15. BÖLÜM: YENİ BAŞLANGIÇ

55 6 0
                                    

Merhaba Ateş, nasılsın'' karşımda o kadar güzel bir kadın vardı ki; upuzun sarı saçları, bal rengi gözleri; Ateş gözlerini dikmiş hiç konuşmuyordu. Şuan aklından geçenleri çok merak ediyordum.

'' Neden geldin?'' elimi sıkıca tutuyordu. Soruya cevap vermeden bize doğru yaklaşıp bana elini uzattı.

'' Merhaba Eylül ben'' bir süre uzatılan ele baktım sonra kendime gelerek elimi uzattım.

'' Mira '' dedim sadece, Asya arkamızdan geçerek Eylül'nün yanına geldi.

'' Ateş bir soru sordu sana , niye geldin Eylül.''

'' Eski dostlarımı görmek istedim, bir de Ateş'in yardımına ihtiyacım var. Merak etme Asya huzur bozmaya gelmedim.'' Ateş''in elini bırakıp ona döndüm, neden bırakıyorsun der gibi gözlerimin içine bakıyordu.

'' Asya ile eve geçelim biz,Mert götürsün. Sende işin bitince gelirsin.''

'' Mert'' diye bağırdı. Gözlerimin içine bakıp ne yapmak istediğimi anlamıştı.

'' Buyur abi.''

'' Mira ve Asya'yı eve götür yanına üç adam daha al. Dikkatli ol, gözün açık olsun en ufak bir şey hissettiğinde ara.''

'' Tamam abi merak etme.'' Sonra bana dönerek ellerini yanaklarıma koydu ve alnını alnıma dayadı.

'' En fazla bir saat sonra evdeyim güzelim. Dikkatli ol.'' Alnıma öpücük kondurup uzaklaştı. Eylül'ün yanında bunu yapması mutlu etmişti. Gülen gözlerle bakıyordum.

'' Tamam sende dikkatli ol. Hadi Asya'' dedim ve Eylül'e hiç bakmadan oradan çıktık. Kalbim sancı duyuyordu eskiden aşık olduğu kadınla başbaşa kalmıştı.

'' Neden gidiyoruz ki kalmalıydık Mira.''

'' Ne yapmamı bekliyorsun Asya, zaten benim için zor bir durum birde sen böyle konuşunca kendimi sorguluyorum.''

'' Peki'' dedi. Yarım saat sonra eve gelmiştik. Asya odasına çıktı. Bende kahvemi alıp balkona çıkarak bir sigara yaktım. Neden hep bir kaosun içindeydik. Niçin şimdi gelmişti de Ateş'in karşısına çıkmıştı. Sigaramı bitirip odaya çıktım. Üzerimi değiştirdikten sonra pencerenin önündeki koltuğa oturup Ateş'i beklemeye başladım. Onsuz uyumak istemiyordum. Aradan iki saat geçmişti ama hala gelmemişti. İçim içimi yiyordu, ne konuşuyorlardı, onunla başbaşa olmak ne hissettiriyordu beynimin içinde sürekli bunlar dönüyordu. Uykum artık iyice kendini gösterdiğnde yatağa geçerek cenin pozisyonunu alıp gözlerimi kapadım.

Birinin belimi sardığını hissettim. Aldığım koku ile geldiğini anladım. Yüzümü ona dönerek '' Ateş '' dedim.

'' Güzelim'' dedi ellerini yanağıma koyduğunda iyice yanağımı yasladım. Yorgun bakıyordu beki biraz da hüzünlü. Çözemiyordum.

'' İyi misin'' dedim bu sefer elimi ben yanağına koydum gözleri kapandı.

'' Şuan çok daha iyiyim. Çünkü senin yanındayım.'' Gülümsedim.

'' Konuşmak ister misin.'' dedim. Ne konuştuklarını çok merak ediyordum.

'' Sonra güzelim şimdi kokunda uyumak istiyorum. Yarın anlatacağım'' tamam anlamında başımı salladım. beni iyice göğsüne çekti ve ikimizde uykuya teslim olduk. Sabah uyandığımda Ateş yanımda yoktu,aşağıdan da Asya'nın bağırtıları geliyordu. Hızla işlerimi halledip odadan çıktım.

Salona geçmeden önce Asya'nın neden biz koruyoruz dediğini duydum. Herkes buradaydı Ahmet abi ve Eylül, onun burada olması kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Ateş arkası dönük pencerenin önündeydi. Geldiğimi anlamış olmalı ki yüzünü bana dönüp gülümsedi.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin