Bölüm-17

33.5K 1.8K 347
                                    

Hızlıca hikayeye geçelim.

İyi okumalar😘🥰😉

Arabada giderken maskemi, lenslerimi ve şapkamı taktım.Serkan'ın tutulduğu depoya vardık ve içeri girdik kapıda yaklaşık 30 tane adam vardı.Alinin çağırdıkları.

İçeride Serkanla beraber 6 adamı ve 10 adamım daha vardı.

Ağzı bayağı bir yarılmış olan Serkanın yanına gittim.İlayda iki koluna ve malum yerine ok atmıştı ancak kan kaybından ölmesin diye tedavi ettirmiştik.

Yine de durumları pek iyi değildi.Serkan baygındı.Kafasından aşağı bir kova su dökerek uyandırdım.

"O günaydınlar beyefendi nasılsınız?Kalk lan kalkta anlat.Sana kim emretti bunları yapmanı?"

"Ben kendim yaptım."dedi manyak lan bu adam ölecek haberi yok.

"Hah... sence o kadar salak mıyım gayet belli bu zekanla ve cesaretinle öyle şeylere kalkışamayacağın.Kimden emir aldın?Bu son soruşum."

"Söylersem o öldürür.Söylemezsem sen e ne fark eder ki"

"Tamam o zaman bunu sen seçtin."İlk olarak elime kerpeteni aldım.

Baş parmağının tırnağını çıkarttım.Yavaş yavaş önce tırnaklar sonra parmaklar.Tek tek hepsini sökmeye devam ederken beşinci parmakta durup bir bıçak aldım.Yüzünde kol ve bacaklarında çizikler açtım.Sonra da kara ateşi kullandım.Sadece ayaklarına .Adam bayılınca sinirlendim. Söylemiyordu lanet olası o hayatı kimin yüzünden yaşadığımı söylemiyordu.İçerideki Ali dışındaki herkesi çıkarttırdım.Kimliğimi saklayan her şeyi çıkarttıktan sonra.Adamı tekrar ayılttım.

"Söyle hadi benden ne istedin?!Beni küçücükken nasıl kaçırdın anlat!Senin yüzünden çektiklerimin hepsini sana da yaşatmak isterdim ama ben bile o kadar acımasız değilim.Hem sana tecavüz etmek isteyen biri olacağını da sanmıyorum."

"Sen D-defne Ç-Çelik misin??"adamı duymazdan gelip birkaç tırnak daha kopardım.

"Y-yeter dur artık dayanamayacağım."Bir kere daha yaktım.Bu sefer ellerini.Sonra saçlarını tek tek yolup adama yedirdim.

Lanet olsun ki sakinleşemiyordum.Bu adamın yüzüne her bakışımda daha da sinirleniyordum. Artık gözüm dönmüştü.İplerini çözdüm sonra suratına yumruğumu geçirdim o düştükten sonra bir sürü seri yumruk atmaya devam ettim.Her yeri yanık ve kan içindeydi.

"Tamam artık patron durmazsan adam ölecek."Konuşmamıştı halen cevap vermemişti.

Tam bir kere daha yakacaktım ki."Giray Koral.O-o yolladı beni seni karıştırmamı o istedi benden.Ben onun sadece adamıyım benim bir suçum yok."Bu adı tanıyordum.Bir ihaleyi kazanmak için beni öldürmeye çalışan da bilgisayarları keklemeye çalışanı da araştırdığımızda altından o çıkmıştı.Bir ihale için beni öldürmeye çalıştıysa iki bebeği karıştırmak onun için gayet normaldi.Aliye onun hakkında daha fazla şey bulması için işaret verdim o da hızla depoyu terk etti.

Selçuğa gelirsek istediğimi almıştı artık bu işin sonuydu.Onu şimdi öldürmeyecektim onu kullanabilirdim.

Aklıma o söyledikleri gelmişti.Kadınlara yaptığını söylediği şeyler.Ona daha cehennemi yaşatmamıştım,daha keyfini bile tam çıkaramamıştım.Çünkü yaşamış biri olarak en iğrendiğim şey de buydu.

Yağızı çağırdım.Ali gittiği için en yakınımdaki adamım Yağız dı."Adamı tedavi ettir onunla daha işimiz var."

"Tamam,patron."Selçuğu kaldırıp sürükleyerek çıkardı.Ve bir doktor çağırdı.Ben de arka tarafa geçtim.Bir müzik açıp oturdum ve "baskını" beklemeye başladım.

Mafya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin