Kuzey'in kucağında uyanmıştım.Üzerinde tişört yoktu.
"Oha bunlar çok güzelmiş,taş gibi."dedim elleyerek.
"Ne zamandan beri var bunlar?"diyince Kuzey gülümsedi."Bir süredir.Beğendin mi?"
"Çook.En çokta bu dövmeleri beğendim."
"İyi senin içinler zaten.Dövmeleri beğenmenede sevindim.Ama elini çeksen artık diyorum..."dedi.
"Çekmiyorum banane."
"Senin bu ayılmamış hallerine bayılıyorum Defne."
Uykum yavaş yavaş azalırken ve ben tam anlamıyla kendime gelirken.
"Ben ne kadar zamandır uyuyorum Kuzey?"dedim.Az öncekiler olmamış gibi davranarak.
"1 saat bile olmadı güzelim öğlene doğru gideceğiz. Hadi yasla kafanı göğsüme bir iki saat daha uyu."dedi Kuzeyde.Göğsüne kafamı koydum sıcacıktı.
"Ya uyumak istemiyorsam."dedim kafamı tekrardan kaldırıp.
"Yorulursun kraliçem bugün güçlü kalmaya ihtiyacın var bak ben başındayım.Yanındayım hiçbir şey düşünme,sadece uyu."dediğinde kucağında iyice yerleşip kendimi uykuya bıraktım.Kuzey de alnıma öpücük bırakıp biz küçükken söylemesine bayıldığım şarkıyı söyledi.Kuzeyin sesi hoştu.
(Şarkı medya da var.)
————-
Saatler sonra tekrar kalktığımda İlayda bağırıyordu.
"Kahvaltı hazır millet."Bizse koltukta Kuzeyle yan yana yatıyorduk.Yanağına bir öpücük kondurdum."Hadi bakalım uyuyan Kralım.Uyan da kahvaltı edelim bugün çok karmaşık bir gün olacak."dedim.
O sırada Baran yumurtalarımızı çevirmek için yukarı atıp hepsini yere düşürdü.
"Aaa düştü bunlar neyse mukadderat.Bugün kaderimizde yumurta yokmuş."dedi.İlayda ensesine bir tane yapıştırırken.
Kahvaltı için bir şeyler atıştırdıktan sonra adamları çağırdık.Doktorum Asili de gelişebilecek her türlü durum için yakın bir binaya konumlandırdık. Kendimi kaybedip sinir krizi geçirirsem diye İlayda,Baran ve Kuzey de ilaçlarımdan vardı.Ben almamıştım çünkü öyle bir durumda aklıma bile gelmezdi o ilaçlar.
Silahlarımızı hazırladık.Bacağıma bir bir bıçak bağladım.Olurda silahımı düşürürsem işime yarardı.İlayda okunu aldı.Yanımıza bir sis bombası da aldık.Geri kalan herkes de silahlarını kuşandıktan sonra herkes arabalarına atladı.
Mekanın yerini Alinin araştırmaları sayesinde biliyorduk.Ama Ali bu baskına gelemeyecekti.
Plan basitti bir grup arka kapıyı tutarken bir grup ön kapıdan girecekti.Nişancı arkadaşımı karşı binanın çatısına dikecektik.
İşini gerçekten iyi yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.