Ek bölüm 2

12.1K 604 144
                                    

Uzun zaman sonra sizin için tekrar yazdım.
İyi okumalar.

Bol bol satır arası yorumu yapın.

Kuzey'in ağzından

"Hadi bebeğim geç kalacağız.Annemler bizi bekliyor biliyorsun."dedim Defne ye seslenirken.

"Geliyorum bir dakika çocukları hazırlıyorum.Çok acelen varsa gel yardım et sevgilim."ikizlerin odasına girdim.

"Hazır mısınız?"

"Ben hazırım baba.Ama Bulut halen tuvaletten çıkmadı."dedi Deniz.

Tuvaletin kapısını tıklattım."Bulut hadi babacım çık artık Deniz bekliyor."

"Bir dakika baba çıkmak üzereyim."

"Tamam siz hazır olunca kapının önüne gelin ben annenlere bir bakayım."

Koridordan geçip sondaki kapıyı çaldım sonra da araladım.Pespembe odaya giriş yaparken güzeller güzeli karımı gördüm.

"Prenses hazır değil mi halen?"

Güneş ayağa kalkıp koşarak yanıma geldi.Kollarını açıp kucağıma almamı istediğini belli etti bende onu kucakladım.

"Bak babacım annem saçlarımı böyle kıvır kıvır yaptı nasıl olmuş."

Daha üç yaşındaydı ama patır patır konuşuyordu bıcırık.

"O kadar güzel olmuş ki gözlerimi senden alamıyorum meleğim."dedim küçük meleğim kıkırdarken.

"Hazır mıyız birtanem?"dedim bugün de inanılmaz gözüken karıma.

"Evet çıkabiliriz.İkizler hazır mı?"

"Evet kapıda bekliyorlardır."

Üçümüzde odadan çıkmak üzereyken Güneş durdurdu.

"Dur babacım yayımı unuttum.İlayda teyze de gelecek ona ne kadar güzel attığımı göstereceğime söz verdim."kucağımdan inip koşarak oyuncak yayını aldı.Topu topu iki karış küçük bir yay ve ucunda yapışmasını sağlayan bir şey olan okları.

İlayda dediğini yapmış hepsine biraz biraz öğretmişti.Ama en çok Güneş sevmişti ok atmayı.

Deniz yanından hiç ayırmadığı oyuncak bir silah taşırdı.O da gerizekal-çok pardon aklı havada dayıları yüzündendi.

Bulut biraz daha farklıydı o da Deniz gibi 6 yaşında olsa da çok bilmişti.Daha olgundu.Evde de hep bilmiş bilmiş konuşur patronluk taslardı ikizine.O da Çağan dayısından iki oyuncak silah kullanmayı öğretmesini istemişti.Her zaman kendini en büyük abi olarak görürdü.Ama Denizden sadece birkaç dakika büyüktü.

Şimdi insanlar şey düşünebilir bu çocuklar kaç yaşındada oyuncak bile olsa böyle şeyler öğreniyorlar.

Ama doğup büyüdükleri aile yüzünden ileride kendilerini korumak için bunlara ihtiyaçları olacak.
Defne bile ikizlere seve seve dövüşmeyi öğretiyor.

Kapıya geldiğimizde küçük haytalar,aynı dayılarının yaptığı gibi üç yaşındaki kız kardeşlerinin şortunu kısa bulmuşlardı.

"Güneşcim bak bu böyle bacaklarını çok gösteriyor."dedi Deniz.

"Nolmuş ki?"dedi Güneş.

"Bak dayılarım hep der ki kardeşimizin bacakları çok gözükürse küçük erkekler sana bakarmış.Sonra da evlenip bizi bırakırmışsın aynı annem gibi."dedi yine Deniz.

"Lan haytalar şu dayılarınızı örnek almasanıza kardeşiniz daha küçücük kimse bakamaz bakarsa da biz onları döveriz tamam mı?"söyleyerek kafalarına ufak birer şaplak atmıştım.

Mafya AilesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin