkadan geliyordu ve yüzüme çok bakamıyordu.Arada kaçamak bakışlar atıyordu.

Arabaya bindik.Yiğit yanıma oturdu.Ve bir anda "Abla ben çok üzgünüm.Yani seni üzdüğüm için."dedi.Sonra da ekledi."Sana yaptığımız ve dediklerimiz yanlıştı.Sen yanlış bir şey yapmadın.Ben sadece korktum."dedi.Allah bilir o psikopat Yiğite ne yapmıştı.

Mafya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin