Evet bölüm canavarlarım.Bol bol satır arası yorumu yapın lütfen.
İyi okumalar.🥰😍
Kuzey'in ağzından
Partide hiçbir yerde Defneyi bulamayınca içimi bir korku kaplamıştı.
Defneye güvenim tamdı.Gerçekten güçlü bir kızdı.Dövüşmeyi iyi biliyordu.Etrafta bulduğu her türlü şeyi silah olarak kullanabilirdi.Bu hiçbir şekilde onun için endişelenmeme engel değildi.
Onu çok seviyordum.Bin tane canım olsa hepsini onun için feda ederdim.Küçük bir çocukken bile her zaman ona hayrandım.
8 yaşından sonra çok değişmişti.Gülümsemesi yüzünden silinmişti.Gözlerindeki parlaklığı da o zaman kaybetmişti.Onu o halde gördüğümde içim paramparça olmuştu.
Flashback
11 yaş
"Oğlum ne yapıyorsun ya niye vurdun o çocuğa?"dedi Melek Hanım, Kuzeye kızarak.
"Vurdum çünkü hak etti anne!Defneye neler söyledi biliyor musun?Onun canını yakan benimkini de yakar.Zaten Defne iyi değil anne artık bana gülümsemiyor.Gözleri öyle eskisi gibi değil.C-canı yanıyor gibi gözüküyor.Bazen dakikalarca dalıp gidiyor."
"Ben de çok üzülüyorum.Acaba anne babasının vefat etmesi yüzünden mi böyle ?Abisi ile yaşıyor dimi?"
"Değil anne değil!Defne söyleme dedi ama artık dayanamıyorum.O adamla o kadın, Defneye yapmadıklarını bırakmamış iğrenç insanlar!Kolundaki çizikleri gördün mü?Sordum hepsini, neden oldu dedim.Gözlerime boş boş baktı sonraysa dalıp gitti anne!"Kuzey ağlayarak Melek annesine bağırıyor içindeki her şeyi döküyordu.
Kuzey düşünüyordu içinden Defne ağlamıyordu bile canı yanıyordu belliydi gözlerinden okunuyordu ama bir gram göz yaşı dökemiyordu.Kuzey onun için ağlamıştı."Lütfen Defne!"demişti."Lütfen akıt o güzel gözyaşlarını her şeyi akıt bana.Anlat içindekileri rahatla tek başına taşıma onca şeyi bırak bende yardımcı olayım."
Defne istemiyordu Kuzeyi de kendi karanlığına kendi kirliliğine bulaştırmak.Canı yanıyordu evet ama istemiyordu konuşmak.
Ya onun yüküne ortak olunca Kuzey de gülümsemesini kaybetseydi ne yapardı o zaman Defne.Hayatındaki tek ışığını,parlaklığını.Sarı saçları,parlak gözleri ve mükemmel gülüşüyle
güneşini de kaybetse ne yapardı Defne?Kuzeyi çok seviyordu.Onun bu halini gören Kuzeyin onu güldürmek için çok uğraşıyordu.O çok sevdiği karamelli şekerlerden getiriyor.Bulduğu çiçeklerden taç,yüzük yapıyor.Şakalar yapıyor.Gıdıklamaya çalışıyor,salıncakta sallıyor.Çimlerin üzerinde yattıklarında Kuzey onun kafasını kucağına koyuyor,uyuyana kadar saçlarını okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Ailesi
ChickLit21 yaşına gelmiş olmasına rağmen bir aileye sahip olamamış bir kız Ve karışmış olduğunu yeni öğrenen ailesi evet yine bir klasik karışmış bebekler ama bu seferki biraz farklı. Çünkü ailemiz bir mafya ailesi.